Sobota 21 Październik 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Obsługa gościa

Obsługa gościa


Świadczenie obsługi światowej klasy: funkcja wobec celu

Jaka jest różnica pomiędzy portierem otwierającym hotelowe drzwi, a portierem sprawiającym, iż goście doświadczają serdeczności powitania? A jaka jest różnica pomiędzy pracownikiem housekeepingu zmieniającym... więcej»

Hotele z sercem

Jednym z najbardziej zapracowanych hoteli w Houston jest Jesse H. Jones Rotary House International, 322-pokojowy obiekt z pełną obsługą, prowadzony przez Marriott International. Jednak tutejsi goście... więcej»

Obsługa indywidualna: Usługi luksusowe

Luksusowa turystyka rozpowszechnia się na dobre na całym świecie. Według raportu opracowanego przez organizację – International Luxury Travel Market, bieżąca stopa wzrostu sięga 10 %. Liczby mówią same za... więcej»

Spersonalizowane doświadczenie w usługach hotelarskich jest ciągle spełniane

Pomimo całej tej negatywnej publicity, o jakiej czytamy w dzisiejszych czasach, a dotyczącej erozji w zakresie obsługi klienta, szczera i autentyczna gościnność jest w dalszym ciągu, codziennie świadczona klientom... więcej»

Rozwiązywanie problemów gości: Potęga działań kontynuacyjnych

Parę lat temu, natknąłem się na pewne dane statystyczne obrazujące podstawowe przyczyny, dla których klienci rezygnują z usług konkretnych firm: 9 % klientów odchodzi z powodu działań konkurencyjnych ... więcej»

Gwiazdy chcą się spotkać z dyrektorem i inne nieporozumienia

W dzisiejszych czasach, jak się wydaje, każda marka chciałaby się przyłączyć i skorzystać z popularności znakomitych i sławnych osób, a hotele nie są w tym zjawisku wyjątkiem. Goszcząc gwiazdę w swoim obiekcie można... więcej»

Hotelowe lekcje pobierane w sklepie rękodzielniczym prowadzonym przez moją mamę

To dziwne, że dopiero z wiekiem, zaczynamy coraz bardziej doceniać naszych rodziców i dobrodziejstwa, którymi nas obdarzyli. Ja, przynajmniej, czuję się szczególnie obdarowany tym, że urodziłem się w rodzinie... więcej»

Unikalna wiedza: Dodawanie wartości doznaniu klienta

Łatwo jest zidentyfikować znaczenie i istotność wiedzy specyficznej dla danego zawodu, umożliwiającej pracownikom wykonywanie pracy w sposób prawidłowy, bezpieczny i efektywny. Jednakże istnieje jeszcze inna warstwa... więcej»

Tajemniczy klient sprawdza obsługę hoteli, sklepów i restauracji

Jako aktorka i pisarka Emily Scott wie lepiej niż inni, jak zagrać rolę. A mimo to przyznaje, że czuje zakłopotanie, gdy raz na miesiąc wchodzi przez eleganckie wejście do sklepu Jimmy Choo w środku Londynu, żeby... więcej»

Przekaż im to delikatnie. Dyplomatyczne porady utrzymujące twoją klientelę

Kiedy korporacje proszą mnie, abym przeszkolił ich pracowników w sposobach utrzymywania klientów, oferuję im jeden zestaw szkoleniowy, który często zajmuje się niezbyt fortunnymi sytuacjami – jak w... więcej»

Zaoferuj mi lepsze warunki: Dlaczego wszyscy korzystają z wyższych standardów z wyjątkiem ciebie

Przekwalifikowania do pokoju wyższej kategorii są aktualnie rzadsze, ponieważ hotele wprowadziły w życie wyrafinowane procedury revenue management, chociaż zjawisko to jest jednak ciągle powszechne. Tendencje do... więcej»

Poskramianie gościa z piekła rodem

W 2006 roku koncepcja Gościa z Piekła Rodem, została wprowadzona w przemyśle hotelarskim, w dwóch artykułach zatytułowanych  'Radzenie Sobie', a następnie 'Poskramianie' Gościa z Piekła Rodem,... więcej»

Sprzedajesz czy kreujesz doświadczenie?

Zamówiłeś lampkę wina i dwie butelki wody. Rachunek wyniósł 40$. Czy jesteś zszokowany? Przerażony? Natknęłam się ostatnio na paragony z mojej wycieczki do Włoch w ubiegłym roku i zamiast skrzywić się z bólu... więcej»

Zaangażowana obsługa Cz. 2: Wszystko zależy od kultury

Mówi się, że jedno złe jabłko może zepsuć cały zbiór. A co wtedy, kiedy cała jabłoń była od początku chora? Załóżmy, że przykładowa „jabłoń” jest hotelową kulturą, a „jabłka” są jego siłą... więcej»

Najnowsze pomysły tworzenia korzystnego pierwszego wrażenia

Jako dyrektor hotelu, obejmujący posadę administratora ośrodka dla niepełnosprawnych, dysponuję unikalną perspektywą w zakresie wymagań w wywieraniu korzystnego pierwszego wrażenia zarówno w przemyśle związanym z... więcej»

Zwalczaj negatywną gościnność w swojej restauracji

Potrawy i drinki mogą być twoimi produktami, ale społeczne udogodnienia i osobiste zaangażowanie, jakie oferujesz w krótkich chwilach kontaktu z klientem lub w okresach jedno- lub dwugodzinnych są żywotnymi... więcej»

Lojalność klienta a samoobsługa

W doświadczeniu klienta obserwowany jest trend zmierzający przeciwko jego lojalności: samoobsługa pozbawiona ludzkiego współdziałania. Klienci w Internecie przyzwyczajeni są do samoobsługi, ponieważ całe internetowe... więcej»

Przyciągnij każdego klienta w trakcie jednego punktu styczności z nim

Przyciąganie do siebie klientów nie jest skomplikowaną dziedziną wiedzy. Przy tak wielkiej liczbie dostępnych artykułów, książek, blogów, video i konferencji, może się wydawać, że stworzenie przyciągającego... więcej»

Niepokojące budzenie

Jednym z najbardziej oczywistych hotelowych udogodnień jest usługa budzenia. Nigdy nie uważałam jej za jakiś dodatkowy walor, ale nienawidzę nastawiania budzików. Dużo łatwiej jest zadzwonić do recepcji i pozwolić... więcej»

Troska o gości naprawdę wyróżnia hotel specjalizujący się w wydłużonych pobytach

Czy chciałbyś wiedzieć jak uczynić twój hotel specjalizujący się w wydłużonych pobytach, bardziej zyskownym?  Bądź troskliwy! Zmień sposób postępowania w setkach drobnych spraw, które nie są na twojej liście... więcej»

Trudny problem w hotelarstwie: Docenianie i rozpoznawanie gościa

Być może, bardziej niż kiedykolwiek, docenianie gościa jest nieodzowne wtedy, kiedy zdarza się pewne załamanie w jego doznaniu i kiedy jego oczekiwania nie zostały spełnione. W takim decydującym momencie należy... więcej»

Tajemnica satysfakcji klienta

Czy twoi klienci cię uwielbiają? Badania wskazują, że coraz więcej klientów ma dosyć złej obsługi. Nadszedł więc teraz czas, aby zdradzić naszym pracownikom sekret sposobu świadczenia zdecydowanie zauważalnej... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 (9) 10 11 12 13 »

Prawidłowa obsługa VIP-ów ...więcej»

Doznania gościa nie można skopiować czy sklonować. Kilka sugestii dla przemysłu hotelarskiego - cz. 1/2 ...więcej»

Gościnność zaczyna się przy zameldowaniu ...więcej»

Zapis rozmowy z recepcjonistą trzygwiazdkowego markowego hotelu ...więcej»

Ludzkie elementy obsługi klienta. Złotym kluczem jest akcent indywidualny ...więcej»

Muzeum polskiej wódki w Koneserze to będzie na prawdę duża...

2017-09-21, 17:48:53 ~Mądrala

....Kosmetyki toaletowe marki Hermes są w Polsce tylko w...

2017-09-21, 13:38:15 ~MPH

Muzeum w Koneserze to wspaniały ukłon wykonawców w stronę...

2017-08-27, 18:22:27 ~Marek

Koneser to dla Pragi bardzo duża szansa. Jego komercyjna...

2017-08-25, 21:10:09 ~makler

Z takim wyrokiem się zgadzam ALE jest inny problem -...

2017-08-23, 09:19:19 ~TU... .

Koneser będzie miał naprawdę bogatą ofertę zarówno...

2017-05-28, 14:23:48 ~smakosz

Polecamy również przewodniki Stayfolonger na stronach...

2017-05-24, 16:28:23 ~Agata

Bardzo dziękuję za ten artykuł. Nie ma to jak przeczytać...

2017-05-18, 15:23:01 ~Budrys

Problem występuje nie tylko z nazwami hotel, motel czy...

2017-05-03, 15:36:59 ~Mentis

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji