Piątek 19 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing » Pisanie podziękowań zachęcających gości do...

Artykuły serwisu


Pisanie podziękowań zachęcających gości do zamieszczania opinii o hotelu w internecie


Dodano: 2011-06-22

Drukuj


Zamieściłem ostatnio treść maila z podziękowaniem, jaki wystosował jeden z moich klientów (hotel) do zadowolonych gości, z prośbą o zamieszczanie w tej sprawie opinii w internecie.

Jeżeli dotychczas tego nie robiliście, to powinniście, bo jest to znakomita praktyka postępowania. Za każdym razem, kiedy ktoś mówi coś pozytywnego o twoim hotelu lub kiedy otrzymujesz maila z pozytywną opinią, powinieneś mieć jakiś system służący do zapytania tych klientów, czy nie zechcieliby podzielić się z innymi swoim doświadczeniami z pobytu w twoim hotelu.

Poniżej możesz zapoznać się z taką wiadomością wysłaną do klienta, którą wykorzystano i w jaki sposób ją usprawniliśmy.

Przed:
Drogi Panie/Pani (Nazwisko),

Dziękujemy za skorzystanie z hotelu (nazwa hotelu) w trakcie Pani/Pana ostatniego pobytu w (Nazwa Miasta). Przeczytaliśmy Pani/Pana komentarze dotyczące naszego hotelu i naprawdę doceniamy to, że zechciał(a) Pani/Pan poświęcić swój czas, aby wyrazić je na piśmie, jako że zadowolenie naszych gości jest naszym głównym priorytetem.

Zapraszamy Panią/Pana do podzielenia się swoją opinią na stronie internetowej TripAdvisor,  korzystając z poniższego linka [Link do strony TripAdvisor]

Bardzo istotne jest dla nas to, aby nasi goście dzielili się swoimi opiniami z innymi.
Prawdziwą przyjemnością było goszczenie Pani/Pana u nas. Chcielibyśmy skorzystać z okazji, aby podziękować Pani/Panu za współpracę i wyrazić nadzieję, że wkrótce spotkamy się ponownie w naszym hotelu.

Nazwa hotelu
Miasto

Po:
Witamy Panie/Pani (Nazwisko),

Dziękujemy za wybranie naszego hotelu (nazwa hotelu) w trakcie Pani/Pana ostatniego pobytu w (nazwa miasta). Ucieszyliśmy się dowiadując, że był(a) Pan/Pani zadowolony(a) z pobytu w naszym hotelu.

Jeżeli nie sprawi to problemu, czy mógłby/mogłaby Pan/Pani poświęcić chwilę czasu na podzielenie się w sieci swoim doświadczeniem z przyjaciółmi i innymi osobami na swojej ulubionej internetowej stronie turystycznej?

Goszczenie Pani/Pana było dla nas przyjemnością. Mamy nadzieję, że spotkamy się wkrótce ponownie.

Nazwisko członka personelu
Nazwa hotelu
Telefon bezpośredni:
Osobisty mail:
Zobacz co inni powiedzieli na nasz temat na stronie TripAdvisor [Link do hotelu na TripAdvisor]

Nasze usprawnienie spełnia kilka celów:
1. Podziękowanie wystosowane zostało od konkretnej osoby, a nie od całego hotelu. Wskaźnik ilości odpowiedzi jest zazwyczaj wyższy kiedy, email wychodzi od konkretnej osoby.
2. W treści mniej jest przekazu odnoszącego się do hotelu, a jest on bardziej skoncentrowany na gościu. Gościa może nie obchodzić to, co jest ważne dla hotelu, tak więc powinniśmy przedstawić swoją prośbę jako umożliwienie gościowi podzielenia się swoją opinią z jego przyjaciółmi.
3. Wiadomość jest nieco krótsza, tak aby intencja wiadomości była bardziej czytelna.
4. Mniejszą wagę przyłożono do specyficznej strony, jaką jest TripAdvisor. Wiadomość wygląda bardziej jako zaproszenie do porozmawiania o nas w sposób, w jaki klientowi najbardziej odpowiada – niezależnie od tego, czy jest to TripAdvisor, Twitter, czy inna strona internetowa. Dobrze jest zachęcić gości do umieszczania swoich recenzji, tam gdzie uznają to za stosowne.

A jak wygląda wasz email z podziękowaniami?

Josiah Mackenzie


Komentarze:

Horecatex – wsparcie w kreowaniu wizerunku twojego hotelu lub restauracji ...więcej»

Wynajem sali na konferencję – na co zwrócić uwagę? ...więcej»

Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»

Dlaczego warto zorganizować konferencję w hotelu? ...więcej»

Siedem wskazówek dotyczących założenia bloga dla Twojego hotelu ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji