Artykuły serwisu
Dlaczego szacunek jest kluczem w obsłudze klienta
Przez kilka ostatnich dziesięcioleci obsługa klienta obracała się wokół ewolucji różnych mierników, z których wszystkie koncentrowały się na mierzeniu poziomu zadowolenia klienta. Praktyka miernikowa rozpoczęła się od zadowolenia, a następnie ewoluowała w kierunku lojalności, zaangażowania, wartości klienta i następnie wróciła do lojalności, później do rekomendacji, a nawet poziomu podejmowanych wysiłków. Niezależnie od etykietki, intencja wprowadzania tych mierników jest w dużej mierze taka...
Aby korzystać z Artykułów serwisu musisz być zarejestrowanym użytkownikiem. 1. Jeżeli nim JESTEŚ, prosimy o zalogowanie się:
2. Jeżeli nim NIE JESTEŚ, a interesuje Cię
praktyczna wiedza dla hotelarzy i chciałbyś korzystać z bogatych zasobów serwisu Hotelinfo24.pl zapraszamy do założenia bezpłatnego konta.
|
| |
1. Rejestracja w serwisie Hotelinfo24.pl oznacza akceptację przez użytkownika niniejszego regulaminu.
2. Wypełnienie formularza rejestracyjnego serwisu przez użytkownika oznacza jego zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie zawartych w nim informacji w celach statystycznych i marketingowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 roku (Dz.U. nr 133, poz.883).
3. Serwis Hotelinfo24.pl nie będzie przekazywać, sprzedawać, ani udostępniać zgromadzonych danych osobowych swoich użytkowników osobom trzecim.
4. Serwis Hotelinfo24.pl zapewnia każdemu użytkownikowi dostęp do swoich danych (poprzez Moje konto) w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub też usunięcia po uprzedniej autoryzacji.
5. Zarejestrowany użytkownik otrzymuje dostęp do własnego panelu (Moje konto), poprzez który ma możliwość korzystania z dostępnych usług serwisu: dodawanie/edycja obiektów w Katalogu obiektów, ogłoszeń, ofert pracy oraz wydarzeń branżowych.
6. Zarejestrowany użytkownik zgadza się na przesyłanie na swoje konto email treści informacyjnych pochodzących z serwisu Hotelinfo24.pl (Newsletter) oraz reklamowych wysyłanych za pośrednictwem serwisu Hotelinfo24.pl. To samo dotyczy osób, które wyraziły chęć otrzymywania informacji z serwisu, wpisując swój adres email.
7. Serwis Hotelinfo24.pl nie ponosi odpowiedzialności za czasowe przerwy w pracy serwera, na którym został umieszczony.
|
|
|