Strona główna » Gastronomia

Gastronomia


Nie korzystaj z alternatywy dla wyjątkowej obsługi

Po wejściu do jakiegokolwiek lokalu gastronomicznego goście muszą się przede wszystkim upewnić, że zapoznali się z informacjami podanymi drobnym drukiem u dołu menu. To może być wskazówka co do poziomu i jakości... więcej»

Lekcje od najlepszego łańcucha restauracyjnego na świecie

Ludzie często pytają mnie „Jaka jest najlepsza franczyza w naszej branży?” Jest to bardzo trudne pytanie ponieważ system franczyzowy reprezentowany jest niemal w każdym sektorze przemysłowym. Jest jednak... więcej»

Kardynalne błędy personelu skłaniające gości do odejścia do konkurencji

1. Kiepski początek Niezwykle ciężko jest zmienić nastawienie gościa po kiepskim początku jego kontaktu z lokalem. Tylko siedem minut zabiera gościowi rozlokowanie się i wyrobienie sobie opinii na temat tego, jak... więcej»

Kilka wypróbowanych sposobów sprawnego zarządzania w gastronomii

Ogromna część sukcesów w pracy managera na odcinku motywowania pracowników i budowania ich morale zleży od możliwości oferowanych w promocji i ścieżkach awansu personelu liniowego. Personel liniowy pracuje lepiej i... więcej»

Jak z powodzeniem prowadzić nocny klub

Pewnego dnia, wstąpiłem na śniadanie do jednego z najnowszych lokali w dzielnicy Northside. Po przekazaniu zamówienia kelnerce zauważyłem dwóch dżentelmenów przy sąsiednim stoliku. Rozpoznałem w nich właścicieli... więcej»

7 Tricków Cenowych: Z ilu z nich możesz skorzystać?

Podczas gdy klienci poszukują dodatkowych wartości i najlepszej okazji przy kupnie pożądanych produktów, strategie cenowe winny być bardziej inteligentne niż kiedykolwiek w przeszłości. Zasadniczą sprawą jest... więcej»

Kierowanie zapracowaną restauracją: Sześć sposobów świadczenia wyjątkowej obsługi

Czasami, nie z twojej własnej winy, znajdujesz się w sytuacji, kiedy jesteś dosłownie zasypany zleceniami wymagających klientów, którzy mogą się czuć uprawnieni do natychmiastowej obsługi. Być może do twojej... więcej»

Menu dla dzieci: Wszystko z wyjątkiem pozycji dla dzieci

W dawnych czasach, kierownictwo wielu hotelowych restauracji odczuwało niewielką lub nie miało żadnej motywacji do zmiany swoich menu, licząc na to, że zawsze będą się one mogły cieszyć pewnym odsetkiem wygodnickich... więcej»

Proste tajemnice zwiększenia ilości sprzedaży towarów reklamowych w twojej restauracji

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek dlaczego niektóre restauracyjne sosjerki, czapki i książki kucharskie znikają z półek, podczas gdy większość artykułów handlu detalicznego zajmuje bezproduktywnie cenne miejsca?... więcej»

Punkty widzenia osoby wręczającej napiwek i osoby go przyjmującej

Definicje:napiwek: niewielka kwota pieniędzy wręczana komuś za wyświadczoną usługę; gratyfikacjagratyfikacja: pieniężna premia wykraczająca poza wysokość zapłaty należnej za wyświadczoną usługę, wręczana kelnerowi... więcej»

Jak zrobić świetny biznes na dobrej restauracji – cz. 2

Prowadzenie restauracji z perspektywy dyrektora naczelnego W każdej restauracji są trzy główne obszary, które muszą dobrze funkcjonować, aby restauracja odnosiła sukcesy. Obszar operacyjny. W skład... więcej»

Jak zrobić świetny biznes na dobrej restauracji – cz. 1

Osoby otwierające swoje własne restauracje posiadają zazwyczaj dostatek wysoce pożądanych przymiotów i umiejętności. Niemal bez wyjątków, przedsiębiorcy ci są optymistami, osobami operatywnymi, nie bojącymi się... więcej»

Bez napiwków

Kiedy Thomas Keller, jeden z czołowych szefów kuchni w Ameryce ogłosił, że od 1 września zrezygnuje z praktyki przyjmowania napiwków w Per Se, jego luksusowej restauracji w Nowym Jorku i zastąpić ją europejskim... więcej»

Typowe pytania rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko Kierownika Restauracji

Poniżej przedstawiono niektóre typowe pytania zadawane w trakcie rozmów kwalifikacyjnych, na które powinieneś przygotować prawdziwe, pewne swoich racji, zwięzłe i konkretne oraz inteligentne odpowiedzi, podczas... więcej»

Pięć powodów plajtowania większości nowych restauracji

Liczba restauracji, które splajtowały, w czasie pierwszych pięciu lat swojej działalności, jest różna w zależności od tego, kogo spytamy, ponieważ niektóre osoby sugerują, iż około 40 do 50 % restauracji jest... więcej»

Okazjonalne życzenia: Siedem pomysłów na zadowalanie twoich świątecznych klientów

Znowu nadchodzi sezon świąteczny i jeżeli chcesz, aby okazał się pomyślny dla ciebie, już teraz powinieneś zacząć myśleć co zrobić, aby okazał się pomyślny również dla twoich klientów. Oto kilka pomysłów, które... więcej»

Co jest na śniadanie?

Co jest na śniadanie? Coraz więcej hoteli odpowiada na to pytanie przy pomocy nowej, ulepszonej oferty żywieniowej. A dlaczego nie? To jest popularne. Jak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez firmę... więcej»

Wstęp do sukcesu restauracji: Zaczyna się u twoich drzwi wraz z ciepłym uśmiechem i powitaniem

Ze względu na nazwę i lokalizację, Wild Willy's jest anomalią. Umiejscowione na trasie Route 1 w York w stanie Maine, to żywieniowe imperium wita podróżnych na pierwszym etapie wybrzeżowego łącznika do... więcej»

Andrzejki, jędrzejówki, andrzejówki czyli miły wieczór z doskonałą zabawą

Dawniej na wróżenie na andrzejkach mogły pozwolić sobie tylko panny. Kawalerowie wróżyli sobie w „katarzynki „ 24 listopada. Dzisiaj wróżą sobie wszyscy a andrzejki to doskonały pretekst do spędzenia... więcej»

System funduszu napiwkowego w amerykańskich restauracjach

Pracodawcy w przemyśle hotelarskim powinni być świadomi tego, że „fundusz napiwkowy” stał się najnowszym trendem w procesach sądowych wytaczanych w związku z Ustawą Fair Labor Standards Act – FLSA... więcej»

Smakowite profity. Maksymalizowanie dochodu poprzez profesjonalnie zaprojektowane menu restauracji

Projekty menu różnią się tak, jak restauracje, które je podają. Prawdziwie efektywne restauracyjne menu sprzedaje coś więcej niż jedzenie – ono promuje całą twoją działalność. Dobrze zaprojektowane menu... więcej»

Nowe menu Hiltona z systemem kolorowego kodowania

Goście w ponad 500 hotelach Hiltona mogą obecnie kierować się czymś więcej, niż tylko swoim apetytem przy spożywaniu śniadania. „Kierujesz się tylko kolorem” - mówi Shawn McGowan, dyrektor gastronomii... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 (7) 8 9 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Nowe menu Hiltona z systemem kolorowego kodowania ...więcej»

Andrzejki, jędrzejówki, andrzejówki czyli miły wieczór z doskonałą zabawą ...więcej»

Pięć najczęstszych błędów restauratorów ...więcej»

Jak budować dobre relacje z klientami w branży gastronomicznej ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji