Piątek 29 Marzec 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing » 8 strategii Twittera na zdobywanie klientów

Artykuły serwisu


8 strategii Twittera na zdobywanie klientów


Dodano: 2011-11-02

Drukuj


Restauracje i biznes hotelarski mogą wprowadzić poniższe strategie, aby skutecznie wykorzystywać Twittera

Stwórz podstawowe informacje dostosowane do potrzeb klienta
Stworzenie dostosowanego do potrzeb użytkowników, profilu na Twitter’ze jest zrozumiałym sposobem szybkiego zorientowania się w biznesie i nauczenia się sposobów kontaktowania z marką. Ponadto, dostosowanie podstawowych informacji wzbogaca pierwsze wrażenia użytkownika o naszym biznesie. Na przykład konto Zappos’a (sklepy obuwniczo-odzieżowe) na Twitterze zawiera listę ważnych emailowych adresów i numerów obsługi klienta. Spójna graficzna informacja pozwala użytkownikom na szybkie odszukanie istotnej informacji i skontaktowanie się z marką.

Zaangażowanie społeczności użytkowników Twittera
Poczynając od przesyłania retweetów (dalsze rozsyłanie informacji ukazujących się w serwisie), podzielenie się cytatami dnia, twoja firma może wprowadzić kilka strategii dzielenia się informacją tekstową i zaangażowania w ten proces społeczności Twittera. Celem Twittera jest zaabsorbowanie jego społeczności w dłuższych okresach czasu i nie narażanie swoich związków z nią, poprzez zalewanie zwolenników strony nadmierną obfitością tymczasowych promocyjnych talonów.



Przekierowywanie
Twitter jest efektywnym narzędziem do zapoznawania użytkowników z promowanymi treściami. Na przykład, firma może umieścić na stronie krótki opis jakiegoś zagadnienia i wstawić w nim link do firmowej strony internetowej, blogu albo biuletynu informacyjnego. Jeżeli użytkownicy będą nim zainteresowani, klikną w ten link i odwiedzą promowaną aktualizację.

Rada: Korzystanie ze skonsolidowanego narzędzia URL redukuje link w ramach dopuszczalnego na Twitterze limitu 140 znaków. Ponadto skorzystanie ze skonsolidowanego narzędzia śledzącego, takiego jak www.cli.gs, pomoże managerom marki przeanalizować wskaźnik kliknięć na każdy zamieszczony link.

Zamieszczaj retweety
Jeżeli firma zamieszcza retweety od użytkowników Twittera, zachęca to fanów marki do odwzajemnienia tego działania. Użytkownicy Twittera mają skłonność do nagradzania użytkowników, którzy zamieszczają ponownie informacje, albo przez wyrażenie podziękowania w formie tweetu albo przez retweet ich informacji w przyszłości.

Losowe wynagradzanie zwolenników
Jeżeli firma lub marka losowo wynagradza swojego zwolennika bezpłatnym promocyjnym podarkiem, takim jak T-shirt lub ekskluzywny talon, to inni użytkownicy Twittera będą zmotywowani do naśladownictwa działań podejmowanych przez nagrodzoną osobę. Marka lub firma może poświęcić dzień, taki jak poniedziałek lub wtorek, który będzie przeznaczony na przydzielanie nagród swoim fanom. Celem jest zbudowanie pozytywnych relacji z aktualnymi zwolennikami firmy i dostarczenie bodźców dla nowych użytkowników Twittera do podejmowania działań naśladowczych.

Zadawaj pytania / Ankietuj
Twitter jest efektywnym narzędziem do stymulowania konwersacji i zaangażowania społeczności poprzez zadawanie pytań. Na przykład, restauracja może przeprowadzić sondaż dotyczący nowego dania lub zadać pytanie dotyczące konkretnej pozycji w jej menu. Kiedy firmy zamieszczają na Twitterze interesujące i przemyślane oraz prowokujące pytania, inspiruje to dyskusję wśród jej zwolenników. Ma to szczególnie silny wpływ, kiedy jest ukierunkowane na fanów Twittera, którzy sami w sobie mają ogromny i obszerny zasięg. Często są to utalentowani mikro bloggerzy, którzy mogą nadać dużego rozpędu i wiarygodności do prowadzonych dyskusji. Celem zadawania pytań jest stymulowanie konwersacji, zwiększenie stopnia odpowiedzi emailowych i zdobycie wiedzy na temat tego, co społeczność strony sądzi o produkcie, usłudze lub marce.

Rada: Korzystanie z serwisu sondażowego Twittera, takiego jak Twtpoll, pomaga w pomiarze rezultatów każdej internetowej ankiety.

Cytat dnia
Zamieszczenie cytatu dnia zachęca zwolenników Twittera do regularnego odwiedzania swojego konta. Autorem cytatu może być inspirujący celebryta, sławny mówca lub znaczący pracownik firmy. Celem jest dostarczenie bodźca użytkownikom Twittera do regularnego sprawdzania konta i zachęcenia społeczności do posługiwania się retweetami.

Łączność pomiędzy klientami
Pomyślna strategia na Twitter’ze obejmuje również narzędzia łączeniowe używane do docierania do docelowej grupy klientów. Na przykład, dodanie przycisku „Retweet” pozwala odwiedzającym na dzielenie się treścią strony na Twitter’ze. Im więcej razy użytkownik korzysta z linka ‘retweet”, tym więcej klientów dowiaduje się o stronie internetowej. Podobnie jak dzieje się to w przypadku felietonisty piszącego recenzję o książce lub filmie, dozwalając odwiedzającym na dzielenie się i ponowne przesyłanie linków, pomaga w zwiększaniu ich autentyczności.

Trinet Internet Solutions


Komentarze:

Horecatex – wsparcie w kreowaniu wizerunku twojego hotelu lub restauracji ...więcej»

Wynajem sali na konferencję – na co zwrócić uwagę? ...więcej»

Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»

Dlaczego warto zorganizować konferencję w hotelu? ...więcej»

Siedem wskazówek dotyczących założenia bloga dla Twojego hotelu ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji