Piątek 29 Marzec 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing » Dzięki Tato: Sześć lekcji z hotelowego marketingu...

Artykuły serwisu


Dzięki Tato: Sześć lekcji z hotelowego marketingu na Dzień Ojca


Dodano: 2015-06-22

Drukuj


Nasz poczciwy stary tata. Męczyliśmy go. Czyściliśmymy jego konta bankowe. Baliśmy się go i zarazem podziwiali. Robiliśmy wszystko, aby osiwiał.

Nasze mamy mogą otrzymać kredyt na ponadczasowe lekcje życia, ale uważamy że ojcowie powinni otrzymać należne im uznanie za ich własne spostrzeżenia - błyskotliwe i mądre!

Ponieważ to Dzień Ojca, rzuciliśmy okiem na jeden z najbardziej popularnych blogów ubiegłego roku, podkreślający nasze ulubione „dadaizmy”.

Oto kilka rad marketingowych ukrytych za niektórymi z najbardziej popularnych określeń taty:

1. Tata: „Kogo obchodzi, co myślą inni ludzie?”


Ukryta rada marketingu hotelowego: Nie ważne, jak bardzo się starasz, nie można wygrać ze wszystkimi. Twój hotel przyciąga pewne typy gości, więc nie przysłaniaj swoich działań marketingowych wiadomościami, które próbują przyciągnąć masy.



Sprecyzuj prawdziwie docelowe segmenty klientów i dopasuj do nich wszystkie kampanie marketingowe. Jeśli twoi goście składają się z głodnych lokalnych doświadczeń, wówczas zbudować swój marketing wokół tego, a nie wokół atrakcji dla rodzin z dziećmi lub udogodnień biznesowych w regionie. Po pierwsze, zbuduj profil konkretnego nabywcy, według grup wiekowych, cech stylu życia itp.  a następnie podziel się z całym zespołem marketingowym aby każdy wiedział z kim powinien rozmawiać.

2. Tata: „Oni nie działają, tak jak zwykle do tej pory…”

Ukryta rada marketingu hotelowego:  Marketing hotelowy obecnie nie przypomina już tego marketingu z wczoraj. Wtedy można było policzyć na palcach jednej ręki wszystkie sposoby dotarcia do gości hotelowych i można było łatwo przewidzieć, gdzie następny gość znajdzie cię.  Równie kuszące jest to, aby nie tarzać się w nostalgii za prostszymi czasami hotelowego marketingu. Zamiast tego wyznacz jedną lub dwie osoby do swojej drużyny marketingowej aby były na bieżąco z narzędziami i trendami marketingu internetowego hoteli, szybko wprowadzanymi dzisiaj na rynek.

3. Tata: "Przestać płakać. Przecież nie krwawisz."

Ukryta rada marketingu hotelowego: Czasami można oberwać okropnymi opiniami. Czasami meldujesz w hotelu strasznych gości. Czasem pomysły marketingowe, które wdrażasz zgodnie ze swoją kreatywnością i zasobami, nie zdają egzaminu.

Zamiast płakać nad rozlanym mlekiem, pamiętaj, że najbardziej błyskotliwymi i udanymi marketerami hotelowymi są ci, którzy cały czas próbują nowych pomysłów i podejmują ryzyko. Jeśli nie popełniasz błędów, to zapewne oznacza, że wciąż robisz to samo, co w zeszłym roku i jeszcze rok wcześniej. Nie podejmowanie ryzyka lub nie znajdowanie nowych sposobów dotarcia do gości czyni twój marketing czerstwym i nędznym. I to jest coś, nad czym należy płakać.

4. Tata: "Masz na to zapracować"

Ukryta rada marketingu hotelowego: Nie oczekuj, że będziesz czerpał spore korzyści z małych usprawnień marketingowych. Chciałbyś mieć więcej bezpośrednich rezerwacji pochodzących ze swojej strony internetowej? Rozczarowany tym, że nie masz więcej klientów firmowych? Po prostu, musisz na to zapracować. Nie należy się spodziewać, że kiedy zbudujesz to, oni przyjdą. Przygotuj się na wysiłek, inwestycję i ludzi, aby uzyskać pożądany ROI z kampanii marketingowych. Określ swoje najwyższe cele marketingowe i skoncentruj się  na nich.

5. Tata: “Proszę dzieci, czy zamkniecie się na chwilę?

Ukryta rada marketingu hotelowego: Tata chciał, abyście byli dobrym słuchaczami. Podobnie, liderzy hotelowej sprzedaży i marketingu również muszą być dobrymi słuchaczami. Czy rozmawiasz z gośćmi i pytasz się, co im się podoba, a co nie w twoim obiekcie? Czy pytasz planistów spotkań, czego naprawdę potrzebują? Inteligentni marketerzy hotelowi rozmawiają ze wszystkimi w swoim zasięgu z prawdziwym zainteresowaniem i chęcią poprawy ich doznania w hotelu.

6. Tata: „Nie każ mi przyjść tam!”

Ukryta rada marketingu hotelowego: Właściciele chcą ludzi od marketingu, którzy czują się wygodnie kiedy są odpowiedzialni za swój wymierny wpływ na dochody. Upewnij się więc, że masz pełną biegłość w znajomości swoich kluczowych wskaźników. Ostatnią rzeczą, jakiej chcesz to nieszczęśliwy właściciel lub menedżer mówiący ci, że przyjechał wyłącznie na „wizytę”.

Jakie lekcje dał ci twój Tata, które mogły przydać się podczas twojej kariery?

Daj nam znać!


Komentarze:

Horecatex – wsparcie w kreowaniu wizerunku twojego hotelu lub restauracji ...więcej»

Wynajem sali na konferencję – na co zwrócić uwagę? ...więcej»

Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»

Dlaczego warto zorganizować konferencję w hotelu? ...więcej»

Siedem wskazówek dotyczących założenia bloga dla Twojego hotelu ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji