Strona główna » Projekt i wyposażenie » Łóżko hotelowe od podstaw - wywiad z ekspertem z...

Artykuły serwisu


Łóżko hotelowe od podstaw - wywiad z ekspertem z Fabryki Materacy JANPOL


Dodano: 2016-09-19

Drukuj


Fabryka Materacy JANPOL to lider w produkcji materacy. W ich ofercie znajdują się również produkty skierowane dla inwestorów hotelowych. Aby w pełni odpowiedzieć na potrzeby rynku w tym segmencie, firma musi  obserwować trendy i dostosowywać je do indywidualnych wymogów. O łóżkach i materacach hotelowych od swoistych podstaw, opowie Damian Kniejski – Dyrektor Działu Hoteli w Fabryce Materacy JANPOL.

Firma z Orzesza już od 25 lat zajmuje się produkcją wysokiej jakości materacy. Podłoże snu jest więc każdorazowo dostosowywane do indywidualnych potrzeb organizmu, przestrzeni czy pory roku. Ćwierć wieku na polskim rynku to także spory bagaż doświadczeń. Pamiętam początki w latach 90’. w firmie pracowało ok 5 osób, a dziennie powstawało 30 materacy. Patrząc na dzisiejszą technologię i możliwości – aż ciężko uwierzyć, że zaczynaliśmy jako mała manufaktura. ¬– mówi Damian Kniejski z Fabryki JANPOL. Dzisiaj firma to przede wszystkim ludzie i duży zakład produkcyjny na południu Polski, gdzie w ciągu dnia produkuje się (ILOŚĆ)  materacy.

Czytaj dalej


REKLAMA



Producent cały czas rozwija swoją ofertę skierowaną do branży hotelarskiej. Nasze nowości w postaci łóżek czy materacy hotelowych powstają jako odpowiedź na zróżnicowane potrzeby. Czasami ich produkcja zależy od specyfikacji dostarczonej nam przez inwestora lub specyfikację branżystów ( w tym wypadku przykładem jest nasza linia WCL). Nowości są także dyktowane poprzez wdrażane w firmie surowce np. wprowadzona ostatnio linia produktowa wykonana z pianki Plantpur – innowacyjnego surowca zawierającego w sobie do 50% olejów roślinnych, opatentowanego przez firmę DOSER należącą Grupy Kapitałowej JANPOL. – mówi Damian Kniejski.

Fabryka JANPOL bardzo często bierze udział w przetargach organizowanych przez inwestorów hotelowych. To spory odsetek naszej działalności. Niejednokrotnie już kontrahenci zgłaszają się do nas bezpośrednio sami, ponieważ zostaliśmy poleceni przez inny hotel lub firmę. Obecnie najważniejszym kryterium podczas ofertowania jest cena. To decydent od którego zależy finalna decyzja. Nasza oferta to wyważenie ceny i jakości – produkty hotelowe są wytwarzane z wysokiej jakości surowców, są wytrzymałe  i w łatwy sposób można zadbać o ich higieniczną czystość. Te aspekty idą w parze z odpowiednią ceną. – dodaje ekspert z Fabryki JANPOL.
 
Materac to podstawa snu, szczególnie ważna w przestrzeniach hotelowych. Inwestorzy powinni o tym pamiętać i przemyśleć ich zakup już na etapie planowania. Dobrze przemyślany zakup zwróci się na pewno , źle przeprowadzony proces wyboru materaca jest równoznaczne ze stratami dla obiektu. W naszej produkcji bardzo mocno zwracamy uwagę na zdrowie. To ono jest najważniejsze, a fakt, że  klient obudził się zadowolony sprawia, że chętnie wróci do hotelu. Będzie również polecał to miejsce, nawet jeżeli cena będzie wyższa. – podsumowuje Damian Kniejski z firmy JANPOL.

Nie bez powodu mówi się, że materac i łóżko to najważniejsze meble w hotelu. Dlatego wybierając je do komercyjnych wnętrz warto współpracować z ekspertami, do których należy fabryka Materacy JANPOL.
 


Komentarze:

Nowoczesne hotele. Tak robią to w Europie ...więcej»

Fototapety w hotelach ...więcej»

Wskazówki dla łazienek ...więcej»

Wyjątkowe projekty przestrzeni pod prysznic ...więcej»

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Poważnie myślisz o swojej karierze w hotelowej sprzedaży? Oto dziesięć rekomendacji ...więcej»

Nowe menu Hiltona z systemem kolorowego kodowania ...więcej»

Polecamy również przewodniki Stayfolonger na stronach...

2017-05-24, 16:28:23 ~Agata

Bardzo dziękuję za ten artykuł. Nie ma to jak przeczytać...

2017-05-18, 15:23:01 ~Budrys

Problem występuje nie tylko z nazwami hotel, motel czy...

2017-05-03, 15:36:59 ~Mentis

Te gofry są niesamowite mają charakter i swoją tradycje. Co...

2017-04-10, 09:41:19 ~Monika

Przecież IHG sprzedało Hiltonowi budynek gdzie mieści się...

2017-03-22, 14:59:51 ~Maciekk

Koneser i pomysł na Muzeum Polskiej Wódki to naprawdę...

2017-03-20, 20:39:44 ~mlody022

Bardzo potrzebna i słuszna inicjatywa:)

2017-03-16, 20:31:48 ~Hanna Burno

No dobrze, że wstawili okna i zrobili elewację. Jakoś to...

2017-03-15, 13:17:31 ~M

lepiej póżno niż wcale-myślenie ma przyszłość!

2017-02-07, 18:07:51 ~rympał

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji