Strona główna » Gastronomia

Gastronomia


Hotele oferują lżejsze potrawy w ramach zdrowego żywienia

Warren Kurtzman dużo podróżuje służbowo i jak mówi, jego możliwość wyboru „prawie zawsze ogranicza się do sałatki”, kiedy prosi w hotelu o zdrowe pożywienie. Ale Kurtzman, który jest konsultantem ds.... więcej»

Cocktail party – wielkie wyzwanie czy ciekawa przygoda

Wielkimi krokami nadchodzi lato. A wraz z nim – cudowna pogoda, wysoka temperatura i mnóstwo okazji do zorganizowania niejednego cocktail party. Wakacje to również najlepsza okazja, żeby cieszyć się dobrym... więcej»

Doskonały wieczór dla bufetu szwedzkiego

Najpewniejszym sposobem na praktyczne przekonanie się o procentowym wzroście kosztów żywnościowych, jest zastąpienie menu a la carte, stołem szwedzkim w formie bufecie, w trakcie najbardziej ruchliwego wieczora w... więcej»

Budowanie relacji z klientami

Każdy operator restauracji marzy o pełnej sali, wypełnionej gwarem cennych, lojalnych klientów. Realizacja tego marzenia jest obecnie łatwiejsza niż kiedykolwiek przedtem, dzięki różnorodności narzędzi... więcej»

W którą stronę zmierza gastronomia: pięć trendów

Nieskomplikowanie, Prosto z Ogrodu i Morza, Niedrogo, Eksplozja Smaku – Benchmark Hospitality International, zarządzający 28 hotelami - laureatami nagród, kurortami i centrami konferencyjnymi na terenie całych... więcej»

Postrzeganie wartości przez klientów winno być zawsze na pierwszym miejscu

Przez całe lata byłem pod wrażeniem „nowojorskiego typu” steakhousów wyższej klasy, s i starałem się zrozumieć dlaczego drzwi do nich wydają się nie zamykać, na całym obszarze od Nowego Jorku do Chicago,... więcej»

Niektórzy klienci nigdy nie powracają... Dlaczego nie potrafisz tego zatrzymać

Jeżeli przypuszczasz, że skoro jesteś na miejscu przez 14 godzin dziennie i wszystko w twojej restauracji i barze układa się fantastycznie, to pewnego dnia możesz być bardzo zaskoczony rozwojem wypadków. Za... więcej»

Dlaczego mystery shopping są skuteczne

Korzystać z tajemniczych zakupów (mystery shopping), czy nie korzystać; oto jest pytanie! W czym problem? Jak dobrze znasz swoich kelnerów? Czy są to osoby godne zaufania i o pogodnym usposobieniu? Czy posiadają... więcej»

Wróć do mnie. Restauracyjny marketing emailowy i programy lojalności zwiększają przywiązanie klientów do firmy i powtarzalność biznesu

Utrzymywanie obecnych klientów jest zawsze łatwiejsze od pozyskiwania nowych, a marketing emailowy i programy lojalnościowe pomagają przedsiębiorcom branży restauracyjnej w zaspokajaniu stale zmieniających się... więcej»

Dobrze ci tak

Jako klient, możesz mieć mniemanie, że zawsze masz rację. Czy tak jest istotnie, oceni to twoja kelnerka.Jako była kelnerka doświadczyłam na sobie trochę upokorzeń. Po przeżyciu znamienitej kariery w gastronomii,... więcej»

Żaden posiłek nie może obyć się bez wina. Przewodnik dla Organizatorów Konferencji cz. 7

Spędziłeś wiele czasu ślęcząc nad menu bankietowym, wybierając nakrycia na stoliki, dobierając do nich kwiaty i dekoracje, zastanawiając się nad właściwym oświetleniem, wyszukując odpowiedniej formy ugoszczenia... więcej»

Ułatwienia w planowaniu menu. Przewodnik po Gastronomii dla Organizatorów Konferencji cz. 4

Nie ma wątpliwości, że cena jest główną troską przy planowaniu menu bankietowych, ale nie powinna być jedyną. Dziesięć niżej wymienionych czynników jest również godnych rozważenia przy planowaniu w gastronomii.... więcej»

Przyjęcia stają się większe i lepsze. Przewodnik po Gastronomii dla Organizatorów Konferencji – cz. 5

Przyjęcia stają się duże. W rzeczywistości tak duże, że zaczynają zastępować tradycyjne kolacje organizowane na wielu konferencjach. I dzieje się tak nie bez przyczyny. Przyjęcia dają ich uczestnikom możliwość... więcej»

Triki i techniki idealnego wykorzystania

Osoby sporządzające raporty dotyczące rozbieżności w funkcjonowaniu firmy dla celów cotygodniowych lub comiesięcznych spotkań kierownictwa, powinny przewidywać prawdopodobną dyskusję na spotkaniu, w tematach... więcej»

Masz czas na opieranie się...

... to masz czas na sprzątanie! Przepraszam, czy ja słyszę zbiorowe narzekanie? Dawno temu jeden z moich ulubionych menedżerów zwykł powtarzać tę mantrę i zawsze, ale to zawsze – słyszał zbiorowe... więcej»

Zaplanuj i zorganizuj przerwy dla uczestników konferencji. Przewodnik po Gastronomii dla Organizatorów Konferencji – cz. 6

W trakcie planowania konferencji, gdzie każdy dolar jest pieczołowicie liczony, mógłbyś zakładać, że nie będziesz w stanie zapewnić uczestnikom nic innego niż kawę, herbatę czy lekkich drinków w czasie porannych... więcej»

Wskazówki na temat napiwków

Znowu ten artykuł jest dla kelnerów! Myślę dużo o załodze kelnerów, ponieważ sama byłam kiedyś kelnerką. Nie mogę pomóc, ale obserwuję kelnerów, dobrych i złych i staram się rozszyfrować, dlaczego robią to, co... więcej»

Wyzwanie niezależnego restauratora. Konkurowanie z „formułami”

Zawsze chodzi o doświadczenie i wyróżnianie się, i dlatego też restauracje „sieciowe” mają przewagę. Możemy narzekać na homogenizację, brak blasku elewacji i atmosferę oraz nie inspirujący produkt i... więcej»

Zebrania przed rozpoczęciem zmiany

Niektóre z najbardziej klasycznych, luksusowo-ekstrawaganckich restauracji organizuje je w praktyce. To świetny sposób, aby wskoczyć przed rozpoczęciem zmiany i uzgodnić ze wszystkimi ten sam plan... więcej»

Większe oczekiwania kierownictwa

Jeżeli jesteś takim typem jak ja, masz minimum oczekiwań od zespołu zarządzającego restauracją. Oczekujesz, że będą gładko prowadzić jej funkcjonowanie, dbać o wszelkie podstawy i kontrolować liczby.Ale czy... więcej»

Dziesięć zagrożeń finansowych dla restauracji

Po dwudziestu latach w przemyśle restauracyjnym, z tego piętnaście jako niezależny właściciel/operator i ostatnie pięć jako konsultant, doświadczyłem i zaobserwowałem chyba każdego typu kłopotów finansowych,... więcej»

Czy twoja restauracja potrzebuje planu marketingowego?

Czy wystarczy, że ludzie przychodzą ponieważ jedzenie i obsługa jest dobra. Oczywiście, jeżeli codziennie twoje stoliki są pełnie, prawdopodobnie nie potrzebujesz żadnego planu (chyba, że oczywiście, chciałbyś... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 (8) 9 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Nowe menu Hiltona z systemem kolorowego kodowania ...więcej»

Andrzejki, jędrzejówki, andrzejówki czyli miły wieczór z doskonałą zabawą ...więcej»

Pięć najczęstszych błędów restauratorów ...więcej»

Jak budować dobre relacje z klientami w branży gastronomicznej ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji