Strona główna » Gastronomia » Porady proceduralne hotelowego room service | Artykuły serwisu
Porady proceduralne hotelowego room service
|
|
21 zasadniczych punktów dla lepszego zapoznania się z efektywnym, hotelowym room service.
Porady w zakresie skutecznej usługi room service: 1. Kwiaty powinny być umieszczane w niskich wazonach 2. Kwiaty powinno umieszczać się na tacy przy każdym zamówieniu 3. Stoliki, kółka i podgrzewacze powinny być czyste 4. Stoliki powinny być przykryte obrusikami z tworzywa sztucznego w trakcie wykonywania usługi 5. Na stoliku powinna być wyłożona karta stałego klienta zawierająca nazwisko obsługującego i informacje o dokonanym wyborze 6. Należy zaoferować wybór bezpłatnych gazet do śniadania 7. Po przybyciu do pokoju należy zapytać, gdzie klient życzy sobie usiąść 8. Należy ustawić w odpowiednim miejscu krzesła 9. Należy zaproponować pióro do podpisania czeku 10. Dobre telefoniczne maniery należy zachować w trakcie całego procesu subtelnej sprzedaży 11. Obsługujący muszą być dobrze poinformowani na temat serwowanych produktów specjalnych 12. Powinni również posiadać informacje o produktach, które nie są dostępne 13. Trzeba być gotowym na spełnianie specjalnych życzeń i zachowywać dyskrecję 14. Ważną sprawą jest zapewnienie dodatkowych pokrywek na dzbanki z kawą i herbatą, które ciągle gdzieś się gubią. Na soki i wodę powinny być zapewnione przykrywki kartonowe 15. Należy podać dodatkowe serwetki do serwowanych dżemów, galaretek i miodu 16. Zagwarantować należy specjalną, szybką usługę śniadania kontynentalnego 17. Wszystkie drinki należy serwować z wychłodzonych karafek, a napoje gazowane z osobnych butelek 18. Wina powinny być rozlewane z wypełnionych do połowy butelek i karafek 19. Nie powinno składać się obietnic dostarczenia posiłku o określonej porze, która nie jest później dotrzymywana 20. Dokładnie należy sprawdzać serwisową bieliznę 21. Należy zaopatrzyć się w bardzo duże dzbanki do herbaty i termosy na kawę
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |