Piątek 19 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Obsługa gościa » W jaki sposób Hotel 41 znalazł się na pierwszym...

Artykuły serwisu


W jaki sposób Hotel 41 znalazł się na pierwszym miejscu listy TripAdvisora?


Dodano: 2011-11-30

Drukuj


Odwiedziłem niedawno Hotel 41, gdzie spotkałem się z dyrektorem naczelnym tego luksusowego butikowego hotelu w londyńskiej dzielnicy Victoria - Malcolmem Hendry – jak również z  dyrektorem marketingu z Red Carnation Hotels (i Hotelarzem Roku 2009) Jonathanem Raggettem.

Chciałem dowiedzieć się, jak Hotel 41 osiągnął pozycję najlepiej ocenianego hotelu w Londynie przez recenzentów i użytkowników TripAdvisor w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Zrobiłem wcześniej podobną analizę innych 5-gwiazdkowych hoteli tej firmy, Egerton House i Milestone, kiedy również zajmowali pierwsze miejsce na liście TripAdvisor (oba wciąż zajmują wiodącą pozycję na hotelowym rynku Londynu).

Aby w pełni zrozumieć, jak Hotel 41 zdobył takie uznanie, zadałem obu dyrektorom Red Carnation kilka pytań, a następnie udałem się na obchód hotelu. Aby uzyskać drugą opinię, poprosiłem też współpracownika do szczegółowego przejrzenia opinii na temat Hotelu 41 zamieszczonych na stronie TripAdvisor (jest ich 444, stanowią więc dobry materiał porównawczy). Wnioski na temat tego, jak Hotel 41 wspiął się na tę pozycję numer 1 przedstawiam poniżej:



• Pierwsze "wrażenia". Wejście do hotelu 41 jest dyskretne, a równocześnie majestatyczne. Do hotelu wpuszczani są tylko goście, co nadaje mu atmosferę i spokój prywatnego klubu. Wystrój wnętrz jest uderzająco oryginalny jak pokazują zdjęcia - ale nie jest wyniosły, a także przepojony swoistym poczuciem humoru.
• "Drobne Zauważalne Akcenty" i normalne standardy obsługi w Red Carnation. Nie będę was zanudzać szczegółami, jako że aspekty te zostały już szeroko omówione na innych blogach. Zaangażowanie w organizację kolacji dla grup fokusowych jest szczególnie imponujące i niezwykłe.
• „Najlepszy z obu światów". Hotel 41 to mały luksusowy 5-gwiazdkowy hotel znajdujący się w tym samym budynku, co duży hotel 4-gwiazdkowy. Istnieje możliwość podzielenia się zasobami i personelem, aby dodać wartości gościom Hotelu 41. Ten rodzaj synergii kosztów i wartości byłby trudny do osiągnięcia dla innych hoteli.
• "Domieszka historii". Hotel jest unikalnym obiektem usytuowanym przy Buckingham Palace Road (z widokiem na muzeum Royal Mews – Królewskie Stajnie), które kiedyś były salą balową, gdzie debiutanci byli przedstawiani Królowej.
• "Wady stają się korzyściami". Brak restauracji w hotelu został przekształcony na korzyść gości. Na przykład, jest to jeden z nielicznych luksusowych hoteli w Londynie, który serwuje wędzone śledzie na śniadanie - w rzeczywistości śniadanie serwowane jest przez 24 godziny na dobę. Menu w barze składa się z najznamienitszych pozycji (dzięki nienagannemu doborowi składników) i można tam poprosić o jakąkolwiek potrawę "na zamówienie". Można także "zrobić nalot na spiżarnię" i zażyczyć sobie dowolne danie ze znalezionych tam artykułów. Nieformalne procedury w połączeniu z doskonałą obsługą są uwielbiane przez gości.
• Wysoki wskaźnik ilości pracowników do obsługiwanych gości i wysoka jakość usług. W hotelu zachowany jest imponujący - 2:1, stosunek pracowników do gości, ułatwiający bardzo osobisty styl usług. Jako mniej znany obiekt, Hotel 41 prawdopodobnie kojarzy się z niższymi oczekiwaniami niż na przykład takie miejsca  jak Claridge, podczas gdy w rzeczywistości poziom usług jest podobny. Ponieważ wstęp do hotelu dozwolony jest tylko dla gości, to w miejscach publicznych nigdy nie ma tłumu, tak jak w innych hotelach, w związku z czym pracownicy mają możliwość poświęcenia im pełnej i niepodzielnej uwagi. Uderzyła mnie niezwykle spokojna atmosfera w lobby Hotelu 41.
• Wysoki wskaźnik powtarzalności biznesu (do 70%). Personel hotelu stara się dowiedzieć tyle, ile można o poszczególnych gościach oraz budować bazę danych będącą efektem wielu wizyt. Gościom przyjeżdżającym po raz pierwszy wysyłane są formularze preferencji i czyni się duże starania, aby poznać ulubione przyzwyczajenia gości. Malcolm Hendry wyjaśnia zwięźle na czym polega przewaga hotelu: "To, co naprawdę robimy dobrze, to dokładne poznawanie potrzeb gości". Przycisk na telefonach w pokojach oznaczony jest napisem "Wszystko (czego chcesz), Kiedykolwiek (chcesz)".
• Znakomity dyrektor naczelny, którego osobowość "pasuje" do hotelu. Malcolm Hendry emanuje spokojem i jest wyraźnie osobą, którą trudno wyprowadzić z równowagi. Są to znakomite cechy charakterologiczne dla kogoś, kto prowadzi luksusowy 5-gwiazdkowy hotel tego typu. Mówi, że czuje się "naprawdę szczęśliwy", kiedy jest w pracy ... spokojny styl zarządzania i entuzjazm wyraźnie przekłada się na zachowanie i postępowanie personelu.
• Innowacyjność produktu. Hotele luksusowe zmieniły się, ponieważ oczekiwania wobec luksusu również uległy zmianie. Ludzie nie chcą teraz sztywnych, formalnych atrybutów bogactwa, nadal jednak oczekują doskonałości w obsłudze - takie nowe pomysły, jak "nalot na spiżarnię" naprawdę działają. W Hotelu 41 obowiązuje również nowa koncepcja "gościnnych apartamentów" - które obejmują wygodne sypialnie i salony połączone z miejscami przeznaczonymi na rozrywkę i biznes. Wszystkie pomieszczenia wyposażone są w WiFi, udogodnienia biznesowe itp.). Jest to idealna syatuacja dla gości biznesowych, którzy chcą cieszyć się 5-gwiazdkowym otoczeniem, ale mogą mieć specyficzne wymagania biznesowe. Jest to szczególne małżeństwo z XXI wieku łączące wysoce efektywny biznes z potrzebą szybkiego relaksu.
• Ostatnio zamieszczone na stronie TripAdvisor komentarze klientów dotyczące Hotelu 41 potwierdzają powyższą analizę. Oto ich krótki wybór:
"Po przybyciu do hotelu, czujesz się jakbyś wrócił do domu"
"Dziękuję za każdorazowe przywitanie czekoladą Turkish Delight"
"Odlotowy, ale nie pretensjonalny"
"Prywatność i luksus z najwyższej klasy przyjazną obsługą”
• Konkurenci Hotelu 41 (włącznie z innymi luksusowymi hotelami macierzystej firmy w Londynie) wyraźnie mają wiele do roboty, aby wyprzeć go z pozycji numer 1.

Rajul Chande


Komentarze:

Jak przygotować się na wakacje w hotelu? ...więcej»

Etapy pobytu gościa hotelowego ...więcej»

Choroba w hotelu ...więcej»

Czy internetowe strony z opiniami klientów przyczyniają się do nawrotu doskonałej obsługi hotelowych gości? ...więcej»

Znaczenie edukacji przyszłych hotelarskich profesjonalistów w zakresie obsługi gości ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji