Czwartek 25 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing » Siedem porad na zdobycie złotego medalu w...

Artykuły serwisu


Siedem porad na zdobycie złotego medalu w mistrzowskiej sprzedaży grupowego biznesu!


Dodano: 2013-08-05

Drukuj


Któż nie lubi rywalizacji, spełnienia i historii takich, jak podczas Igrzysk Olimpijskich? Za kulisami chwały zdobywanej przez każdego zawodnika, stoi strategiczny plan osiągnięcia sukcesu. Istnieje wiele przykładów, które mogą być zastosowane do twojego własnego dążenia do sukcesu! Poniżej przedstawiam siedem porad na zdobycie złotego medalu w mistrzowskiej sprzedaży grupowego biznesu!

Porada 1. Zdefiniuj swoją wizję i misję
Kim jesteś? Czym się zajmujesz i jak chcesz to robić? Czy jesteś najlepszym dostawcą usług organizacji spotkań firmowych i imprez? Czy jesteś kojarzony z rynkowym liderem na rynku organizacji imprez w kurortach? "Misja" jest tym, w czym twoim zdaniem przewyższasz konkurencję. Pływak osiągający olimpijskie sukcesy, Michael Phelps, wyróżniał się spośród innych stylem wykonywania ruchów, którego opanowanie zabrało mu całe lata, ale dzięki niemu zdobył masę medali. Oczekiwanie, że Michael Phelps pobije kolejny rekord w przyszłości kreuje zainteresowanie wśród wszystkich tych, którzy go oglądają – i to właśnie jest wizja. "Wizja" jest oczekiwaniem na wyjątkową przyszłość, rozwiewającym wszelkie obawy przed nieznanym i budowaniem emocji charakterystycznych dla tego, co ma nadejść. Wizja jest inspiracją, stojącą za misją. Zdefiniuj i udokumentuj swoją wizję i misję. Wszyscy w naszej firmie powinni je znać i starać się działać mając je na uwadze! Wizja i misja stymulują zespoły pracownicze do osiągania lepszych wyników.



Porada 2. Ustal elastyczne cele
Co starasz się osiągnąć? Przykłady: "Chcę zwiększyć rezerwacje grupowe w sezonie 2012/2013 o 10% w stosunku do wskaźników za sezon 2011/2012.", "Chcę być uznany jednym z czołowej dziesiątki lokalizacji w ramach stowarzyszenia, w 2013 roku." Ustal żądany cel i staraj się go udokumentować i zastosować odpowiednie narzędzia umożliwiające jego realizację.

Porada 3. Przygotuj plan strategiczny
Czego będziesz potrzebował, aby zrealizować swój cel? Wraz ze strategią udokumentuj również działania, które muszą być podjęte i przypisz im odpowiednie narzędzia egzekucyjne. Czy będziesz wykonywał 20 rozmów dziennie do swoich aktualnych klientów i 10 do klientów potencjalnych? Czy zarezerwujesz czas na trzy wizyty sprawdzające obiekt, w tygodniu, w każdym tygodniu? Jak rozpisałeś swój plan w podziale na najdrobniejsze szczegóły i jak zamierzasz spełnić zamierzenia z nich wynikające?

Porada 4. Przyjmij filozofię – „Bez pracy nie ma kołaczy”
Jeśli istnieje jakaś rzecz, której jesteśmy świadomi w przypadku olimpijczyków, to jest nią przekonanie, że zrobili, to co trzeba, aby dotrzeć tam, gdzie są w tej chwili. Cele które postawili przed sobą na początku nie były łatwo osiągalne, ale były one raczej celami ramowymi, elastycznymi, które osiągnięte zostały wszelkimi dostępnymi metodami i przy użyciu adekwatnych środków. Mistrz przyjmuje postawę "mogę to zrobić" i robi to! Pewnego dnia Michael Phelps poniósł najbardziej brutalną i katastrofalną stratę w swojej karierze, zajmując drugie miejsce w wyścigu na 200 metrów motylkiem. Później tego samego dnia, miało miejsce jego największe zwycięstwo kiedy został najbardziej utytułowanym olimpijczykiem wszechczasów, bijąc rekord zdobytych na Olimpiadach złotych medali! Bycie mistrzem polega na nieustannej pracy poświęcanej realizacji planu, na docenianiu rad, uczeniu się i eliminowaniu błędów, ale dążenie z niestrudzonym zapałem ku realizacji postawionego celu! Nigdy nie akceptuj porażki!

Porada 5. Znajdź dobrego trenera!
Bela Karolyi trenował kilka gimnastyczek, które brały udział w Olimpiadach, wśród nich Nadię Comaneci, osławioną z powodu uzyskania w 1976 roku pierwszej w historii perfekcyjnej noty sędziowskiej, dziesięciu punktów! Karolyi trenował również Mary Lou Retton, która w 1984 stała się pierwszą kobietą, która kiedykolwiek zdobyła złote medale we wszystkich konkurencjach gimnastycznych. Dobry trener konieczny jest do osiągnięcia sukcesu i powinien być wybierany pod kątem postawionych przed tobą celów i przyjętej strategii. W 1977 roku, trenerem Nadii został ktoś inny i jej wyniki znacznie się pogorszyły. Gdy wróciła do Beli, odzyskała charakterystyczne dla siebie zaufanie we własne siły oraz umiejętności, które uczyniły z niej mistrzynię. Kto osiągnął cel, który próbujesz zrealizować? Przyjrzyj się tym mentorom, którzy doświadczyli już drogi, na której to ty obecnie się znajdujesz i postaraj się, aby podzielili się z tobą sposobem osiągnięcia sukcesu, do którego zmierzasz. Dobry trener może pomóc ci w unikaniu wpadek uniknąć i udzielić wskazówek, jak robić lepiej to, co aktualnie robisz.

Porada 6. Wiara
Albert Einstein powiedział: "Lepiej jest wierzyć, niż nie wierzyć; wierząc sprowadzasz wszystko do strefy możliwości". Aby wygrać wyścig, musisz wierzyć na każdym etapie, że to co robisz jest najlepsze dla twojego hotelu i jesteś w stanie to osiągnąć! Musisz uwierzyć, że jesteś najlepszy, że masz coś unikalnego do zaoferowania, i że tylko, że możesz to zrobić lepiej niż ktokolwiek inny.

Porada 7. Opowiedz swoją historię
Każdy olimpijczyk ma swoją historię, którą publiczność bardzo chce usłyszeć. Jaka jest twoja historia? Czy starasz się ją opowiadać? Czy jest ona wierna twojej wizji, misji i strategii? Historie są tym, co czyni z Olimpiad tak ujmujące i niezapomniane doświadczenia, zdobywające serca milionów widzów i przyciągających globalne zainteresowanie. Wplatanie historii w twoją markę pomoże przekazać ci ją całemu światu i wyeksponować to, co jest unikalne i niezapomniane. Pamiętacie historię czerwonych rękawiczek na Zimowych Igrzyskach Olimpijskich w Vancouver, w 2010? Warte 10 dolarów rękawiczki sprzedały się w milionach egzemplarzy! Ty również możesz doprowadzić do rozwoju firmy opowiadając swoją historię w sposób, który zrobi wrażenie na organizatorach konferencji dokonujących rezerwacji dla biznesowych grup!

Wykreuj oczekiwanie bazując na misji, która powie, że twoja firma jest wyjątkowa i realizuj swoją wizję. Wyznacz sobie dynamiczne, elastyczne cele, które zrealizujesz poprzez przygotowanie strategicznego planu pozwalającego na osiągnięcie sukcesu. Każdy mistrz wie, że bez pracy nie ma kołaczy. Bądź przygotowany na ciężką pracę i pokonywanie przeszkód. W trakcie drogi na szczyt, poszukaj dobrego mentora, który pomoże ci tam dotrzeć! Wierz w siebie, a twoi klienci, potencjalni klienci i pracownicy też w ciebie uwierzą. Wierz w siebie, a twoje marzenia się spełnią. Będziesz w stanie wygenerować swoją klientelę i spowodować, że będą powierzać ci swój biznes, słuchając twojej historii, która jest najlepszym sposobem na zareklamowania przyszłego wydarzenia! Przyswój sobie tych siedem porad, włącz je do sposobu swojego działania, a w odpowiednim czasie powiększysz swoje grupowe rezerwacje w mistrzowski sposób.

Sherry Cummins


Komentarze:

Horecatex – wsparcie w kreowaniu wizerunku twojego hotelu lub restauracji ...więcej»

Wynajem sali na konferencję – na co zwrócić uwagę? ...więcej»

Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»

Dlaczego warto zorganizować konferencję w hotelu? ...więcej»

Siedem wskazówek dotyczących założenia bloga dla Twojego hotelu ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji