Piątek 21 Lipiec 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Pion hotelowy

Pion hotelowy


„Zarządzanie przepływem ruchu” jako ważny składnik szkolenia w hotelarstwie

Występuje nieunikniony moment na każdym stanowisku związanym z kontaktem z klientem, kiedy równocześnie wielu klientów podchodzi do recepcji, stanowiska concierge czy obsługi gościa, pozostawiając jednego... więcej»

Wyznania hotelowego concierge

Oni wiedzą, że jadasz cheeseburgery na śniadanie. Wiedzą, że właśnie zapomniałeś zabrać z szuflady w sypialni 30.000 $. Wiedzą również, że lubisz zabawić się w ‘towarzystwie’, kiedy podróżujesz (nie,... więcej»

Odpowiednio liczny personel gwarancją sukcesu

Ostatnio po zakończeniu popołudniowego wystąpienia w odległym górskim ośrodku narciarsko/golfowym, zdecydowałem się pojechać bezpośrednio do pobliskiego miasta i lotniska, na które przyleciałem wcześniej w tym... więcej»

Jak wypada twój kamerdyner?

Obiekty, w których działy kamerdynerskie prowadzone są właściwie, cieszą się różnymi poziomami odnoszonych sukcesów, których podstawą jest dostosowanie do bazowego celu kamerdynerstwa: zapewniania dyskretnej... więcej»

Hotel jako partner w interesach, nie tylko płacący klient: Pobożne życzenia czy przyszły cel?

Jak każda firma sprzedaje swoje produkty potencjalnym klientom, jeżeli ich „produktami” nie są rzeczy, ale ludzie” – co ma miejsce w firmach obsługujących hotele w zakresie sprzątania?... więcej»

Ewolucja w housekeepingu oznacza poprawę jego efektywności

Kiedy gość z pokoju 357 życzy sobie dodatkowych ręczników, nie chce na nie długo czekać. W przeszłości, gość zadzwoniłby do recepcji, która z kolei skontaktowałaby się z biurem housekeepingu, które odszukałoby w... więcej»

Hotelowi konsjerże: Wykorzystywanie mobilnych aplikacji

Sposób, w jaki turyści pozyskują informacje i dostęp do usług zmienił się diametralnie od czasu wprowadzenia sieci mobilnej. Żyjemy w czasach, kiedy często większym komfortem jest zasięgnięcie porady poprzez komputer,... więcej»

Mając do wyboru wszystkie te opcje w Internecie, dlaczego goście wybierają concierge’a?

Zawód concierge zmieniał się wraz z upływem lat, ale nigdy w takim tempie, jak w tym nowym stuleciu. Przed pojawieniem się Internetu i innych zdumiewających narzędzi technologicznych, hotelowi goście nawykli do... więcej»

Czy możesz zaufać swojemu concierge?

Jeżeli twój hotelowy concierge poleca restaurację, czy możesz zaufać jego radzie? A może concierge obstaje przy tym, aby osiągnąć coś, polecając jedno miejsce zamiast drugiego? Przesłano te pytania do... więcej»

Formalne szkolenie hotelowego housekeepingu: Ile wiedzy mogą udostępnić hotele swoim ekipom sprzątającym ? - Część I

Oczywistym jest, że środki finansowe są tym, na czym będą oparte następujące po sobie raporty. Niezależnie od tego, jaką kwotę pieniędzy dyrektor hotelu zainwestuje w formalne szkolenie i edukację swojego personelu... więcej»

„Kamerdynerze, gdzie jesteś?”

Mentalność, postawa, zrozumienie: oto credo International Institute of Modern Butlers (Międzynarodowego Instytutu Nowoczesnych Kamerdynerów), założonego przez Stevena Ferry'ego. Zorganizował on sieć 200... więcej»

Szkolenie jest kluczem do przemiany recepcjonistów w prawdziwych sprzedawców

Pomimo ciągłego obecnie wzrostu zainteresowania usprawnianiem procesów zarządzania dochodami w większości hoteli, stosunkowo często, praca w dziale recepcji jest ciągle postrzegana, przede wszystkim, jako stanowisko... więcej»

Prywatność gościa - To nie tylko zawieszka na drzwi

Nadszedł już czas, aby porozmawiać o kwestii prywatności gości. Kiedy się nad tym zastanowić, prywatność jest właśnie tym, za co goście płacą twoje stawki. Jeżeli nie zależałoby im na prywatności, w ogóle nie... więcej»

Cechy wspaniałego konsjerża

Co odróżnia dobrych od wspaniałych konsjerży hotelowych? W ciągu ostatnich 30 lat byłam zafascynowana ich artyzmem. Co ich wyróżnia i dlaczego tak wiele innych branż próbuje ich naśladować?Pamiętam pierwszy artykuł,... więcej»

Co widział i o czym wie kamerdyner

Właściciel luksusowego zamku obchodzi swoje urodziny. Zaprosił członków swojej rodziny i wybranych przyjaciół. Następnego dnia wszyscy zbierają się na śniadaniu, podczas którego wychodzi na jaw brak jednego z... więcej»

Problemy z hotelowym housekeepingiem

Problemy z hotelowym housekeepingiem obejmują szeroki zakres przypadków, poczynając od niezadowolenia gości do powstawania urazów przy pracy. Gość może narzekać na pracowników housekeepingu z powodu nieporządku w... więcej»

Szkolenie ze sprzedaży hotelowych rezerwacji 2012

Spośród wszystkich innych priorytetów stojących obecnie przed hotelarzami, w przypadku zarządzania kanałami rezerwacji głosowych, bardziej niż usprawiedliwione jest dziś pytanie: "Dlaczego musimy zmienić proces... więcej»

Osiem sposobów zwiększenia wydajności w pralni i housekeepingu twojego obiektu

Niedawno pracowałam z hotelem, który chciał usprawnić swoje procedury w dziale housekeepingu i pralni. W hotelu nie funkcjonował praktycznie żaden system operacyjny. Nie stosowano się do żadnych metod postępowania.... więcej»

Jakimi sztuczkami dysponuje konsjerż? Magia tkwi w planowaniu

W powieści Harry Potter i Insygnia Śmierci, Voldemort i Śmierciożercy niebezpiecznie nastawali na Harry’ego, Hermionę i Rona, którzy musieli z tego powodu pośpiesznie opuścić przyjęcie weselne, ale niestety... więcej»

Pozytywny wpływ recepcyjnych wrażeń na biznes grupowy

Recepcja jest miejscem, w którym zaczyna się prawdziwy hotelowy marketing. Jako wizytówka hotelu, recepcja dostarcza gościom pierwszego doświadczenia w kontakcie z hotelem i nadaje atmosferę całemu grupowemu... więcej»

Powtarzalność i standaryzacja zadań housekeepingu powinny być normą

Pytanie: Mój obiekt, będący własnością korporacyjną, przyjmuje wielu klientów grupowych w trakcie tygodnia, ale przygotowanie pokoi dla gości weekendowych jest stresujące. Każda minuta, którą tracą moi goście w lobby,... więcej»

Standardowe procedury operacyjne pracownika housekeepingu

Pracownik housekeepingu musi przestrzegać standardowych procedur. Pracownicy housekeepingu są odpowiedzialni za sprzątanie hotelowych pokoi w czasie pobytu gości i natychmiast po ich opuszczeniu. Są oni również... więcej»

« 1 (2) 3 4 5 »

Podsumowanie Pierwszego Międzynarodowego Dnia Szkolenia z Housekeepingu ...więcej»

Jak ułatwić obsługę rezerwacji w Twoim hotelu/pensjonacie? ...więcej»

Z irytacją o hotelowych ręcznikach w pokojach ...więcej»

Jak czysty jest twój hotelowy pokój ...więcej»

Postępowanie w przypadku overbookingu ...więcej»

Koneser będzie miał naprawdę bogatą ofertę zarówno...

2017-05-28, 14:23:48 ~smakosz

Polecamy również przewodniki Stayfolonger na stronach...

2017-05-24, 16:28:23 ~Agata

Bardzo dziękuję za ten artykuł. Nie ma to jak przeczytać...

2017-05-18, 15:23:01 ~Budrys

Problem występuje nie tylko z nazwami hotel, motel czy...

2017-05-03, 15:36:59 ~Mentis

Te gofry są niesamowite mają charakter i swoją tradycje. Co...

2017-04-10, 09:41:19 ~Monika

Przecież IHG sprzedało Hiltonowi budynek gdzie mieści się...

2017-03-22, 14:59:51 ~Maciekk

Koneser i pomysł na Muzeum Polskiej Wódki to naprawdę...

2017-03-20, 20:39:44 ~mlody022

Bardzo potrzebna i słuszna inicjatywa:)

2017-03-16, 20:31:48 ~Hanna Burno

No dobrze, że wstawili okna i zrobili elewację. Jakoś to...

2017-03-15, 13:17:31 ~M

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji