Sobota 20 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Pion hotelowy » Co widział i o czym wie kamerdyner

Artykuły serwisu


Co widział i o czym wie kamerdyner


Dodano: 2012-08-10

Drukuj


Właściciel luksusowego zamku obchodzi swoje urodziny. Zaprosił członków swojej rodziny i wybranych przyjaciół. Następnego dnia wszyscy zbierają się na śniadaniu, podczas którego wychodzi na jaw brak jednego z najcenniejszych obrazów z kolekcji gospodarza. Po złożeniu odpowiedniego zgłoszenia na policję, zjawia się jej funkcjonariusz i przyjmuje oświadczenia od wszystkich, obecnych tam osób. Detektyw celowo przekłada przyjęcie zeznań od kamerdynera na sam koniec śledczej procedury, gdyż to, co on widział i o czym on wie, jest kluczową informacją dla uzyskania właściwych odpowiedzi i rozwiania wszelkich wątpliwości, co do tego niegodziwego czynu.

Osoba kamerdynera zawsze była kojarzona z takimi pojęciami jak znajomość osoby, którą obsługiwał, przewidywalność, szczegółowość, poufność, wiarygodność i lojalność. Dlatego odwołanie się do tego, co widział i o czym wie kamerdyner, następuje w odpowiednim czasie do tego, żeby dowiedzieć się szczegółowo i dokładnie o zachowaniu gości.



W hotelach, które potrafiły zdać sobie sprawę ze znaczenia dokładniejszego zrozumienia potrzeb swoich gości, wprowadzono stanowisko hotelowego kamerdynera, ponieważ pod koniec pobytu każdego gościa, wszystko co kamerdyner widział i słyszał w trakcie obsługi gości, dostarcza hotelowi następujących rekomendacji:

1. Wprowadzenie systemu nowego rodzaju relacji z gośćmi. System ten opiera się na zasadach prawdziwej miłości do bliźniego, ("Kochaj bliźniego swego, jak siebie samego") które jest jednym z najczęściej powtarzanych, biblijnych przykazań.
2. Rozszyfrowanie specyficznego, emocjonalnego świata gościa.
3. Rozszyfrowanie wzorca zachowań gościa. Wzorce te są stosowane jako układ odniesienia w ocenie zadowolenia klienta. Dzięki nim możemy spowodować zadowolenie gościa, a jeszcze lepiej, gdy możemy je zwielokrotnić.
4. Poznanie sensorycznej charakterystyki oferowanych usług, aby wytwarzać bodźce generujące pozytywne emocje i odczucia gości.
5. Zapewnianie wzorców pozytywnych holistycznych doświadczeń i zagwarantowanie ich sukcesu.
6. Przekształcanie doświadczenia w spójny, nie zapomniany ślad pozostawiany w pamięci.
7. Tworzenie nowych rodzajów dodatkowych wartości mających wpływ na emocjonalną i behawioralną transformację gościa.
8. Pomaganie klientom w osiąganiu swoich nadziei i aspiracji, dla uzyskania ich emocjonalnej wierności
9. Szanowanie czasu spędzanego przez klienta na wypoczynku

Tak, jak kamerdyner w starym zamku, kamerdyner hotelowy jest zawsze świadom zachowania i nawyków swoich klientów, pomocnych w określeniu ich potrzeb i przewidywaniu ich tak, by goście czuli się emocjonalnie zrozumiani.

Wracając wreszcie do naszej historii, to co zobaczył i o czym wie kamerdyner było decydujące dla detektywa finalizującego śledztwo wyjaśniające okoliczności zdarzenia, dodając w ten sposób kolejny sukces do jego kariery zawodowej wyróżniający go wśród współpracowników i nagrodzony zasłużoną renomą.

To, co usłyszał i zobaczył kamerdyner ma kluczowe znaczenie dla tego, aby dowiedzieć się więcej na temat gościa i odkryć to, co nigdy nie zostało powiedziane. Tak więc, kamerdyner będzie w stanie zaoferować gościom najlepszą obsługę, jaka kiedykolwiek była oferowana. W rezultacie, hotel zdobędzie klucz do umysłu i serca gościa.

Osvaldo Torres Cruz


Komentarze:

Jak znależć dodatkową pracę w branży HoReCa? ...więcej»

Szafa ubraniowa najlepsza do szatni dla pracowników ...więcej»

Jak przeprowadzić skuteczną rekrutację pracownika na recepcje? ...więcej»

Śmierć gościa hotelowego ...więcej»

Jak ułatwić obsługę rezerwacji w Twoim hotelu/pensjonacie? ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji