Czwartek 28 Marzec 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing » Hotelowe programy lojalnościowe

Artykuły serwisu


Hotelowe programy lojalnościowe


Dodano: 2011-08-17

Drukuj


Członkostwo ma swoje zalety biorąc pod uwagę wzrastającą liczbę zaawansowanych technicznie sposobów łączności z rodziną w trakcie podróży. Francis Ho czyta każdego wieczora opowieści do poduszki swojej trójce małych dzieci. Jako mieszkaniec Calgary, bardzo intensywnie podróżujący, często przebywa w hotelowym pokoju daleko od domu, kiedy jego potomstwo układa się do snu, a rodzina musi przystosować się do rytuału codziennego czytania na dobranoc.

„Wieczorami, kiedy jestem w podróży, wchodzę na Skype’a i czytam swoim dzieciom kolejną opowieść” mówi Ho, krajowy manager sprzedaży w firmie TD Insurance, w której praca obejmuje pięć stref czasowych. „Moja żona pakuje mi jedną książkę, a w domu ma drugi egzemplarz, tak by mogli za mną nadążać. Mogę ich zobaczyć, a oni mogą zobaczyć mnie, kiedy im czytam i to jest ważne dla nas wszystkich.”

Pewnego razu, mówi Ho, członek programu lojalnościowego Delta Privilege Platinum Plus, nie działał internet w jego hotelowym pokoju w porze czytania. „Było już późno i pracowników technicznych nie było już w hotelu, zabrano mnie więc do biura dyrektora. Siedząc tam w piżamie mogłem przeczytać swoim dzieciom kolejną opowieść. Jedną z rzeczy, którą naprawdę lubię w programie Delty jest wpojona uprzejmość, która powoduje, że ceni się nie tylko biznesowego turystę, ale także jego rodzinę.”

Program Delta Privilege funkcjonuje na bazie zrozumienia, że „ludzie lubią być otaczani opieką” mówi Ken Lambert, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu w firmie Delta Hotels & Resorts. Nie tylko najczęściej podróżujący biznesmeni.

„Myślę, że zmierzamy ku większemu docenianiu i rozumieniu, a także koncentrowaniu się na kliencie, który nie zawsze jest czołowym członkiem programu lojalnościowego. Zamierzamy oczywiście kontynuować opiekę nad naszymi najczęściej podróżującymi klientami, ale naszym celem jest objęciem szczególną opieką również tych, którzy w danym momencie swojej kariery zawodowej, nie podróżują tak często jak nasi platynowi członkowie.” powiedział Lambert.

Fairmont Hotels & Resorts również powracają do tematu swoich programów lojalnościowych. „President’s Club Fairmonta jest już na rynku od 10 lat i dopracowaliśmy się naszych lojalnych zwolenników” mówi Andrea Johnson dyrektor ds. marketingu lojalnościowego. „W swojej istocie program President’s Club jest programem zaprojektowanym wokół dbania o preferencje jego członków i upewniania się, aby członkowie programu byli doceniani w każdym obiekcie, w którym się zatrzymują. Cofnęliśmy się o krok i spytaliśmy naszych gości, co jest dla nich ważne i jak moglibyśmy dostosować do ich potrzeb ofertę programową.

Łańcuch hotelowy Starwood skupia się na preferencjach członków przy pomocy strony internetowej. W centrum zainteresowania tej strony (www.spg.com/resorts) leży „pomoc podróżnym w zaplanowaniu i zakupie perfekcyjnego wypoczynku w kurorcie”

„Jakość kurortów w naszym portfolio jest czymś, o czym ciągle przypominają nam nasi członkowie” mówi Chris Holdren, pierwszy wiceprezes pionu Preffered Guest w Starwood. „Ta nowa strona internetowa zawiera zbiór ponad 200 najbardziej luksusowych kurortów na całym świecie, przedstawionych w bardzo unikalny sposób. Naprawdę skupiliśmy się na ożywieniu ich w formie wizualnej. Zainstalowaliśmy kamery internetowe do przekazu na żywo, tak byście mogli zobaczyć, jakie panują tam warunki dokładnie w chwili oglądania strony. Sporo jest tam również funkcji społecznościowych, abyś mógł się zorientować jakie są ulubione kurorty twoich przyjaciół i znajomych, a także podzielić się waszymi opiniami w tym względzie. Jest to ogromna pomoc przy planowaniu wyjazdów wakacyjnych.”

Choice Hotels korzystają z technologii do wzbogacania swoich programów nagrodowych takimi środkami, jak elektroniczny panel nagrodowy, pozwalający członkom na gromadzenie punktów za uczestnictwo w elektronicznych badaniach rynku. Członkowie programu pochodzący z Kanady mogą również zakupić rocznie do 20,000 punktów, po 11 USD za 1,000 punktów.

W 2009 roku Choice Hotels wprowadziły kartę Choice Privileges MasterCard. Karta, korzystanie z której nie wymaga rocznych opłat, umożliwia jej posiadaczom gromadzenie punktów na wymianę na bezpłatny nocleg „w ponad 1.500 hoteli w Ameryce Północnej oraz punktów Avis i samochodowych wypożyczalniach Budget.” Łańcuch Choice obejmujący takie grupy, jak Comfort Inn, Quality Hotels i Econolodge, jest operatorem blisko 6.000 hoteli w około 30 krajach. Punkty mogą być również wymieniane na lotnicze mile.

Łańcuch Best Western, tak jak Choice, ma podobne karty MasterCard. Założony w 1946 roku, posiada obecnie 4.000 hoteli na całym świecie. Za pośrednictwem cechy statusowej w ich programie nagrodowym obiecuje się przyznanie gościom elitarnego statusu w każdym innym hotelowym programie lojalnościowym.

Program nagrodowy HHonors w łańcuchu Hiltona umożliwia jego członkom uzyskiwanie takich samych punktów do programu hotelowego i lotniczego za ten sam pobyt. Program zawiera nagrodową możliwość wymiany punktów HHonors na mile lotnicze i odwrotnie. Oferuje też najważniejszym członkom bezpłatny dostęp do szybkiego internetu w każdym z ponad 3.600 hoteli tego łańcucha.
Łańcuch Holiday Inn – firma, która wprowadziła hotelowy program lojalnościowy w 1983 roku – jest częścią grupy InterContinental Hotels & Resorts. Jego promotorzy twierdzą, że grupa z ponad 650.000 pokojami gościnnymi w 100 krajach, posiada więcej pokoi, niż jakikolwiek inny łańcuch. Wielokrotny zdobywca głównych nagród w przemyśle hotelowym za swój wielopoziomowy program lojalnościowy, podkreśla swoją współpracę z „40 liniami lotniczymi, wypożyczalnią samochodów Hertz, ponad 10.000 restauracji i szerokim wachlarzem partnerów wystawców kart kredytowych.”


Komentarze:

Horecatex – wsparcie w kreowaniu wizerunku twojego hotelu lub restauracji ...więcej»

Wynajem sali na konferencję – na co zwrócić uwagę? ...więcej»

Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»

Dlaczego warto zorganizować konferencję w hotelu? ...więcej»

Siedem wskazówek dotyczących założenia bloga dla Twojego hotelu ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji