Sobota 20 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Logowanie

Artykuły serwisu


Sześć zasad tworzenia optymalnego doznania klienta

Doskonałość obsługi rozpoczyna się od sprzedaży wewnętrznej? Jako że klienci kupują oczekiwania, kiedy robią biznes z twoją firmą, Wewnętrzna sprzedaż musi być wprawką w budowaniu relacji sprzedażowych. Pamiętaj - „Postrzeganie wartości spełnia oczekiwania klienta” - „Jakość wykonania gwarantuje satysfakcję klienta”. Co więc dokładnie oznaczają te stwierdzenia? Oznaczają one, że im efektywniej wdrażasz postrzegane przez klienta wartości dotyczące ciebie i twojej...

Aby korzystać z Artykułów serwisu musisz być zarejestrowanym użytkownikiem.

1. Jeżeli nim JESTEŚ, prosimy o zalogowanie się:

Login:
Hasło:
[zapomniałeś hasła?]

2. Jeżeli nim NIE JESTEŚ, a interesuje Cię praktyczna wiedza dla hotelarzy i chciałbyś korzystać z bogatych zasobów serwisu Hotelinfo24.pl zapraszamy do założenia bezpłatnego konta.



1. Rejestracja w serwisie Hotelinfo24.pl oznacza akceptację przez użytkownika niniejszego regulaminu.

2. Wypełnienie formularza rejestracyjnego serwisu przez użytkownika oznacza jego zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie zawartych w nim informacji w celach statystycznych i marketingowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 roku (Dz.U. nr 133, poz.883).

3. Serwis Hotelinfo24.pl nie będzie przekazywać, sprzedawać, ani udostępniać zgromadzonych danych osobowych swoich użytkowników osobom trzecim.

4. Serwis Hotelinfo24.pl zapewnia każdemu użytkownikowi dostęp do swoich danych (poprzez Moje konto) w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub też usunięcia po uprzedniej autoryzacji.

5. Zarejestrowany użytkownik otrzymuje dostęp do własnego panelu (Moje konto), poprzez który ma możliwość korzystania z dostępnych usług serwisu: dodawanie/edycja obiektów w Katalogu obiektów, ogłoszeń, ofert pracy oraz wydarzeń branżowych.

6. Zarejestrowany użytkownik zgadza się na przesyłanie na swoje konto email treści informacyjnych pochodzących z serwisu  Hotelinfo24.pl (Newsletter) oraz reklamowych wysyłanych za pośrednictwem serwisu Hotelinfo24.pl. To samo dotyczy osób, które wyraziły chęć otrzymywania informacji z serwisu, wpisując swój adres email.

7. Serwis Hotelinfo24.pl nie ponosi odpowiedzialności za czasowe przerwy w pracy serwera, na którym został umieszczony.

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji