Sobota 19 Sierpień 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania...

Aktualności hotelarskie z kraju


Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels


Dodano: 2013-10-29

Drukuj

Wyślij



Wielkie otwarcie niskich cen


28 października Focus Hotels rusza ze swoją nową kampanią taktyczną „Wielkie otwarcie niskich cen”. Koncept kreatywny projektu, skupia się na atrakcyjnej cenowo ofercie oraz nawiązuje do zbliżającego się otwarcia nowego hotelu Focus Katowice Chorzów. Po raz kolejny, w kampanii reklamowej wystąpi postać niedźwiadka, który zdobył już uznanie i nagrody w branży reklamowej oraz zaufanie odbiorców. Głównym celem przedsięwzięcia jest kierowanie ruchu na stronę źródłową marki oraz wzrost sprzedaży bezpośredniej.

„Wielkie otwarcie niskich cen” to kampania taktyczna polskiej sieci Focus Hotels, która startuje 28 października i potrwa do 20 listopada 2013 roku. W głównej mierze, działania skierowane będą do klienta biznesowego. Najważniejszymi celami kampanii, będzie kierowanie ruchu na stronę źródłową marki , zwiększenie udziału sprzedaży bezpośredniej, a  także pozyskanie nowego port-folio klientów.

Jak sama nazwa kampanii wskazuje, działania skupione są na atrakcyjnej ofercie cenowej we wszystkich hotelach sieci, a sam projekt nawiązuje do zbliżającego się otwarcia hotelu Focus  Katowice Chorzów – już w pierwszej połowie listopada 2013 r. Podczas trwania kampanii, między 28.10 a 20.11, klienci będą mogli dokonywać rezerwacji na okres od 31.10.2013 do 28.02.2014 po preferencyjnych warunkach. Ceny pokoi zaczynają się od 89 złotych w Bydgoszczy oraz od 109 w Szczecinie. Za dobę hotelową w Gdańsku, Łodzi oraz w nowym obiekcie Katowice Chorzów, klienci zapłacą już od 99 złotych za pokój jednoosobowy.
 
Zasięg kampanii jest ogólnopolski, a głównym kanałem komunikacyjnym będzie Internet. Sieć Focus Hotels, położyła także duży nacisk na cross promocję w swoich obiektach oraz szeroką komunikację na stronie źródłowej marki.

- Po raz kolejny zdecydowaliśmy się pójść śladami naszego niedźwiadka, który występował w poprzednich kampaniach. Można wręcz powiedzieć, że staje się on powoli naszym Brand Hero. Zdobył zaufanie odbiorców a także uznanie internautów w prestiżowym konkursie Idea Awards. Przy okazji najnowszego konceptu kreatywnego, staraliśmy się także nawiązać do zbliżającego się otwarcia hotelu Focus Katowice Chorzów - mówi Anna Krupa-Cristescu, kierownik marketingu sieci Focus Hotels.

Czytaj dalej


REKLAMA



***
Focus Hotels Sp. z o.o. to prężnie rozwijająca się sieć nowoczesnych hoteli biznesowych w Polsce. Obiekty należą do klasy ekonomicznej i charakteryzują się wysokiej jakości produktem. Właścicielem jest (notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie) grupa kapitałowa Makrum S.A., której prezesem jest Rafał Jerzy.

Aktualnie w skład sieci hotelowej wchodzą obiekty w Gdańsku, Łodzi, Szczecinie , Bydgoszczy oraz Chorzowie. Dodatkowo wkrótce Hotel planuje otwarcie kolejnego hotelu w Inowrocławiu pod marką Focus Premium****.

Łącznie, hotele dysponują 506 miejscami noclegowymi. Dominującym klientem, jest gość indywidualny podróżujący w celach biznesowych lub turystycznie, przywiązujący uwagę do jakości oraz ceny. Każdy z obiektów posiada zaplecze konferencyjne wyposażone w wysokiej klasy sprzęt użytkowy.


Źródło: My Land.pl – 28.10.2013
 


Komentarze:

Relaks i coś więcej ...więcej»

Prawie połowa Polaków w te wakacje wybierze hotel ...więcej»

Rozpoczyna się nowa inwestycja hotelowa Grupy Arche w Warszawie-Włochach ...więcej»

Już wkrótce nowa jakość w Park Hotelu Diament Wrocław ...więcej»

Sunshine Property uruchomi w Krakowie hotel z lokalami usługowymi ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

I Ogólnopolski Próbny Egzamin Zawodowy już na koniec listopada! ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Koneser będzie miał naprawdę bogatą ofertę zarówno...

2017-05-28, 14:23:48 ~smakosz

Polecamy również przewodniki Stayfolonger na stronach...

2017-05-24, 16:28:23 ~Agata

Bardzo dziękuję za ten artykuł. Nie ma to jak przeczytać...

2017-05-18, 15:23:01 ~Budrys

Problem występuje nie tylko z nazwami hotel, motel czy...

2017-05-03, 15:36:59 ~Mentis

Te gofry są niesamowite mają charakter i swoją tradycje. Co...

2017-04-10, 09:41:19 ~Monika

Przecież IHG sprzedało Hiltonowi budynek gdzie mieści się...

2017-03-22, 14:59:51 ~Maciekk

Koneser i pomysł na Muzeum Polskiej Wódki to naprawdę...

2017-03-20, 20:39:44 ~mlody022

Bardzo potrzebna i słuszna inicjatywa:)

2017-03-16, 20:31:48 ~Hanna Burno

No dobrze, że wstawili okna i zrobili elewację. Jakoś to...

2017-03-15, 13:17:31 ~M

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji