Sobota 19 Sierpień 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Gastronomia

Gastronomia


Okazjonalne życzenia: Siedem pomysłów na zadowalanie twoich świątecznych klientów

Znowu nadchodzi sezon świąteczny i jeżeli chcesz, aby okazał się pomyślny dla ciebie, już teraz powinieneś zacząć myśleć co zrobić, aby okazał się pomyślny również dla twoich klientów. Oto kilka pomysłów, które... więcej»

Co jest na śniadanie?

Co jest na śniadanie? Coraz więcej hoteli odpowiada na to pytanie przy pomocy nowej, ulepszonej oferty żywieniowej. A dlaczego nie? To jest popularne. Jak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez firmę... więcej»

Wstęp do sukcesu restauracji: Zaczyna się u twoich drzwi wraz z ciepłym uśmiechem i powitaniem

Ze względu na nazwę i lokalizację, Wild Willy's jest anomalią. Umiejscowione na trasie Route 1 w York w stanie Maine, to żywieniowe imperium wita podróżnych na pierwszym etapie wybrzeżowego łącznika do... więcej»

Andrzejki, jędrzejówki, andrzejówki czyli miły wieczór z doskonałą zabawą

Dawniej na wróżenie na andrzejkach mogły pozwolić sobie tylko panny. Kawalerowie wróżyli sobie w „katarzynki „ 24 listopada. Dzisiaj wróżą sobie wszyscy a andrzejki to doskonały pretekst do spędzenia... więcej»

System funduszu napiwkowego w amerykańskich restauracjach

Pracodawcy w przemyśle hotelarskim powinni być świadomi tego, że „fundusz napiwkowy” stał się najnowszym trendem w procesach sądowych wytaczanych w związku z Ustawą Fair Labor Standards Act – FLSA... więcej»

Smakowite profity. Maksymalizowanie dochodu poprzez profesjonalnie zaprojektowane menu restauracji

Projekty menu różnią się tak, jak restauracje, które je podają. Prawdziwie efektywne restauracyjne menu sprzedaje coś więcej niż jedzenie – ono promuje całą twoją działalność. Dobrze zaprojektowane menu... więcej»

Nowe menu Hiltona z systemem kolorowego kodowania

Goście w ponad 500 hotelach Hiltona mogą obecnie kierować się czymś więcej, niż tylko swoim apetytem przy spożywaniu śniadania. „Kierujesz się tylko kolorem” - mówi Shawn McGowan, dyrektor gastronomii... więcej»

Hotele oferują lżejsze potrawy w ramach zdrowego żywienia

Warren Kurtzman dużo podróżuje służbowo i jak mówi, jego możliwość wyboru „prawie zawsze ogranicza się do sałatki”, kiedy prosi w hotelu o zdrowe pożywienie. Ale Kurtzman, który jest konsultantem ds.... więcej»

Cocktail party – wielkie wyzwanie czy ciekawa przygoda

Wielkimi krokami nadchodzi lato. A wraz z nim – cudowna pogoda, wysoka temperatura i mnóstwo okazji do zorganizowania niejednego cocktail party. Wakacje to również najlepsza okazja, żeby cieszyć się dobrym... więcej»

Doskonały wieczór dla bufetu szwedzkiego

Najpewniejszym sposobem na praktyczne przekonanie się o procentowym wzroście kosztów żywnościowych, jest zastąpienie menu a la carte, stołem szwedzkim w formie bufecie, w trakcie najbardziej ruchliwego wieczora w... więcej»

Budowanie relacji z klientami

Każdy operator restauracji marzy o pełnej sali, wypełnionej gwarem cennych, lojalnych klientów. Realizacja tego marzenia jest obecnie łatwiejsza niż kiedykolwiek przedtem, dzięki różnorodności narzędzi... więcej»

W którą stronę zmierza gastronomia: pięć trendów

Nieskomplikowanie, Prosto z Ogrodu i Morza, Niedrogo, Eksplozja Smaku – Benchmark Hospitality International, zarządzający 28 hotelami - laureatami nagród, kurortami i centrami konferencyjnymi na terenie całych... więcej»

Postrzeganie wartości przez klientów winno być zawsze na pierwszym miejscu

Przez całe lata byłem pod wrażeniem „nowojorskiego typu” steakhousów wyższej klasy, s i starałem się zrozumieć dlaczego drzwi do nich wydają się nie zamykać, na całym obszarze od Nowego Jorku do Chicago,... więcej»

Niektórzy klienci nigdy nie powracają... Dlaczego nie potrafisz tego zatrzymać

Jeżeli przypuszczasz, że skoro jesteś na miejscu przez 14 godzin dziennie i wszystko w twojej restauracji i barze układa się fantastycznie, to pewnego dnia możesz być bardzo zaskoczony rozwojem wypadków. Za... więcej»

Dlaczego mystery shopping są skuteczne

Korzystać z tajemniczych zakupów (mystery shopping), czy nie korzystać; oto jest pytanie! W czym problem? Jak dobrze znasz swoich kelnerów? Czy są to osoby godne zaufania i o pogodnym usposobieniu? Czy posiadają... więcej»

Wróć do mnie. Restauracyjny marketing emailowy i programy lojalności zwiększają przywiązanie klientów do firmy i powtarzalność biznesu

Utrzymywanie obecnych klientów jest zawsze łatwiejsze od pozyskiwania nowych, a marketing emailowy i programy lojalnościowe pomagają przedsiębiorcom branży restauracyjnej w zaspokajaniu stale zmieniających się... więcej»

Dobrze ci tak

Jako klient, możesz mieć mniemanie, że zawsze masz rację. Czy tak jest istotnie, oceni to twoja kelnerka.Jako była kelnerka doświadczyłam na sobie trochę upokorzeń. Po przeżyciu znamienitej kariery w gastronomii,... więcej»

Żaden posiłek nie może obyć się bez wina. Przewodnik dla Organizatorów Konferencji cz. 7

Spędziłeś wiele czasu ślęcząc nad menu bankietowym, wybierając nakrycia na stoliki, dobierając do nich kwiaty i dekoracje, zastanawiając się nad właściwym oświetleniem, wyszukując odpowiedniej formy ugoszczenia... więcej»

Ułatwienia w planowaniu menu. Przewodnik po Gastronomii dla Organizatorów Konferencji cz. 4

Nie ma wątpliwości, że cena jest główną troską przy planowaniu menu bankietowych, ale nie powinna być jedyną. Dziesięć niżej wymienionych czynników jest również godnych rozważenia przy planowaniu w gastronomii.... więcej»

Przyjęcia stają się większe i lepsze. Przewodnik po Gastronomii dla Organizatorów Konferencji – cz. 5

Przyjęcia stają się duże. W rzeczywistości tak duże, że zaczynają zastępować tradycyjne kolacje organizowane na wielu konferencjach. I dzieje się tak nie bez przyczyny. Przyjęcia dają ich uczestnikom możliwość... więcej»

Triki i techniki idealnego wykorzystania

Osoby sporządzające raporty dotyczące rozbieżności w funkcjonowaniu firmy dla celów cotygodniowych lub comiesięcznych spotkań kierownictwa, powinny przewidywać prawdopodobną dyskusję na spotkaniu, w tematach... więcej»

Masz czas na opieranie się...

... to masz czas na sprzątanie! Przepraszam, czy ja słyszę zbiorowe narzekanie? Dawno temu jeden z moich ulubionych menedżerów zwykł powtarzać tę mantrę i zawsze, ale to zawsze – słyszał zbiorowe... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 (8) 9 10 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Nowe menu Hiltona z systemem kolorowego kodowania ...więcej»

Andrzejki, jędrzejówki, andrzejówki czyli miły wieczór z doskonałą zabawą ...więcej»

Pięć najczęstszych błędów restauratorów ...więcej»

Jak budować dobre relacje z klientami w branży gastronomicznej ...więcej»

Koneser będzie miał naprawdę bogatą ofertę zarówno...

2017-05-28, 14:23:48 ~smakosz

Polecamy również przewodniki Stayfolonger na stronach...

2017-05-24, 16:28:23 ~Agata

Bardzo dziękuję za ten artykuł. Nie ma to jak przeczytać...

2017-05-18, 15:23:01 ~Budrys

Problem występuje nie tylko z nazwami hotel, motel czy...

2017-05-03, 15:36:59 ~Mentis

Te gofry są niesamowite mają charakter i swoją tradycje. Co...

2017-04-10, 09:41:19 ~Monika

Przecież IHG sprzedało Hiltonowi budynek gdzie mieści się...

2017-03-22, 14:59:51 ~Maciekk

Koneser i pomysł na Muzeum Polskiej Wódki to naprawdę...

2017-03-20, 20:39:44 ~mlody022

Bardzo potrzebna i słuszna inicjatywa:)

2017-03-16, 20:31:48 ~Hanna Burno

No dobrze, że wstawili okna i zrobili elewację. Jakoś to...

2017-03-15, 13:17:31 ~M

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji