Piątek 26 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Gastronomia

Gastronomia


Jest dobry sposób – i wiele złych – przygotowywania hotelowych śniadań

Bardzo wiele ponurych myśli przychodzi mi do głowy, gdy jestem zmuszony do pobytu w jednym z tych ponurych hoteli w centrum miasta, gdzie psuje się śniadanie umieszczone w bufecie pod rodzajem wytwarzającej ciepło... więcej»

Potęga sugestii: Sześć rad w zakresie budowania sprzedaży

„Podnieśmy średnią rachunków”, wykrzykuje kierownik restauracji do swoich pracowników na przedzmianowej odprawie. Wszyscy pracownicy, z wyjątkiem nieszczerych pochlebców, odwracają wzrok i wychodzą z... więcej»

Dziesięć rzeczy, o których nie powie ci twój kelner

Przekonaj się, o czym naprawdę myśli twój kelner, kiedy obsługuje cię w restauracji.Wyjście na kolację jest wydarzeniem – któż bowiem nie lubi dobrze zjeść i nie martwić się o przyrządzenie posiłku i... więcej»

Zwiększanie przychodów restauracji: Część 3 z 10

Część 3: Web 2,0 - Krajowe Stowarzyszenie Restauracji ujawniło, iż prawie 40 % wszystkich klientów restauracji odwiedza ich internetowe strony zanim zdecyduje się na bezpośrednią wizytę w lokalu.Nadzwyczajne, tym... więcej»

Szefowa sommelierów ujawnia swe sekrety

Nigdy dokładnie nie wiedziałam, czym zajmuje się sommelier. Wygląda to na raczej mieszany charakter pracy – wykonywany zwykle na pierwszej linii, przynoszący dobre wiadomości, jednakże powiązany z wieloma... więcej»

Zwiększanie przychodów restauracji: Część 2 z 10

Część 2: SEO (optymalizacja pozycjonowania strony) i możliwość odszukiwania strony w InternecieW całej historii gatunku ludzkiego najważniejszym źródłem informacji od zawsze było „źródło osobiste”. Obecnie... więcej»

Zwiększanie przychodów restauracji: Część 1 z 10

Najszybszym i najlepszym sposobem redukcji kosztów w restauracji jest zwiększanie sprzedaży. Zaledwie dwu procentowy wzrost sprzedaży jest ekwiwalentem 10 procentowej redukcji kosztów. Jestem gotów uzbroić was... więcej»

Czy śniadanie jest najważniejszym (hotelowym) posiłkiem w ciągu dnia?

Złośliwy Eryk, będąc prawdziwym gastronomicznym ekspertem, nienawidzi śniadań. Nie tylko dlatego, że musi wstawać tak wcześnie. Czuje również, że „śniadanie jest tylko ośrodkiem kosztów”. Nadzorowanie... więcej»

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO)

Składanie serwetek to doskonały i prosty sposób, w jaki kelner może zadziwić gości.  Bardzo łatwo jest przyswoić sobie tą sztukę poprzez dokładne oglądanie materiału video i ciągłą praktykę. Poniżej... więcej»

10 kroków do sukcesu w mediach społecznościowych dla restauracji i barów

Chociaż nie przypisuję sobie roli jakiegokolwiek eksperta w dziedzinie mediów społecznościowych (moja wiedza polega bardziej na doświadczeniach konsumpcyjnych i opowiadaniu wam o nich) to trzeba przyznać, iż media... więcej»

Audyty restauracji: 80 najbardziej powszechnych uchybień

Każdego roku na całym świecie dokonujemy Audytów Restauracji przeprowadzanych na zlecenie różnej wielkości firm restauracyjnych. Wykonując je, zawsze znajdujemy coś całkiem nowego do poprawy, co jest bardzo... więcej»

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Jak profesjonalnie otwierać szampana VIDEO

Wszyscy wiemy, że szampan jest najczęściej drogim trunkiem. Otwierania butelki szampana wymaga odpowiednich umiejętności. Każdy początkujący na początku swojej drogi zawodowej kelner może robić błędy podczas próby... więcej»

Jak trudno jest prowadzić restaurację? Przy obiektywizmie analizy biznesowej potrzebny jest profesjonalny konsultant

W dzisiejszych czasach wszyscy uważają się za ‘ekspertów’ od biznesu restauracyjnego z uwagi na to, że każdy przecież kiedyś jadł w restauracji. Większość ludzi ma problem ze zrozumieniem wysokiego... więcej»

Maksymalizowanie wydatków w przeliczeniu na klienta

Jednym z najlepszych i najbardziej użytecznych KPI (key performance indicator) – kluczowych wskaźników efektywności jest dokładna wartość sprzedaży w przeliczeniu na klientów – wydatków na osobę. ... więcej»

Siedem sposobów budowania pozytywnej reputacji restauracji

Klienci zawsze są podejrzliwi, kiedy chodzi o przesadną reklamę i mogą się dużo dowiedzieć o twoim biznesie zanim się u ciebie zjawią. Słyszałeś zapewne o najnowszych słówkach ‘przejrzystość’ i... więcej»

Materiał szkoleniowy dla kelnerów: Jak nosić talerze - VIDEO

Teraz zaprezentujemy dwa szkoleniowe filmy video z obszaru gastronomii. Na pierwszym z nich instruktor z austalijskiej Meridien School zaprezentuje, jak nosić talerze. Pokaże jak robić to we właściwy sposób.... więcej»

Jak zwiększyć obrót restauracji w środku tygodnia

Kluczem do zwiększenia obrotu w środku tygodnia jest wykreowanie czegoś specjalnego, co skłaniałoby gości do złożenia w tym terminie wizyty w naszym lokalu. Nie tylko dlatego, że jedzenie i drinki są tanie, ale... więcej»

Zwiększanie zysków w barze: 8 obszarów dla wprowadzenia ulepszeń

Niezależnie od tego czy jest to wino, piwo, wódka, kawa czy drinki bezalkoholowe, istnieje wiele sposobów kontroli efektywności funkcjonowania punktu sprzedaży i stosowanych marż handlowych przy sprzedaży napojów. ... więcej»

Trzy sposoby przekraczania oczekiwań gości i zmiany klientów w waszych fanów

Kiedy w 1994 r. zetknąłem się z muzyczną sceną Nashville, w krótkim czasie poznałem się z niektórymi największymi gwiazdami muzyki country. Garth Brooks, Reba McEntire, Alan Jackson... wszyscy oni stali się moimi... więcej»

20 sposobów na zirytowanie i utracenie klientów lokalu

Rozejrzyj się wokół siebie i sprawdź – wygląd, odczucia, zapachy i dźwięki które są postrzegane przez klientów spędzających czas w twoim barze, kawiarni lub restauracji. Przyzwyczajenie i rutyna powoduje... więcej»

Upselling a overselling: 5 porad właściwego podejścia do sprzedaży

Wszyscy restauratorzy chcieliby, aby ich personel zwiększał sprzedaż poprzez wyższe średnie kwoty na rachunkach gości, kiedy końcowy rachunek gościa okazuje się wyższy na skutek zastosowania sugestywnych technik... więcej»

Zapytaj kelnera o rzeczy, o których chcesz wiedzieć, ale bałeś się zapytać

Jemy posiłki w lokalu z uwagi na dobrą kuchnię, ale obsługa, jaka nam wtedy towarzyszy może poprawić bądź zepsuć potrawę. Oczekujemy od niej, aby była przyjazna, uprzejma, pomocna i szybka. Dobra obsługa ma jednakże... więcej»

« 1 2 3 4 5 (6) 7 8 9 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Materiał szkoleniowy dla kelnerów: Jak nosić talerze - VIDEO ...więcej»

Nowe menu Hiltona z systemem kolorowego kodowania ...więcej»

Andrzejki, jędrzejówki, andrzejówki czyli miły wieczór z doskonałą zabawą ...więcej»

Jak budować dobre relacje z klientami w branży gastronomicznej ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji