Piątek 29 Marzec 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing » Sprzedaż, plany marketingowe pomagają hotelom...

Artykuły serwisu


Sprzedaż, plany marketingowe pomagają hotelom osiągnąć roczne cele


Dodano: 2013-11-28

Drukuj


Jeżeli jeszcze nie wystartowałeś ze swoim planem marketingowym na następny rok, teraz jest czas, aby to zrobić. Jedną rzeczą, którą powinieneś włączyć do przemyśleń jest plan sprzedaży dla planu marketingowego. Jest to dokument, który ustala strategie, które są naszkicowane przez plan działania dla zespołu działu sprzedaży, ze szczegółami, kto co zrobi i kiedy. To powinno w końcu być wytyczną aktywności aby zapewnić, że działania sprzedaży dla rozwoju firmy na następny rok będą najbardziej produktywne dla biznesu.

Wszystkie bardzo pozytywne liczby wychodzące ostatnio wskazują na doskonały 2006 w naszym przemyśle, powinniśmy, więc być w bardzo dobrej pozycji, aby starać się zdobyć nowych klientów, którzy wygenerują najlepszy zysk dla naszego obiektu. Generalnie sprowadzenie klientów grupowych z najwyższymi średnimi cenami pokoju jest tym, co tworzy najlepszy zysk. Biorąc to pod uwagę, badanie planu sprzedaży powinno zacząć się od wyszczególnienia segmentów rynku, które przynoszą najlepszy dochód z pokoju. Tutaj jest jak to zrobić:



• Przyjrzyj się wszystkim tym grupom segmentów rynku i wypisz je po kolei od najwyższej do najniższej średniej ceny za pokój dla każdego segmentu. Twój dział księgowości powinien posiadać te liczby w każdym roku.

• Następnie chcemy dowiedzieć się, jaki procent całkowitego biznesu z pokoi jest reprezentowany przez każdy segment rynku. Aby uzyskać tą liczbę, musisz uzyskać całkowitą wartość ze sprzedaży pokoi w obiekcie w roku i podzielić to przez całkowity dochód ze sprzedaży pokoi dla każdego segmentu grupy. Na przykład: jeżeli twoja całkowita wartość ze sprzedaży pokoi za rok wyniosła 1 mln $ a twój segment rynku korporacyjnego uzyskał 100 tyś. $ ze sprzedaży pokoi, to ten segment rynku reprezentował 10% twojego biznesu. Jeżeli twój rynek grup autokarowych przyniósł 50 tyś. $ ze sprzedaży pokoi, wtedy ten segment rynku reprezentuje 5% twojego całkowitego dochodu z pokoi.

• Idąc za tym procesem dla każdego segmentu grupy, stwórz listę odpowiadającą rynkom grupowym, umieszczając u góry segment z najwyższą średnią ceną pokoju. Wszystko wskazuje na to, że segment z najwyższą średnią ceną pokoju będzie produkował najniższy procent całkowitego dochodu z pokoi generowanego dla obiektu.

• Jeżeli spojrzysz na dół listy segmentów, powinieneś dowiedzieć się, na jakich rynkach chcesz zwiększyć procent całkowitego biznesu. Dzięki temu możesz wymyślić cel sprzedaży odzwierciedlający procent wzrostu biznesu w pewnych segmentach rynku.

• Bądź pewny, że odzwierciedlasz kwotę opartą na procencie wzrostu, jaki wysuwasz na następny rok. Np. jeżeli w określonym segmencie rynku robisz 10% całkowitego dochodu, który wynosi 100 tyś. $ i masz cel zwiększyć go o 10%, wtedy użyj kwoty 10 tyś. $ jako swój cel.

• Następnym krokiem jest wyjście z planem działania sprzedaży wyszczególniającym rzeczy, które oczekuje się, że będą zrealizowane, aby osiągnąć cel. To obejmie kroki działania: kto co zrobi, kiedy działanie się rozpocznie, kiedy oczekuje się, że będzie zakończone i jaki będzie koszt.

Chcesz być pewien, że całkowity koszt dla wszystkich kroków planu działania nie przekroczy kwoty, która będzie niemożliwa do osiągnięcia twojego celu. Gdzieś w okolicach 10-20 procent jest rozsądna.

Howard Feiertag


Komentarze:

Horecatex – wsparcie w kreowaniu wizerunku twojego hotelu lub restauracji ...więcej»

Wynajem sali na konferencję – na co zwrócić uwagę? ...więcej»

Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»

Dlaczego warto zorganizować konferencję w hotelu? ...więcej»

Siedem wskazówek dotyczących założenia bloga dla Twojego hotelu ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji