Czwartek 25 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Ciekawostki » Dziesięć rzeczy irytujących nas w hotelu

Artykuły serwisu


Dziesięć rzeczy irytujących nas w hotelu


Dodano: 2011-12-05

Drukuj


Czy spędzasz dużo czasu w hotelach? Osoby podróżujące w interesach mieszkają w pomieszczeniach przeznaczonych wyłącznie do czasowego użytkowania, a styl życia podróżnika często przebywającego poza domem, przy najmniejszej nawet niedogodności może przynieść tragiczne skutki.

Nie trudno więc zrozumieć, dlaczego wiele osób często podróżujących irytuje się mnóstwem rzeczy, jeśli chodzi o usługi hotelowe i udogodnienia. Konieczności płacenia za wi-fi nie wyczerpuje listy, ponieważ wszyscy narzekamy na to od dłuższego czasu. To oczywiste, przejdźmy więc dalej.

Oto dziesięć hotelowych skarg składanych przeze mnie i kilka innych osób, zebranych dzięki Twitterowi:
1. Oberwane szlufki przy szlafrokach łazienkowych: Należę do osób, które naprawdę korzystają ze szlafroków w hotelowych łazienkach (mimo, iż doskonale zdaję sobie sprawę z tego, co robił poprzedni gość, który go używał). I nic nie jest bardziej irytujące od tego, kiedy sięgając po pasek zdajesz sobie sprawę, że musisz go zawiązać w pasie ponieważ szlufki są porozrywane. Podejrzewam, że łatwo się obrywają, a ich wymiana byłaby zbyt droga, ale przecież musi być jakiś inny sposób, żeby temu zaradzić.


2. Źle rozmieszczone lustra: ktokolwiek wiesza lustra w łazienkach, jego pracę powinny zweryfikować inne, niezależne osoby. Pełnowymiarowe lustro zawieszone na wysokości oczu  klienta może być jedynie dziełem kogoś, kto zjadł za dużo kleiku dla dzieci. Jest parę rzeczy, których nawet ja nie lubię oglądać, akurat wtedy, kiedy je robię.
3. Niepożądane słanie łóżek: czy świadomość, że ktoś wchodzi do twojego pokoju, podczas twojej tam nieobecności, przeszkadza ci? Czy też "dezynfekujesz" swoje lokum przed jego opuszczeniem, żeby upewnić się, że pokojówka nie znajdzie niczego żenującego (co prawdopodobnie i tak widziała tysiące razy przedtem)? Optuję za tym, aby pokojówka pukała, a jeśli nie ma odpowiedzi, zajęła się innymi swoimi obowiązkami.
4. Wielopokojowe łazienki z nieodpowiednio przystosowanymi drzwiami: gdy istnieją dwie pary drzwi prowadzące do pomieszczenia z WC, powinna być możliwość ich zamknięcia z osobna, uważa Laurie DePrete, pisząca na blogu w SceneByLaurie.com. Wszystkie pośrednie środki pozostawiają zbyt wiele miejsca niefortunnym przypadkom. Jeśli istnieje choć jedno miejsce w całym hotelowym pokoju gdzie ma być zachowana całkowita prywatność, to jest ono właśnie tu.
5. Zbyt duże szlafroki dla zbyt małych gości: tak, jak w przypadku łazienek, hotelowe szlafroki pozostawiają wiele do życzenia. DePrete sugeruje, że jeden rozmiar nie może pasować dla wszystkich gości. Może to nie byłby zły pomysł, aby hotel znał "jego i jej" rozmiary, powiedziała Laurie. To prawda: jeśli jesteś niższa ode mnie, to prawdopodobnie w moim rozmiarze będziesz mogła popływać.
6. Wieszanie swoich rzeczy na wieszakach powinno być łatwe: Melanie Renzulli, blogująca w MissAdventures.com, narzeka na wieszaki, których nie można wyciągnąć z szafy – bo na przykład są przymocowane na stałe do poprzeczki. Chciałbym dodać od siebie, że coś odbiegającego od normalnego wieszaka jest całkowicie nie do przyjęcia.
7. Skąpe udogodnienia: jeśli łazienka nie jest zaopatrzona w odżywkę do włosów lub wannę - nie mówiąc już o płaceniu za śniadanie - możesz również trafić na coś, co irytuje. Hotele naprawdę powinny zadbać o to, byście czuli się komfortowo.
8. Bombardowanie reklamami: co dzieje się po włączeniu telewizora? Jeśli pierwszą rzeczą, którą widzisz, jest hotelowy kanał promocyjny, zgodnie z tym co pisze @CCfromTheVille na Twitterze, to można się bez tego obejść. Jeśli jesteś już w konkretnym hotelu, to po co ci reklama, która do niego zaprasza?
9. Cieknie zamiast płynąć: @CCfromTheVille ma kolejną drobną skargę dotyczącą hotelowych urządzeń: "uszkodzone sitka natryskowe u pryszniców" Mój standard jest dość prosty - Spodziewam się czegoś lepszego, niż mam w domu. Prysznic bez możliwości nastawiania szybkości natrysku to dla mnie stracona okazja do znakomitego relaksu.
10. Wszystko to, co nie ekscytuje gościa: Tak, jak w przypadku każdej działalności usługowej, liczy się tylko jedno: zagwarantowanie zadowolenia gości. Hotelowi menedżerowie powinni regularnie monitorować swoją działalność i wyszukiwać wszelkich ewentualnych możliwości poprawy. Najlepszy ruch? Słuchaj swoich klientów, a oni cię za to wynagrodzą ... Tak, jak zrobił to Ty Francis wobec Four Seasons Houston: "Naprawdę nie mogę się nachwalić @ FSHotelHouston, za ich doskonałą obsługę klienta i autentyczną jakość!  # customerservicewin".


Tom Johansmeyer


Komentarze:

Wyjazdy kamperem – sposób na komfort i swobodę podczas urlopu ...więcej»

Gdzie jechać w góry na Święta? Boże Narodzenie w sercu Beskidów, czyli jak zaplanować wyjazd dla całej rodziny? ...więcej»

Hotel w górach: czym się kierować przy wyborze takiego obiektu? ...więcej»

Glamping,czyli wszystko, co powinniście wiedzieć o luksusowych kempingach ...więcej»

Hotel nad jeziorem koło Dębicy ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji