Środa 26 Kwiecień 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Najnowsze trendy podczas organizacji przerw...

Aktualności hotelarskie z kraju


Najnowsze trendy podczas organizacji przerw kawowych w hotelach i centrach konferencyjnych


Dodano: 2017-04-20

Drukuj

Wyślij



(fot. Pexels)


Przerwa kawowa to wyczekiwany przez wszystkich moment organizowanych wydarzeń i konferencji. Służy nie tylko naładowaniu energii, odprężeniu się, ale także sprzyja nawiązywaniu kontaktów towarzyskich. Sprawdź najnowsze trendy i zmieniające się oczekiwania branży spotkań.  

Oferta skrojona na miarę potrzeb

Największą zaletą przerw kawowych jest możliwość naładowania baterii i pobudzenia organizmu do dalszego wysiłku. Ale nie tylko, przerwy kawowe dają także możliwość nawiązania bliższych relacji pomiędzy uczestnikami spotkania, dyskusji i wymiany kontaktów. Czas jej trwania w dużej mierze uzależniony jest od tematyki, branży i czasu trwania konferencji. Najwięcej przerw kawowych w trakcie spotkania oczekują przedstawiciele kreatywnych zawodów; graficy, pracownicy agencji reklamowych i dziennikarze. Standardowe pakiety konferencyjne odchodzą w zapomnienie. Według specjalistów z branży MICE, większość pakietów jest tworzona indywidualnie pod konkretne potrzeby organizatora i uczestników planowanego wydarzenia.

Czytaj dalej


REKLAMA



- W naszym hotelu posiadamy kilka rodzajów przerw kawowych, żeby każdy mógł wybrać idealną dla siebie opcję. Naszą najnowszą propozycją jest „Oferta Krakowska”, która jest dedykowana do osób chcących zagłębić się w krakowskie obyczaje i smaki – cieszy się ona sporym powodzeniem wśród turystów zagranicznych. Posiadamy również tzw. opcję energetyczną, której celem jest orzeźwienie i dodanie energii często przy długich konferencjach – mówi Piotr Kocimski, Food&Beverage Manager w Hilton Garden Inn Kraków Airport.

Trend personalizacji oferty konferencyjnej i związanymi z nią przerwami kawowymi, widoczny jest nie tylko w serwowanym menu, ale także w stronie wizualnej. Dużym zainteresowaniem cieszą się tematyczne przerwy kawowe, które swoim menu, a przede wszystkim estetyką, nawiązują do konkretnego tematu konferencji/ wydarzenia lub działalności firmy. Dlatego hotele coraz częściej decydują się na współpracę z dekoratorami wnętrz i florystami, oraz na dość oryginalne formy serwowania dań, gdyż je się także oczami. Uczestnikom konferencji zależy również na spersonalizowanych upominkach, które odpowiednio dobrane, mogą sprawić, że klient na długo będzie pamiętał o wydarzeniu i danym obiekcie - może być to specjalnie skomponowana mieszanka herbat, kawy lub ręcznie wyrabiane słodycze.  

Kawa i nie tylko
 
Kawa jest jedną z najpopularniejszych używek na świecie. Według danych Ministerstwa Skarbu Państwa z 2015 roku, spożycie kawy w Polsce wzrosło o 80% w ciągu ostatniej dekady. Stale zwiększa się także świadomość konsumencka. Zmieniają się  trendy – zamiast mielonej i rozpuszczalnej, Polacy chętniej sięgają po kawę ziarnistą lub w kapsułkach – do przygotowania w ekspresie. Trend ten można zauważyć także podczas przerw kawowych, branża Horeca wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, proponując alternatywne sposoby parzenia kawy i różnorodne odmiany smakowe. Jej ilość należy dostosować do długości konferencji, pory dnia i narodowości, np. Skandynawowie spożywają jej najwięcej.

Dobrym zamiennikiem kawy może być zielona herbata. Napój również zawiera kofeinę, która pobudza organizm do działania. Dodatkowo, dzięki obecności taniny, która łagodzi pobudzające działanie teiny i kofeiny, uspokaja i wprowadza człowieka w przyjemny stan, pozwalając jednocześnie na zachowanie czujności umysłu. Żeby wyróżnić swoją ofertę na tle konkurencji warto także, wprowadzić w zależności od sezonu, herbaty smakowe, gorącą czekoladę, lub pobudzającą yerba mate. W okresie wakacyjnym, postawić na: domowe lemoniady, lekkie smoothies na bazie owoców i jogurtu oraz np. orzeźwiający kwas chlebowy. 

Moda na zdrowie

Uczestnicy szkoleń, konferencji i wykładów spędzają długie godziny na słuchaniu i przetwarzaniu wielu informacji, co wymaga od nich pełnego skupienia i koncentracji. Dlatego istotne jest, żeby menu serwowane podczas przerw kawowych dawało zastrzyk energii i odpowiednich substancji odżywczych. Obecnie zdecydowanie większą uwagę przykłada się do menu przerw kawowych, jakości poszczególnych produktów oraz ich pochodzenia i kaloryczności. Warto wzbogacić ofertę o naturalne, ekologiczne produkty, słodycze zastąpić owocami i batonami energetycznymi, przygotowywanymi na bazie miodu i orzechów. Orzechy włoskie, to najlepsza przekąska dla mózgu, zawarta w nich witamina E korzystnie wpływa na koncentrację.

Bardzo popularne staje się również dodawanie do oferty koktajli warzywnych z bogatym w wapń i witaminę C jarmużem oraz deserów z nasionami chia, bogatymi w tłuszcze Omega 3, które wpływają korzystnie na pracę mózgu. Regularne spożywanie tych produktów poprawi nie tylko samopoczucie, ale podniesie zdolność do koncentracji. – Polacy przykładają coraz większą wagę, do tego jak i co jedzą. Dużą popularnością cieszą się produkty BIO i EKO. Uzupełniliśmy naszą ofertę o niestandardowe propozycje. W menu znajdują się smakowe lemoniady, smoothies z płatkami owsianymi, orzechami i szałwią hiszpańską, czy komosą ryżową. Nie odchodzimy jednak całkowicie od tradycji, a tego przykładem może być przerwa kawowa w klimacie angielskiego tea room’u, podczas której serwujemy domowe wypieki, torty, aromatyczne herbaty i naleśniki z tradycyjnymi konfiturami – wymienia Miłosz Kowalski, szef kuchni restauracji Hilton Garden Inn Kraków Airport.


Źródło: KrakowAirportHotel.pl – 19.04.2017
 


Komentarze:

EuroGastro i WorldHotel wyznacznikiem jakości branży HoReCa ...więcej»

Hilton przedstawia sposób na majowy weekend ...więcej»

Wyjątkowo udana Wielkanoc w Hotelu Mikołajki ...więcej»

Przedstawiciele branży spotkań z Wielkiej Brytanii w Polsce ...więcej»

Hotel Investment Trends Poland & CEE już za niecały miesiąc ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

I Ogólnopolski Próbny Egzamin Zawodowy już na koniec listopada! ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Te gofry są niesamowite mają charakter i swoją tradycje. Co...

2017-04-10, 09:41:19 ~Monika

Przecież IHG sprzedało Hiltonowi budynek gdzie mieści się...

2017-03-22, 14:59:51 ~Maciekk

Koneser i pomysł na Muzeum Polskiej Wódki to naprawdę...

2017-03-20, 20:39:44 ~mlody022

Bardzo potrzebna i słuszna inicjatywa:)

2017-03-16, 20:31:48 ~Hanna Burno

No dobrze, że wstawili okna i zrobili elewację. Jakoś to...

2017-03-15, 13:17:31 ~M

lepiej póżno niż wcale-myślenie ma przyszłość!

2017-02-07, 18:07:51 ~rympał

Byłem tam z żoną 04.01.2017 r , coś wspaniałego , długo nie...

2017-01-29, 14:05:23 ~pasek

Z przyjemnością czytam i podziwiam zmiany zachodzące na...

2017-01-25, 22:55:32 ~Student

Ten Hotel w Kościelisku zdecydowanie daje radę. Z czystym...

2016-12-28, 00:09:29 ~sin

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji