Poniedziałek 25 Wrzesień 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Pion hotelowy

Pion hotelowy


Kiedy pozostały ci resztki, nie mów, że Wszystko, co mi zostało to

W związku z tym, że obie miarodajne instytucje: STR i PKF zaktualizowały swoje ostatnie prognozy odzwierciedlające wzrost zarówno obłożenia, jak i ADR, w wyniku czego obserwujemy wzrost wskaźnika RevPAR i zysków, to... więcej»

Podstawowe procedury w hotelowym housekeepingu

Priorytetem hotelowego housekeepingu jest sprzątanie pokoi. Chociaż wszystkie hotele posiadają własne procedury, według których prowadzą swoją działalność, to większość z nich przestrzega podstawowych zasad związanych... więcej»

Spotkanie z konsjerżem pięciogwiazdkowego hotelu

Przeprowadziłam ostatnio wywiad z Frankiem Laino, który jest konsjerżem w hotelu The Stafford w Londynie. Laino pracuje w branży hotelarskiej od 25 lat, w tym przez ostatnie 20 jako konsjerż, choć wygląda o wiele... więcej»

Materiał szkoleniowy dla Inspektora pięter: Jak sprawdzać pokój (VIDEO)

Tym razem materiał szkoleniowy dotyczy stanowiska Inspektor Pięter (Floor Supervisor) i związany jest z tematem: Jak sprawdzać pokój po uprzątnięciu go przez pokojową. Materiał podzielony na 5 części (każda związana... więcej»

O hotelowym housekeepingu

Przy wyborze najlepszego hotelu na wakacje, większość ludzi dokonuje oceny wielkości pokoi, udogodnień, lokalizacji i opinii o nim. Ważnym czynnikiem, który jest zazwyczaj pomijany, a zauważalny dopiero wtedy, kiedy... więcej»

Rezerwacja hotelu powinna oferować coś więcej niż wyszukana oferta internetowa

Każdy, kto zajmuje się zapytaniami do hotelu w sprawie rezerwacji może powiedzieć ci, że większość osób, które dzwonią po raz pierwszy, odwiedziła wcześniej twoją stronę internetową. Wielu z nich połączonych jest nawet... więcej»

Bielizna pościelowa – Czy twoi goście naprawdę wyczuwają różnicę?

Właśnie wróciłem z krótkiej wycieczki do San Francisco, podczas której miałem okazję zatrzymać się w dwóch różnych hotelach, o różnych kategoriach cenowych, tak aby mieć jak najbliżej do miejsc, w których odbywały się... więcej»

Hotelowa recepcja jest doskonałym kanałem sprzedaży

Jako że revenue managers starają się w dzisiejszych czasach pilnie pracować nad maksymalizacją zysków w okresie ożywienia gospodarczego, to jednak wydaje się, że nieproporcjonalnie dużo wysiłku koncentrują na... więcej»

Hotele zaczynają profesjonalnie wykorzystywać przestrzeń społecznościową

Jak często wchodziłeś do hotelu i znajdowałeś tam małe lobby, stanowisko recepcyjne i biurko konsjerża? Nie ma turystów, nie ma gości, nie ma rozmowy – W rzeczywistości zdarza się tak dość często.Historyczne... więcej»

Życie hotelowego housekeepera w hotelu w Los Angeles

Jako hotelowy housekeeper, Amelia Acosta krząta się przy łóżkach, odkurza podłogi, szoruje toalety i opróżnia kosze na śmieci w co najmniej 15 pokojach dziennie. Najmniejsze niedopatrzenie - brudny ręcznik pozostawiony... więcej»

Wywiad z pracownicą housekeepingu pięciogwiazdkowego hotelu

Można zatrzymywać się w hotelu przez wiele lat i nigdy nie spotkać żadnej z pracownic housekeepingu. Być może nawet nie wiedzieć o jej istnieniu. A jednak komfort, przyjemność i wszystkie inne drobiazgi, które na... więcej»

Materiał szkoleniowy dla recepcji: Jak postępować z trudnym gościem (VIDEO)

Tym razem przedstawiamy filmiki dotyczące obsługi trudnego gościa w recepcji hotelowej. Pierwsze dwa to typowe materiały szkoleniowe z obsługi gościa. Dwa ostatnie to rzeczywiste materiały z pracy recepcjonisty i... więcej»

Personel housekeepingu – niedoceniani bohaterowie

Nie jest dla mnie zaskoczeniem, że kolejne badanie przeprowadzone zupełnie niedawno potwierdziło, iż pierwszoplanowym priorytetem dla gościa w hotelu jest czystość.Oczywiście, bezpłatny dostęp do internetu czy... więcej»

Dziesięć rzeczy, o których nie powie ci twoja pokojowa

Dla wielu ludzi, przybycie do hotelu oznacza nastanie czasu na relaks i odpoczynek. Wygodne łóżka hotelu i nieskazitelny wygląd pokoi ułatwiają odskocznię od codziennej rzeczywistości. Przyczyniają się one także do... więcej»

Materiał szkoleniowy dla pokojowych: Procedury operacyjne w housekeepingu (VIDEO)

Niniejszy materiał poświęcony jest pracy obsługi pokoi. W czterech filmikach zaprezentowano procedury w housekeepingu. W trzech minutach przedstawiono jak sprząta się pokój w hotelu Hilton Orange County, a jak w Best... więcej»

Materiał szkoleniowy dla recepcji: Procedury operacyjne w recepcji (VIDEO)

Tym razem prezentujemy krótkie filmiki instruktażowe dla pracowników recepcji. Zaprezentowano w nim różne wersje procedur obowiązujących w recepcji - od przyjęcia rezerwacji przez telefon, przyjazd do hotelu i... więcej»

Przeszkol swoich pracowników sprzedaży w zakresie hotelowej strategii stawek

Zakładając, że dzisiejsze systemy i strategie przychodów są bardziej zaawansowane niż kiedykolwiek, szefowie hotelowego marketingu i revenue management są w stanie nie tylko lepiej przewidzieć przyszły popyt, ale... więcej»

Jak uzyskać efekt lśniącego housekeepingu?

Muszę przyznać, że uwielbiam podróżować i jestem zadowolony z pobytów w hotelach. Nie jestem pewien czy nie jest to charakterystyczna cecha mojego zamiłowania do wędrówek bowiem bardzo nie lubię sprzątać po sobie,... więcej»

Hotele zaczynają ściągać opłaty za housekeeping

Aby mieć jakieś wyobrażenie o tym, jak może wyglądać hotelowy rachunek w przyszłości, przyjrzyj się rachunkowi z  kurortu Atlantis na Bahamach. Od gości w tym kurorcie wymaga się „opłaty obowiązkowego... więcej»

Materiał szkoleniowy dla pokojowych: Sztuka układania ręczników (VIDEO)

Oryginalne figury z ręczników często spotyka się na łóżkach w pokojach hoteli m.in. w Egipcie czy Tunezji. Zadziwiają nas precyzyjnie ułożone krokodyle, łabędzie czy słonie. Sztuka składania ręczników nie jest... więcej»

Procedury operacyjne: Przyjmowanie rezerwacji przez telefon

Wymóg: Przeczytaj najpierw instrukcję: Jak przyjmować telefoniczne rezerwacje. Da ci to lepszą orientację teoretyczną potrzebną do zrozumienia tego praktycznego przewodnika.Dyskusja: Dla pracownika recepcji... więcej»

Doprowadz do powtarzalności i normalizacji zadań w hotelowym housekeepingu

Pytanie: Mój obiekt, będący własnością korporacji, gości wiele grup w tygodniu, ale przygotowanie tych pokoi dla weekendowych gości jest bardzo stresujące. Każda minuta, jaką goście spędzają w moim lobby w... więcej»

« 1 2 (3) 4 5 »

Podsumowanie Pierwszego Międzynarodowego Dnia Szkolenia z Housekeepingu ...więcej»

Jak ułatwić obsługę rezerwacji w Twoim hotelu/pensjonacie? ...więcej»

Z irytacją o hotelowych ręcznikach w pokojach ...więcej»

Jak czysty jest twój hotelowy pokój ...więcej»

Postępowanie w przypadku overbookingu ...więcej»

Muzeum w Koneserze to wspaniały ukłon wykonawców w stronę...

2017-08-27, 18:22:27 ~Marek

Koneser to dla Pragi bardzo duża szansa. Jego komercyjna...

2017-08-25, 21:10:09 ~makler

Z takim wyrokiem się zgadzam ALE jest inny problem -...

2017-08-23, 09:19:19 ~TU... .

Koneser będzie miał naprawdę bogatą ofertę zarówno...

2017-05-28, 14:23:48 ~smakosz

Polecamy również przewodniki Stayfolonger na stronach...

2017-05-24, 16:28:23 ~Agata

Bardzo dziękuję za ten artykuł. Nie ma to jak przeczytać...

2017-05-18, 15:23:01 ~Budrys

Problem występuje nie tylko z nazwami hotel, motel czy...

2017-05-03, 15:36:59 ~Mentis

Te gofry są niesamowite mają charakter i swoją tradycje. Co...

2017-04-10, 09:41:19 ~Monika

Przecież IHG sprzedało Hiltonowi budynek gdzie mieści się...

2017-03-22, 14:59:51 ~Maciekk

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji