Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Intensywna ekspansja marek z wybranym zakresem... | Aktualności hotelarskie ze świata
Intensywna ekspansja marek z wybranym zakresem usług sieci Marriott International
|
Aloft Adelaide, Australia
|
Marriott International, największa na świecie firma hotelarska, planuje w ciągu najbliższych trzech lat dodać do swojego portfolio 300 000 nowych pokoi, które poszerzą ofertę jej własnych marek z wybranym zakresem usług, jednocześnie zwiększając tempo rozwoju marek nabytych w zeszłym roku, w wyniku kontraktu zawartego z firmą Starwood International.
Do marek wywodzących się ze Starwood International należą m.in. Aloft i Element, natomiast do wcześniej związanych z Marriott International należą takie marki, jak Fairfield Inn i Courtyard, które obecnie mają w cyklu inwestycyjnym odpowiednio 370 i 280 hoteli. To czyni je największymi pod względem zaawansowanych procesów inwestycyjnych w sieci Marriott. Obecnie Marriott oferuje na całym świecie około 1,2 miliona pokoi hotelowych, a jego portfel inwestycyjny obejmuje kolejne 420 000 pokoi.
Aby lepiej zrozumieć o jakiej skali zjawiska mówimy, należy wziąć pod uwagę, że liczba 300 000 pokoi jest dwukrotnie wyższa niż globalny portfel wszystkich Hyatt Hotels. Jeśli to przedsięwzięcie rozwojowe zostanie zrealizowane, ekspansja hoteli z wybranym zakresem usług będzie w przybliżeniu równoznaczna z uruchamianiem nowego hotelu, mniej więcej co 14 godzin.
Element Cairo, Kair, Egipt Marriott sfinalizował niesamowitej wielkości kontrakt ze Starwoodem o wartości 13 miliardów USD we wrześniu 2016 roku, a obecnie firma stara się usprawnić swoje siły sprzedażowe, które odpowiadają za obsługę 750 największych klientów korporacyjnych Marriotta, a ich celem jest lepsze przygotowanie się do kalkulacji cenowej dla klientów korporacyjnych na sezon, rozpoczynający się w maju. Miejsca obiektów przejętych od firmy Starwood International w związku z kontynuacją rozwoju firmy nie należy bagatelizować. Dla przykładu można tu się posłużyć, byłą marką Starwooda – Aloft Hotels, która jest atrakcyjną propozycją, przyciągającą młode pokolenia światowych turystów. Marka ta oferuje około 126 obiektów na całym świecie, a 135 hoteli znajduje się w budowie. Kolejną marką Starwooda, jest Element, posiadająca 23 czynne obiekty i 73 znajdujące się w cyklu inwestycyjnym.
Fairfield Inn & Suites Miami Lakes, USA Wśród realizowanych obecnie inwestycji, warto zwrócić uwagę, m.in. na: - Aloft Adelaide – w Australii, wyposażony w kwatery typu loft, bieżnię i basen na dachu ze szklanym dnem, całodobowe centrum fitness i zaplecze spotkaniowe. - Element Cairo – w stolicy Egiptu, w dzielnicy Heliopolis. Hotel wejdzie w skład największego w tym kraju kompleksu mieszkaniowo-administracyjno-handlowego. - Fairfield Inn & Suites Miami Lakes – położony na Florydzie hotel dysponował będzie pokojami gościnnymi i apartamentami, zewnętrznym basenem i centrum fitness.
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |