Artykuły serwisu
Aby zdobywać więcej rezerwacji, współpracuj zamiast walczyć z centralnymi biurami rezerwacji
Jako członek zespołu revenue management jesteś bez wątpienia świadomym wpływu, jaki ma twoje centralne biuro rezerwacji lub bezpłatna infolinia na zyski w ostatecznym rezultacie finansowym. W zależności od twojej kompozycji marketingowej - marketing mix, wkład centralnych biur rezerwacyjnych może kształtować się w granicach od 10 procent do ponad 35 procent całego twojego krótkoterminowego biznesu. Tak więc rozsądnym działaniem byłoby wyposażenie ich w każde dostępne narzędzie dla...
Aby korzystać z Artykułów serwisu musisz być zarejestrowanym użytkownikiem. 1. Jeżeli nim JESTEŚ, prosimy o zalogowanie się:
2. Jeżeli nim NIE JESTEŚ, a interesuje Cię
praktyczna wiedza dla hotelarzy i chciałbyś korzystać z bogatych zasobów serwisu Hotelinfo24.pl zapraszamy do założenia bezpłatnego konta.
|
| |
1. Rejestracja w serwisie Hotelinfo24.pl oznacza akceptację przez użytkownika niniejszego regulaminu.
2. Wypełnienie formularza rejestracyjnego serwisu przez użytkownika oznacza jego zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie zawartych w nim informacji w celach statystycznych i marketingowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 roku (Dz.U. nr 133, poz.883).
3. Serwis Hotelinfo24.pl nie będzie przekazywać, sprzedawać, ani udostępniać zgromadzonych danych osobowych swoich użytkowników osobom trzecim.
4. Serwis Hotelinfo24.pl zapewnia każdemu użytkownikowi dostęp do swoich danych (poprzez Moje konto) w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub też usunięcia po uprzedniej autoryzacji.
5. Zarejestrowany użytkownik otrzymuje dostęp do własnego panelu (Moje konto), poprzez który ma możliwość korzystania z dostępnych usług serwisu: dodawanie/edycja obiektów w Katalogu obiektów, ogłoszeń, ofert pracy oraz wydarzeń branżowych.
6. Zarejestrowany użytkownik zgadza się na przesyłanie na swoje konto email treści informacyjnych pochodzących z serwisu Hotelinfo24.pl (Newsletter) oraz reklamowych wysyłanych za pośrednictwem serwisu Hotelinfo24.pl. To samo dotyczy osób, które wyraziły chęć otrzymywania informacji z serwisu, wpisując swój adres email.
7. Serwis Hotelinfo24.pl nie ponosi odpowiedzialności za czasowe przerwy w pracy serwera, na którym został umieszczony.
|
|
|