Artykuły serwisu
Lojalne zachowanie klienta w warunkach empirycznej gościnności
Zdaniem ekspertów obecne trendy konsumenckie są coraz bardziej nieufne i sceptyczne w związku z większą możliwością dokonywaniu wyborów na rynku. Oznacza to, że zdobycie lojalnego zachowania klientów wydaje się być coraz trudniejsze. Jest to jednak głównym celem każdej firmy, ponieważ lojalne zachowanie klientów decyduje nie tylko o trwałości firmy na rynku, ale również o jej pozycji.Dlatego właśnie firmy zaczęły zwracając większą uwagę na zachowania swoich klientów, to znaczy na sposób, w...
Aby korzystać z Artykułów serwisu musisz być zarejestrowanym użytkownikiem. 1. Jeżeli nim JESTEŚ, prosimy o zalogowanie się:
2. Jeżeli nim NIE JESTEŚ, a interesuje Cię
praktyczna wiedza dla hotelarzy i chciałbyś korzystać z bogatych zasobów serwisu Hotelinfo24.pl zapraszamy do założenia bezpłatnego konta.
|
| |
1. Rejestracja w serwisie Hotelinfo24.pl oznacza akceptację przez użytkownika niniejszego regulaminu.
2. Wypełnienie formularza rejestracyjnego serwisu przez użytkownika oznacza jego zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie zawartych w nim informacji w celach statystycznych i marketingowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 roku (Dz.U. nr 133, poz.883).
3. Serwis Hotelinfo24.pl nie będzie przekazywać, sprzedawać, ani udostępniać zgromadzonych danych osobowych swoich użytkowników osobom trzecim.
4. Serwis Hotelinfo24.pl zapewnia każdemu użytkownikowi dostęp do swoich danych (poprzez Moje konto) w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub też usunięcia po uprzedniej autoryzacji.
5. Zarejestrowany użytkownik otrzymuje dostęp do własnego panelu (Moje konto), poprzez który ma możliwość korzystania z dostępnych usług serwisu: dodawanie/edycja obiektów w Katalogu obiektów, ogłoszeń, ofert pracy oraz wydarzeń branżowych.
6. Zarejestrowany użytkownik zgadza się na przesyłanie na swoje konto email treści informacyjnych pochodzących z serwisu Hotelinfo24.pl (Newsletter) oraz reklamowych wysyłanych za pośrednictwem serwisu Hotelinfo24.pl. To samo dotyczy osób, które wyraziły chęć otrzymywania informacji z serwisu, wpisując swój adres email.
7. Serwis Hotelinfo24.pl nie ponosi odpowiedzialności za czasowe przerwy w pracy serwera, na którym został umieszczony.
|
|
|