Czwartek 28 Marzec 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Baza wiedzy i testy » 10 głównych trendów w hotelarstwie w 2006 r....

Artykuły serwisu


10 głównych trendów w hotelarstwie w 2006 r. według Benchmark HI


Dodano: 2006-11-11

Drukuj


Benchmark Hospitality International ogłasza corocznie „Dziesięć głównych trendów na dany rok”, tak jak są postrzegane przez obiekty.

1. Spa - Strzał w dziesiątkę!

To najnowszy trend opanowujący hotele. Nie ma znaczenia czy jesteś gościem – uczestnikiem konferencji, gościem zatrzymującym się na jeden nocleg czy gościem spędzającym w hotelu weekend, wszyscy chcą zakosztować centrum odnowy biologicznej – spa.

Hotele i ośrodki gorączkowo poszerzają swoją ofertę o usługi spa. Chodzi nie tylko o zdrowy styl życia... to również zasłużone ‘darowanie sobie odrobiny rozpieszczenia’

2. Wzrost nakładów na integrację

Uwidacznia się wzrost nakładów na spotkania z pracownikami. W miarę zbliżania się do roku 2006 rezerwacje przyszłych konferencji korporacyjnych w obiektach Benchmark wzrosły z 20% do 50% w porównaniu do początku 2005 r.

Przedsiębiorstwa inwestują więcej w zapewnianie pracownikom wspólnego spożywania lunchów, wspieranie i przyspieszanie oddolnych inicjatyw w obecnej twardej gospodarce rynkowej. Wzrósł również znacząco, w ciągu ostatnich kilku lat wskaźnik zainwestowanych pieniędzy na jednego uczestnika spotkań integracyjnych.

Korporacje dążą do korzystania z profesjonalnych obiektów najwyższej klasy, gdzie mogliby zapraszać na wspólne spotkania swoich pracowników, organizowanych w komfortowych warunkach, z pełną obsługą hotelową, gdzie liderzy firm mogliby wygłaszać swe słuszne racje, podkreślające ważność pracowników i inne treści zaplanowane na takie spotkania.

3. Przybierająca fala przypływu unosi wszystkie łodzie. Ale niektóre wyżej niż inne

Przybierająca fala przypływu unosi wszystkie łodzie, ale faktycznie rozwijające się imprezy integracyjne, to te, które oferują dużo więcej niż sprawne i produktywne otoczenie konferencyjne. Obiekty z zaakcentowanym naciskiem na indywidualną obsługę, wspaniałe restauracje i bary, wysokiej jakości wygody, luksusowe wnętrza i pomieszczenia – i rzeczywista specjalizacja w organizowaniu profesjonalnych konferencji – są tymi, które będą potrafiły skapitalizować ten trend utrzymywania się fali pracowniczych, korporacyjnych konferencji.

Odpowiedź Benchmark, to Plan Konferencyjny Benchmarka. Jest to produkt, którego grupy konferencyjne nie mogą zakupić w tradycyjnym hotelu czy ośrodku. Firma dopracowała swoją koncepcję do ostatniego szczegółu, nadal pracuje nad jego ewolucją i ma nadzieję, że korporacyjna Ameryka będzie z niego korzystać na rekordowym poziomie w roku 2006.

4. Luksus powrócił (czy to jest ekran plazmowy w moim pokoju?)!

Budżety na turystykę wzrosły i goście zaczęli się domagać luksusu, najwyższej klasy wygód i większego zwrotu z zainwestowanego w turystykę dolara.

Telewizory z płaskimi kineskopami, luksusowe mydełka kąpielowe, najlepsza gatunkowo pościel i wyposażenie łazienek – są wyróżnikami jakości. Aha, i proszę jeszcze dla równego rachunku, dorzucić kuracje spa.

5. Bezprzewodowy dostęp do internetu (WiFi) – Lepiej Go Mieć...

Jest to kwestia wygody. Laptopów obecnie używa się wszędzie i oczekuje się, że gość może się zalogować i mieć dostęp do poczty elektronicznej czy programu użytkowego, w każdym momencie – niezależnie od tego gdzie w tym czasie on lub ona się znajduje.

Nie jest to już luksusu, a raczej jest postrzegane jako konieczność, której się oczekuje od usługodawcy i coraz większa ilość obiektów dostarcza tę usługę bezpłatnie.

6. Względy bezpieczeństwa: Nie pozwól mi zobaczyć nawet białek ich oczu!

Oczu konkurencji, oczywiście. Podczas gdy goście i organizatorzy konferencji czują się relatywnie bezpieczni w obiektach luksusowych w całym kraju, coraz częściej wymaga się umieszczania w kontraktach „klauzuli konkurencyjnej” wykluczającej obecność osób z konkurencyjnych firm gdziekolwiek na terenie obiektu, w czasie gdy zarząd firmy obecny jest na jego terenie. Rywalizacja w ramach przemysłu jest zażarta, dlatego szpiegostwo przemysłowe stanowi przedmiot troski właścicieli hoteli.

Aby zapewnić sobie prywatność, niektóre firmy wykupują cały hotel na czas swojego tam pobytu w celu posiadania pełnej kontroli nad osobami, z którymi się kontaktują. Aha, i o czym to wspominaliśmy wcześniej w kontekście WiFi – lepiej żeby był bezpieczny w całym hotelu!

7. Optymalizuj... albo żegnaj!

Strony internetowe Benchmark z obiektami hotelowymi, dostarczają solidną porcję informacji biznesowych do hoteli firmowych. Tak, odnotowuje się wzrost rezerwacji dokonywanych przez GDSy, ale większość biznesu hotelarskiego Benchmark Hospitality pochodzi bezpośrednio ze stron korporacyjnych lub stron hotelowych. Wzrastająca ilość zapytań dotyczących konferencji pochodzi również stamtąd.

Tak więc optymalizacja działań jest koniecznością. Przeszukiwanie stron internetowych najlepiej wypada, gdy hotel przedstawiany jest w Czołowej Piątce wyników, co zapewnia zwiększone zainteresowanie klientów... a strona musi być przyciągająca, łatwa w nawigacji i posiadać możliwość nieskomplikowanej rezerwacji.

8. Szkolenie i planowanie strategiczne: powrót, sukces na wielką skalę.

Biznes powrócił i następuje gwałtowny wzrost szkoleń i planowania przyszłego rozwoju.

Podczas gdy kierownicy średniego i niższego szczebla szlifują swoje umiejętności w zakresie sprzedaży i zarządzania, kierownicy wyższego szczebla planują strategię działania firmy w przyszłości.

Sesje szkoleniowe i planowanie strategiczne powróciły, wielki sukces.

9. Żegnaj druku ? Witaj e-handlu ?... Nie tak szybko.

Tak, sposób, w jaki hotele i centra konferencyjne komunikują się z konsumentami i organizatorami zmienia się gwałtownie, w miarę uzyskiwania pozycji dominującej przez e-handel. Jednakże reklama w tradycyjnej formie drukowanej i poczta bezpośrednia, nie jest w żadnej mierze martwa, wręcz przeciwnie – trzymają się bardzo dobrze.

Budżety się zmieniają i marketing internetowy rozwija się z roku na rok, ale potęga druku pozostaje siłą, z którą należy się liczyć... jego nekrolog nie jest jeszcze napisany.

10. Dzienniki internetowe (blogi)? Co?

A propos całej tej gadaniny, na spotkaniach pracowniczych w przemyśle hotelarskim, o pamiętnikach internetowych, kto tak naprawdę tam się loguje i bierze w tym udział? Konsumenci o nich nie wspominają, dostawcy usług nie wnoszą do nich znaczącego wkładu, a biznes nie wydaje się pochodzić od nich.

A więc kto prowadzi te dzienniki? Może w przyszłym roku ...

© Benchmark Hospitality International


Komentarze:

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 11 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Testa dla hotelarzy 10 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test 3 - Technik obsługi turystycznej ...więcej»

Test dla hotelarzy 9 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji