Piątek 19 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing » Pomóż gościom odnalezć twój hotel

Artykuły serwisu


Pomóż gościom odnalezć twój hotel


Dodano: 2011-10-13

Drukuj


Gdzie jest twój hotel? Swego czasu pisałam o Google Places, ale wydaje się, że niektóre restauracje i hotele nie uświadomiły sobie konieczności informowania o swoim kodzie pocztowym.

Dzisiaj postanowiłam odszukać lokalizację hotelu, w którym planowałam zamieszkać, aby zobaczyć, jak długo zajmie mi dojazd do niego z domu, i jak daleko znajduje się od miejsca, które jadę odwiedzić. Wydawało się, że lista informacji zawiera wszystko. Nawet takie szczegóły, jak współrzędne dla helikopterów, z wyjątkiem jednakże kodu pocztowego!

Szukałam na stronie głównej, w zakładce ‘lokalizacja’, ‘szczegóły kontaktowe’, ‘wskazówki komunikacyjne’. Było tam wszystko, oprócz kodu pocztowego!

J
eden prosty mały szczegół, który stanowiłby o całej różnicy, dla kogoś mówiącego "tak, ten hotel jest idealnie usytuowany" lub zastanawiającego się, czy to miejsce jest dla niego odpowiednie i ewentualnie wychodzącego z twojej strony, aby znaleźć jakieś lokum w innej okolicy.



Wiedza o tym, gdzie znajduje się twój obiekt musi być fundamentalną częścią procesu podejmowania decyzji w zakresie dokonania rezerwacji lub nie, i dlatego też taka informacja powinna być częścią twojego komunikatu marketingowego.

Jeśli chcesz zwiększyć swoje szanse na uzyskanie większej liczby restauracyjnych lub hotelowych rezerwacji, spraw by te informacje, były tak łatwe do odszukania, jak to tylko jest możliwe dla potencjalnych klientów i zamieść je na głównej stronie internetowej restauracji lub hotelu.

Dochodzi do tego, że nawet jeśli klienci wiedzą mniej więcej, gdzie znajduje się twój obiekt, to i tak najprawdopodobniej będą korzystali z nawigacji satelitarnej, aby ułatwić sobie życie. Byłoby więc jeszcze lepiej gdybyś umieścił swój kod pocztowy lub współrzędne do nawigacji satelitarnej w emailu potwierdzającym rezerwację. Proszę jednak sprawdzić dokładnie czy te współrzędne są prawidłowe by nie zaprowadziły gości na złą drogę!

Jeżeli wiesz, że mogą nastąpić jakiekolwiek zakłócenia w bezkolizyjnym dotarciu do miejsca twojej lokalizacji, uprzedź o tym gości zawczasu i udziel im prawidłowych wskazówek komunikacyjnych.

Wszystko to składa się na znakomitą obsługę klienta i stanowi część jakże ważnego pierwszego wrażenia.

Caroline Cooper


Komentarze:

Horecatex – wsparcie w kreowaniu wizerunku twojego hotelu lub restauracji ...więcej»

Wynajem sali na konferencję – na co zwrócić uwagę? ...więcej»

Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»

Dlaczego warto zorganizować konferencję w hotelu? ...więcej»

Siedem wskazówek dotyczących założenia bloga dla Twojego hotelu ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji