Sobota 19 Sierpień 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Gastronomia

Gastronomia


Dobór produktów dla hotelowego bufetu: Pięć punktów do rozważenia

Bufet jest pożądanym udogodnieniem spełniającym potrzeby twoich gości, kiedy mają ochotę na lekką przekąskę, szybki posiłek lub potrzebują skutecznego środka od bólu głowy. Ta popularna hotelowa usługa sprzedaży... więcej»

Sukces poprzez zrównoważony rozwój

Nie trzeba być od dawna w branży hotelarskiej, aby wiedzieć, że firmowa restauracja może być zarówno finansowym dobrodziejstwem, jak i bilansowym koszmarem. Mimo, że niektórzy operatorzy postrzegają działalność... więcej»

W jaki sposób hotele mogą rywalizować na rynku w zakresie usług gastronomicznych

Często słyszę, jak szefowie kuchni i kierownicy działów gastronomicznych lamentują, że konkurencja z wolnostojącymi restauracjami znajdującymi się w pobliżu ich hotelu jest zbyt trudna. Mówią, że nowo otwierane... więcej»

Gastronomia: Klucz do zysków

Na każdym kroku, to co robimy lub czego nie robimy, jest naprawdę ważne. Klienci coraz częściej podnoszą swoje oczekiwania wobec naszej oferty gastronomicznej. Niezależnie od tego, czy jest to indywidualny turysta,... więcej»

Porady proceduralne hotelowego room service

21 zasadniczych punktów dla lepszego zapoznania się z efektywnym, hotelowym room service.Porady w zakresie skutecznej usługi room service:1. Kwiaty powinny być umieszczane w niskich wazonach2. Kwiaty powinno... więcej»

Ekstremalnie ostre smaki

Ostra kuchnia ma długą historię: w XV wieku synonimem ostrości był pieprz i gorczyca, jednak to wyprawa Krzysztofa Kolumba zapoczątkowała pikantną rewolucję. Jak wiadomo do Indii nie dotarł, ale znalazł coś o wiele... więcej»

Nowe trendy w hotelowym room service

Konsumpcja posiłków w pokojach gościnnych, jest obecnie w niektórych hotelach uatrakcyjniana.Jedną z zalet pobytu w hotelu - oprócz tego, że jest tam ktoś, kto cię obudzi rano i pościeli za ciebie łóżko - jest to, że... więcej»

Projektowanie i ulepszanie barowego menu

Dawno już przyjęto założenie, że projekt i układ menu może wpływać na wybory dokonywane przez gości, a przy odrobinie wysiłku w rozplanowanie menu można zwiększyć obroty bez zmiany kosztów gastronomicznych.Staje się... więcej»

Procedury dla room service

1. Upewnij się, czy stolik jest prawidłowo nakryty, a zamówienie w pełni zrealizowane, zanim zapukasz do drzwi.2. Zapukaj do drzwi trzykrotnie i natychmiast przedstaw się „Dzień dobry, Room service”.3.... więcej»

Pięć porad w zakresie wystroju wnętrza restauracji

Jeśli chcesz stworzyć restaurację odnoszącą sukcesy, wiedz że jedzenie i obsługa nie są jedynymi istotnymi czynnikami pozwalającymi osiągnąć ten cel. Atrakcyjne, przyciągające klientów wnętrze także jest kluczowym... więcej»

3 porady w zakresie upsellingu: Czy dodać do tego ogórki i pomidory?

Upselling może być jednym z najprostszych sposobów zwiększenia przychodów. Kiedy już klient zobowiązuje się do dokonania zakupu (usiadł przy restauracyjnym stoliku, zarezerwował pokój przez internet, wybrał twoją... więcej»

Obsługa w restauracji, a kogóż to obchodzi?

Restauracja jest w połowie pełna, rozbrzmiewająca hałasem charakterystycznym dla zatłoczonego lokalu, z muzyką dobiegającą z pobliskiego baru w Darling Harbour w Sydney. Jednakże około pięćdziesięcioosobowa klientela... więcej»

Siedem emailowych taktyk marketingowych zwiększających sprzedaż restauracji

Restauracje wszystkich typów i rozmiarów mogą wykorzystywać marketing emailowy, aby docierać regularnie do swoich klientów. Marketing emailowy jest nie tylko efektywny kosztowo, ale jest również elastycznym... więcej»

Porady w zakresie budowania zysku przy sprzedaży deserów

1. Poświęć tak dużo czasu na przemyślenie i zbudowanie menu deserowego, ile poświęcasz na tworzenie dań głównych i innych elementów menu. Ostateczne wrażenie doświadczenia kulinarnego – powstałe w oparciu o... więcej»

Dziesięć zasad emocjonalnej więzi z klientami lokali gastronomicznych

Jakakolwiek czynność gastronomiczna skupia się na trzech kluczowych elementach - wyniku finansowym, zadowoleniu gości i zaangażowaniu pracowników. Zauważ, że nie powiedziałem "zadowoleniu pracowników".... więcej»

Pięć kluczowych elementów w upsellingu deserów

Wina mogą stanowić doskonałe uzupełnienie posiłku. Stąd też dobór win jest świetnym sposobem na dodatkową sprzedaż. Jednakże zaspokajanie gustów klientów poprzez dobrze dobrane wina wymaga szkoleń, doświadczenia i... więcej»

Klucz do tworzenia efektywnego barowego menu

Ustalono już dokładnie, że projekt i układ menu może wpływać na wybory dokonywane przez klientów, a przy odrobinie planowania, właściwe menu może zwiększyć obroty lokalu bez konieczności zmiany kosztów artykułów... więcej»

Podstawowe upsellingowe pozycje w menu. Sprzedawcami są także kelnerzy Część 2/2

Co proponowaćKelnerzy i kasjerzy mogą pomóc w zwiększaniu zysków zachęcając klientów do zakupu następujących pozycji:DrinkiNa początku doświadczenia kulinarnego, kelnerzy mogą zwiększyć sprzedaż poprzez sugerowanie... więcej»

Podstawowe upsellingowe pozycje w menu. Sprzedawcami są także kelnerzy – Część 1/2

Czy życzy sobie Pani/Pan sałatkę do tego? Osoby obsługujące klientów (znani także jako kelnerzy lub kelnerki) są kluczową częścią twojego personelu restauracyjnego. Bez dobrej obsługi, niewielu klientów wróci ponownie... więcej»

Restauracja od kuchni – zarządzanie z głową

Żeby restauracja była często odwiedzana i lubiana, nie wystarczy już tylko dobre menu i ciekawy wystrój lokalu. Dziś to świetny personel i zrównoważona gospodarka odpadami ma istotne znaczenie w zarządzaniu lokalem i... więcej»

Atrybuty lidera w restauracji

Pełniąc funkcję kierownika restauracji, część twojej wartości dla firmy pochodzi ze zdolności do "zarządzania" niektórymi wskaźnikami prowadzącymi do doskonałości w obsłudze i zyskowności lokalu. Wskaźniki,... więcej»

Siedem grzechów głównych barmana

Kto nie pracował wcześniej jako kelner lub barman, to dla większości z nas pewnego rodzaju rytuałem było przynajmniej pracować w niepełnym wymiarze czasu pracy w jakiejś firmie hotelarskiej w pewnym momencie naszego... więcej»

« 1 2 3 4 (5) 6 7 8 9 10 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Nowe menu Hiltona z systemem kolorowego kodowania ...więcej»

Andrzejki, jędrzejówki, andrzejówki czyli miły wieczór z doskonałą zabawą ...więcej»

Pięć najczęstszych błędów restauratorów ...więcej»

Jak budować dobre relacje z klientami w branży gastronomicznej ...więcej»

Koneser będzie miał naprawdę bogatą ofertę zarówno...

2017-05-28, 14:23:48 ~smakosz

Polecamy również przewodniki Stayfolonger na stronach...

2017-05-24, 16:28:23 ~Agata

Bardzo dziękuję za ten artykuł. Nie ma to jak przeczytać...

2017-05-18, 15:23:01 ~Budrys

Problem występuje nie tylko z nazwami hotel, motel czy...

2017-05-03, 15:36:59 ~Mentis

Te gofry są niesamowite mają charakter i swoją tradycje. Co...

2017-04-10, 09:41:19 ~Monika

Przecież IHG sprzedało Hiltonowi budynek gdzie mieści się...

2017-03-22, 14:59:51 ~Maciekk

Koneser i pomysł na Muzeum Polskiej Wódki to naprawdę...

2017-03-20, 20:39:44 ~mlody022

Bardzo potrzebna i słuszna inicjatywa:)

2017-03-16, 20:31:48 ~Hanna Burno

No dobrze, że wstawili okna i zrobili elewację. Jakoś to...

2017-03-15, 13:17:31 ~M

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji