Piątek 29 Marzec 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Obsługa gościa » Pięć powodów przemawiających za pracą w butikowym...

Artykuły serwisu


Pięć powodów przemawiających za pracą w butikowym hotelu


Dodano: 2013-11-04

Drukuj


1. Personalizm
W przypadku hotelu butikowego cechy osobowościowe są najważniejsze i mogą być z powodzeniem dodane. Jako część opisowa do innych podstawowych butikowych atrybutów wymienionych poniżej. Dzieje się tak dlatego, że personalizm jest istotą, która odróżnia hotel typu butikowego od całej reszty.


Goście, którzy wymagają wysokiej jakości obsługi często decydują się na obiekty butikowe, ponieważ czują, że mniejsze, bardziej kameralne i zindywidualizowane środowiska bardziej odpowiadają ich wyobrażeniu o prywatności. Sukces butikowych hoteli polega na tym, że nie zapominają, by każdy gość traktowany był personalnie z poszanowaniem jego specyficznych potrzeb i wymagań, które trzeba zaspokoić. Zgodnie z definicją hotelu butikowego, podstawową odpowiedzialnością pracowników jest zaspokajanie tych konkretnych pragnień, jakie ma każdy z osobna gość.

Tworzenie niezapomnianych doświadczeń oznacza, że praca w obiekcie butikowym wymaga spersonalizowanego sposób myślenia, który zdecydowanie odróżnia się od procedur obowiązujących w większości dużych sieci hotelowych.



Niezależnie od tego, czy twoje obowiązki polegają na sprzątaniu pokoi, świadczeniu obsługi w restauracji / barze, rekomendowaniu spędzania czasu na mieście, czy na utrzymywaniu ruch w obiekcie, to spersonalizowane nastawienie jest tym, co każdy powinien okazywać we wszystkim, co robi.

2. Indywidualizm
Praca w hotelu typu butikowego pozwala zabłysnąć ci, jako osobie, która ma niepowtarzalną osobowość, która ma doświadczenie życiowe i jest w stanie dzielić się inteligentnymi przemyśleniami, pomysłami i opiniami ze swoimi gośćmi. Bardzo satysfakcjonującym, zarówno osobiście, jak i zawodowo, jest możliwość rzeczywistego poznania swoich gości, poprzez zaangażowanie się w ich obsługę i wykazanie, że leży ci na sercu troskliwa osobista opieka nad nimi, podczas pobytu w hotelu.

Praca w takim mniejszym butikowym hotelu nie ułatwia z pewnością jego obsłudze zarówno pracy, jak i życia. Świadczenie obsługi polega na przeżywaniu wzajemnych doświadczeń i gwarantowaniu gościom niezapomnianych momentów. Nie ma nic tak bardzo satysfakcjonującego, jak gość, który pojawia się z uśmiechem od ucha do ucha, przekazując swoje osobiste podziękowania dla ciebie i wszystkich zaangażowanych w obsługę pracowników, która skutkowała tak przyjemnym pobytem gościa w hotelu.

3. Szczerość
Innym satysfakcjonującym powodem przemawiającym za pracą w hotelu typu butikowego jest to, że zachęca ona do szczerości między tobą, a twoim gościem. Bycie autentycznym wpływa na personalne aspekty twojej pracy i nie ma wątpliwości, że goście docenią to znacznie bardziej niż monotonne dialogi osób, które komunikują się z nimi jak automat do budzenia.

Goście hotelowi w dzisiejszych czasach mieli w większości do czynienia z różnego rodzaju sytuacjami, które pozwalają im wyczuć na odległość, kiedy ktoś nie jest szczery w stosunku do nich. Szczególnie właśnie w hotelach butikowych, nie lubią być okłamywani i wprowadzani w błąd.

Z mojego doświadczenia wynika, że nawet najbardziej wymagający goście będą lepiej reagować na pracowników postępujących w sposób uczciwy i szczery, niż na tych, którzy starają się ich przechytrzyć i stosować dziwaczne wymówki usprawiedliwiające niską jakość obsługi. Nawet w najbardziej niewygodnych sytuacjach, szczerość popłaca i niewątpliwie pomoże zbudować trwałą więź między tobą a twoim gościem. Te pozornie drobne, ale istotne szczegóły uprzyjemniają ich pobyt i zmieniają twoją pracę w satysfakcjonujące przedsięwzięcie.

4. Pasja
Skuteczne przywództwo i skuteczna praca zespołowa w pracy w butikowym hotelu pozostają w symbiozie zarówno z pasją do hotelarstwa, jak i z pasją do pracy z ludźmi. Realizacja tej symbiotycznej relacji sprowadza się do wypracowywania równowagi w pracy hotelowej, pobycie gości i twoim własnym rozwoju profesjonalnym. Pomimo że dyscyplina, odpowiednie procedury pracy, wyznaczanie celów, opinie i wizje są ważnymi częściami twojej pracy, jako hotelarskiego profesjonalisty, to niewiele znaczą, jeśli nie ma w nich serca lub odpowiednich umiejętności. Bez pasji ty, twoi goście, zespół i ostatecznie cała działalność hotelowa ucierpią w dłuższej perspektywie.

Ponieważ butikowe hotelarstwo zawsze opierało się na ludziach i relacjach między nimi, to sposób, w jaki utrzymujesz stosunki z gośćmi i swoimi współpracownikami wpływa w dużym stopniu na twoją pasję do pracy. Jeśli jesteś pasjonatem jakości obsługi, myśląc nieustannie o komforcie swoich gości i członków zespołu, to niewątpliwie będziesz skazany na sukces.

5. Inspiracja
Wyjątkowość i charakter hoteli butikowych idą zwykle w parze z tym wszystkim, o czym była mowa powyżej. Wielokrotnie powodem inspiracji i katalizatorem pasji do pracy jest także szczególna lokalizacja hotelu w zabytkowym budynku, jedyna w swoim rodzaju współczesna konstrukcja, a czasem nawet ekscentryczny stary dom urządzony w obiekcie położonym przy pchlim targu.

Oryginalne hotele butikowe, takie jak Palacio Belmonte w Lizbonie w Portugalii, gdzie pracuję, inspirują gości i pracowników zarówno poprzez ich zdolność do autentycznego, spersonalizowanego sposobu pracy, jak i wyjątkowego otoczenia, które jest unikalne same w sobie. W Palacio Belmonte, inspirująca jest świadomość, że każdy szczegół przyporządkowano ściśle określonemu celowi – wyjątkowemu doświadczeniu gości.


Nelson Carvalheiro


Komentarze:

Jak przygotować się na wakacje w hotelu? ...więcej»

Etapy pobytu gościa hotelowego ...więcej»

Choroba w hotelu ...więcej»

Czy internetowe strony z opiniami klientów przyczyniają się do nawrotu doskonałej obsługi hotelowych gości? ...więcej»

Znaczenie edukacji przyszłych hotelarskich profesjonalistów w zakresie obsługi gości ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji