Niedziela 17 Grudzień 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Gastronomia

Gastronomia


20 sposobów na zirytowanie i utracenie klientów lokalu

Rozejrzyj się wokół siebie i sprawdź – wygląd, odczucia, zapachy i dźwięki które są postrzegane przez klientów spędzających czas w twoim barze, kawiarni lub restauracji. Przyzwyczajenie i rutyna powoduje... więcej»

Upselling a overselling: 5 porad właściwego podejścia do sprzedaży

Wszyscy restauratorzy chcieliby, aby ich personel zwiększał sprzedaż poprzez wyższe średnie kwoty na rachunkach gości, kiedy końcowy rachunek gościa okazuje się wyższy na skutek zastosowania sugestywnych technik... więcej»

Zapytaj kelnera o rzeczy, o których chcesz wiedzieć, ale bałeś się zapytać

Jemy posiłki w lokalu z uwagi na dobrą kuchnię, ale obsługa, jaka nam wtedy towarzyszy może poprawić bądź zepsuć potrawę. Oczekujemy od niej, aby była przyjazna, uprzejma, pomocna i szybka. Dobra obsługa ma jednakże... więcej»

9 porad na marketingowe wykorzystanie twojego lokalu na Facebooku

Mój przyjaciel Michael jest właścicielem małej włoskiej restauracji. Prowadził restauracje przez całe swoje życie i radzi sobie dobrze nawet kiedy recesja, a szczególnie recesja w przemyśle samochodowym w Michigan... więcej»

Jak zmienić jednorazowych klientów w stałych gości

Stali klienci są jak energia życiowa dla większości biznesów, a wszyscy oni kiedyś byli przecież klientami po raz pierwszy. Moja pierwsza wizyta w restauracji wysokiej klasy w ubiegłym tygodniu spowodowała, iż... więcej»

Marketing restauracyjny w liczbach: 80/20 wobec czynnika 4 proc.

Zasada włoskiego socjologa i ekonomisty Vilfredo Pareto (80/20) długo była przyjmowana jak Święty Graal marketingu, jak jedyna zasada definiująca wszystkie marketingowe działania w kategoriach sukcesu lub... więcej»

Piekarski tuzin strategii dla Banquet Managerów

Ten felieton na temat Banquet Managerów Hotelowych porusza bardzo ważny element wielu hoteli o pełnej obsłudze. Bankiety są ważne dla zyskowności i reputacji wielu hoteli, ale ważne są też dla wielu osób, którzy... więcej»

Nie korzystaj z alternatywy dla wyjątkowej obsługi

Po wejściu do jakiegokolwiek lokalu gastronomicznego goście muszą się przede wszystkim upewnić, że zapoznali się z informacjami podanymi drobnym drukiem u dołu menu. To może być wskazówka co do poziomu i jakości... więcej»

Lekcje od najlepszego łańcucha restauracyjnego na świecie

Ludzie często pytają mnie „Jaka jest najlepsza franczyza w naszej branży?” Jest to bardzo trudne pytanie ponieważ system franczyzowy reprezentowany jest niemal w każdym sektorze przemysłowym. Jest jednak... więcej»

Kardynalne błędy personelu skłaniające gości do odejścia do konkurencji

1. Kiepski początek Niezwykle ciężko jest zmienić nastawienie gościa po kiepskim początku jego kontaktu z lokalem. Tylko siedem minut zabiera gościowi rozlokowanie się i wyrobienie sobie opinii na temat tego, jak... więcej»

Kilka wypróbowanych sposobów sprawnego zarządzania w gastronomii

Ogromna część sukcesów w pracy managera na odcinku motywowania pracowników i budowania ich morale zleży od możliwości oferowanych w promocji i ścieżkach awansu personelu liniowego. Personel liniowy pracuje lepiej i... więcej»

Jak z powodzeniem prowadzić nocny klub

Pewnego dnia, wstąpiłem na śniadanie do jednego z najnowszych lokali w dzielnicy Northside. Po przekazaniu zamówienia kelnerce zauważyłem dwóch dżentelmenów przy sąsiednim stoliku. Rozpoznałem w nich właścicieli... więcej»

7 Tricków Cenowych: Z ilu z nich możesz skorzystać?

Podczas gdy klienci poszukują dodatkowych wartości i najlepszej okazji przy kupnie pożądanych produktów, strategie cenowe winny być bardziej inteligentne niż kiedykolwiek w przeszłości. Zasadniczą sprawą jest... więcej»

Kierowanie zapracowaną restauracją: Sześć sposobów świadczenia wyjątkowej obsługi

Czasami, nie z twojej własnej winy, znajdujesz się w sytuacji, kiedy jesteś dosłownie zasypany zleceniami wymagających klientów, którzy mogą się czuć uprawnieni do natychmiastowej obsługi. Być może do twojej... więcej»

Menu dla dzieci: Wszystko z wyjątkiem pozycji dla dzieci

W dawnych czasach, kierownictwo wielu hotelowych restauracji odczuwało niewielką lub nie miało żadnej motywacji do zmiany swoich menu, licząc na to, że zawsze będą się one mogły cieszyć pewnym odsetkiem wygodnickich... więcej»

Proste tajemnice zwiększenia ilości sprzedaży towarów reklamowych w twojej restauracji

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek dlaczego niektóre restauracyjne sosjerki, czapki i książki kucharskie znikają z półek, podczas gdy większość artykułów handlu detalicznego zajmuje bezproduktywnie cenne miejsca?... więcej»

Punkty widzenia osoby wręczającej napiwek i osoby go przyjmującej

Definicje:napiwek: niewielka kwota pieniędzy wręczana komuś za wyświadczoną usługę; gratyfikacjagratyfikacja: pieniężna premia wykraczająca poza wysokość zapłaty należnej za wyświadczoną usługę, wręczana kelnerowi... więcej»

Jak zrobić świetny biznes na dobrej restauracji – cz. 2

Prowadzenie restauracji z perspektywy dyrektora naczelnego W każdej restauracji są trzy główne obszary, które muszą dobrze funkcjonować, aby restauracja odnosiła sukcesy. Obszar operacyjny. W skład... więcej»

Jak zrobić świetny biznes na dobrej restauracji – cz. 1

Osoby otwierające swoje własne restauracje posiadają zazwyczaj dostatek wysoce pożądanych przymiotów i umiejętności. Niemal bez wyjątków, przedsiębiorcy ci są optymistami, osobami operatywnymi, nie bojącymi się... więcej»

Bez napiwków

Kiedy Thomas Keller, jeden z czołowych szefów kuchni w Ameryce ogłosił, że od 1 września zrezygnuje z praktyki przyjmowania napiwków w Per Se, jego luksusowej restauracji w Nowym Jorku i zastąpić ją europejskim... więcej»

Typowe pytania rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko Kierownika Restauracji

Poniżej przedstawiono niektóre typowe pytania zadawane w trakcie rozmów kwalifikacyjnych, na które powinieneś przygotować prawdziwe, pewne swoich racji, zwięzłe i konkretne oraz inteligentne odpowiedzi, podczas... więcej»

Pięć powodów plajtowania większości nowych restauracji

Liczba restauracji, które splajtowały, w czasie pierwszych pięciu lat swojej działalności, jest różna w zależności od tego, kogo spytamy, ponieważ niektóre osoby sugerują, iż około 40 do 50 % restauracji jest... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 (7) 8 9 10 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Nowe menu Hiltona z systemem kolorowego kodowania ...więcej»

Andrzejki, jędrzejówki, andrzejówki czyli miły wieczór z doskonałą zabawą ...więcej»

Pięć najczęstszych błędów restauratorów ...więcej»

Jak budować dobre relacje z klientami w branży gastronomicznej ...więcej»

Dziękujemy firmie Kotaniec za owocną współpracę:)...

2017-11-17, 13:13:59 ~Hurtum.pl

Koneser to niewątpliwie naprawdę wielki sukces Pragi i...

2017-10-26, 21:44:33 ~zdrowy

Muzeum polskiej wódki w Koneserze to będzie na prawdę duża...

2017-09-21, 17:48:53 ~Mądrala

....Kosmetyki toaletowe marki Hermes są w Polsce tylko w...

2017-09-21, 13:38:15 ~MPH

Muzeum w Koneserze to wspaniały ukłon wykonawców w stronę...

2017-08-27, 18:22:27 ~Marek

Koneser to dla Pragi bardzo duża szansa. Jego komercyjna...

2017-08-25, 21:10:09 ~makler

Z takim wyrokiem się zgadzam ALE jest inny problem -...

2017-08-23, 09:19:19 ~TU... .

Koneser będzie miał naprawdę bogatą ofertę zarówno...

2017-05-28, 14:23:48 ~smakosz

Polecamy również przewodniki Stayfolonger na stronach...

2017-05-24, 16:28:23 ~Agata

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji