Niedziela 25 Czerwiec 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Gastronomia

Gastronomia


Wskazówki na temat napiwków

Znowu ten artykuł jest dla kelnerów! Myślę dużo o załodze kelnerów, ponieważ sama byłam kiedyś kelnerką. Nie mogę pomóc, ale obserwuję kelnerów, dobrych i złych i staram się rozszyfrować, dlaczego robią to, co... więcej»

Wyzwanie niezależnego restauratora. Konkurowanie z „formułami”

Zawsze chodzi o doświadczenie i wyróżnianie się, i dlatego też restauracje „sieciowe” mają przewagę. Możemy narzekać na homogenizację, brak blasku elewacji i atmosferę oraz nie inspirujący produkt i... więcej»

Zebrania przed rozpoczęciem zmiany

Niektóre z najbardziej klasycznych, luksusowo-ekstrawaganckich restauracji organizuje je w praktyce. To świetny sposób, aby wskoczyć przed rozpoczęciem zmiany i uzgodnić ze wszystkimi ten sam plan... więcej»

Większe oczekiwania kierownictwa

Jeżeli jesteś takim typem jak ja, masz minimum oczekiwań od zespołu zarządzającego restauracją. Oczekujesz, że będą gładko prowadzić jej funkcjonowanie, dbać o wszelkie podstawy i kontrolować liczby.Ale czy... więcej»

Dziesięć zagrożeń finansowych dla restauracji

Po dwudziestu latach w przemyśle restauracyjnym, z tego piętnaście jako niezależny właściciel/operator i ostatnie pięć jako konsultant, doświadczyłem i zaobserwowałem chyba każdego typu kłopotów finansowych,... więcej»

Czy twoja restauracja potrzebuje planu marketingowego?

Czy wystarczy, że ludzie przychodzą ponieważ jedzenie i obsługa jest dobra. Oczywiście, jeżeli codziennie twoje stoliki są pełnie, prawdopodobnie nie potrzebujesz żadnego planu (chyba, że oczywiście, chciałbyś... więcej»

Premiowanie jakościowe czy wynikowe?

Nowa filozofia premiowania opierająca się na powszechnej świadomości, niesie z sobą również niezwykłe rezultaty. Wyeliminowanie powszechnego przekonania, że struktura systemu premiowania oparta o osiągnięte wyniki... więcej»

Segmentacja rynku – Najlepsze praktyki

Z biegiem czasu prowadziłem obserwację wielu segmentów obsługi przemysłu związanego z gastronomią. Moje obserwacje dotyczyły hoteli, restauracji, klubów, obiektów więziennych, opieki zdrowotnej, szkół,... więcej»

Sprawdź te referencje!

Nazwij mnie Ezopem Baśniowego Świata Restauracji! Opuściłam się kilka miesięcy w przedstawianiu mojego biuletynu informacyjnego, tylko po to, by powrócić z ostrzegawczą historią. Uczymy się wyłącznie na błędach i... więcej»

Dziesięć trendów w restauracji, których nienawidzimy

Epicurious.com wyszczególnia 10 trendów restauracyjnych, których nie znosimy ... 1. Sławny szef kuchni, którzy nigdy nie gotuje: Odstaw szklanicę szampana, zamień twój drobno prążkowany garnitur z domu mody... więcej»

Najważniejszy posiłek dnia poprawia się

Hotele myślą na nowo o najważniejszym posiłku dnia, wydając miliony, aby ich programy śniadaniowe stały się bardziej atrakcyjne dla gości. Łańcuchy obsługujące osoby podróżujące w interesach i gości z... więcej»

Zmaganie się z ograniczoną załogą

Temat radzenia sobie z ograniczonymi zasobami, z których możesz dobierać sobie swój personel, wypłynął kilkanaście razy w ostatnich miesiącach. Przeprowadzałem szkolenia w kilku takich miejscach i czasami... więcej»

Przepis na sukces

Dyrektor ds. Rozwoju Kulinarnego firmy Quantified Marketing Group, Leslie Lynn wyjaśnia dlaczego proces rozwoju kulinarnego jest decydującym krokiem dla każdej restauracji i w jaki sposób firma QMG pomaga swoim... więcej»

Tworzenie doznania - Przewodnik po Gastronomii dla Organizatorów Konferencji cz. 1

Rozpoczynamy publikację cyklu artykułów, które zawarte są w pozycji wydawanej przez magazyn organizatorów konferencji CONVENE nazwanej Przewodnik po Gastronomii dla Organizatorów Konferencji. Gastronomia jest... więcej»

Zmierz i zarządzaj przy pomocy Kluczowych Wskaźników Operacyjnych

Usuń przypuszczenia i spekulacje z zarządzania swoim biznesem poprzez kontrolę wskaźników, które powiedzą ci, jak sytuacja przedstawia się naprawdę. Jest taka prawda biznesowa: „Jeżeli nie możesz czegoś... więcej»

Jak wygrać gwarancyjną grę – Przewodnik po Gastronomii dla Organizatorów Konferencji cz. 2

Kiedy rozważysz ilość czynników zmiennych, które mogą wpływać na liczbę uczestników spotkania takich, jak urok miejsca, treść programu, różnorodność prelegentów i zakres rozrywek, w porównaniu z konkurencyjnymi... więcej»

Od negocjacji do wyniszczenia się - Kierownicy Hyatta o gastronomii. Przewodnik po Gastronomii dla Organizatorów Konferencji - cz. 3

Aby dowiedzieć się, co się dzieje w kuchniach czołowego łańcucha hotelowego, magazyn organizatorów konferencji CONVENE zorganizował ostatnio dyskusję okrągłego stołu, z udziałem trzech wyższych... więcej»

Słuchaj, czego twoi klienci nie mówią

Wielu z was rozkłada na stołach karty komentarzy i prosi gości o ich wypełnienie, co pozwoli dowiedzieć się jak idzie. Założę się, że otrzymujesz na nich więcej skarg niż pochwał. O ile komuś nie... więcej»

Obsługa klienta: rzeczywistość czy mit?

Każdy mówi o obsłudze klienta, jakby rozumiał ją. Mówimy bez zająknięcia o tym, jaka ona jest ważna i wiemy dokładnie, jak powinna być dostarczona. Czy zauważyłeś, jak szybko skarżymy się na słabą obsługę, mimo... więcej»

Wyczucie czasu jest najważniejsze, nieprawdaż?

Może być przesadą powiedzenie, że wyczucie czasu jest najważniejsze. To ogólne stwierdzenia daje do zrozumienia, że nic więcej się nie liczy. Mimo, że wyczucie czasu jest ważne, to jest jedynie jeden z wielu... więcej»

Niewidzialny gość

Ten artykuł jest rzeczywiście napisany pod kelnerów – menadżerowie mogą przekazać go swoim podwładnym na spotkaniach przedzmianowych. A jest to tylko o jednej z tych małych rzeczy, które czasami przytrafiają... więcej»

Przekaz dla załogi kelnerskiej

Ten artykuł przeznaczony jest głównie dla kadry kelnerskiej. Jeśli jesteś menadżerem lub właścicielem, polecam podzielić się nim ze swoimi pracownikami. Co najmniej spowoduje to dyskusję pomiędzy wami. Mój... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 (9) 10 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Nowe menu Hiltona z systemem kolorowego kodowania ...więcej»

Andrzejki, jędrzejówki, andrzejówki czyli miły wieczór z doskonałą zabawą ...więcej»

Pięć najczęstszych błędów restauratorów ...więcej»

Jak budować dobre relacje z klientami w branży gastronomicznej ...więcej»

Koneser będzie miał naprawdę bogatą ofertę zarówno...

2017-05-28, 14:23:48 ~smakosz

Polecamy również przewodniki Stayfolonger na stronach...

2017-05-24, 16:28:23 ~Agata

Bardzo dziękuję za ten artykuł. Nie ma to jak przeczytać...

2017-05-18, 15:23:01 ~Budrys

Problem występuje nie tylko z nazwami hotel, motel czy...

2017-05-03, 15:36:59 ~Mentis

Te gofry są niesamowite mają charakter i swoją tradycje. Co...

2017-04-10, 09:41:19 ~Monika

Przecież IHG sprzedało Hiltonowi budynek gdzie mieści się...

2017-03-22, 14:59:51 ~Maciekk

Koneser i pomysł na Muzeum Polskiej Wódki to naprawdę...

2017-03-20, 20:39:44 ~mlody022

Bardzo potrzebna i słuszna inicjatywa:)

2017-03-16, 20:31:48 ~Hanna Burno

No dobrze, że wstawili okna i zrobili elewację. Jakoś to...

2017-03-15, 13:17:31 ~M

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji