Piątek 29 Marzec 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Intensywna ekspansja marek z wybranym zakresem...

Aktualności hotelarskie ze świata


Intensywna ekspansja marek z wybranym zakresem usług sieci Marriott International


Dodano: 2017-05-25

Drukuj

Wyślij



Aloft Adelaide, Australia


Marriott International, największa na świecie firma hotelarska, planuje w ciągu najbliższych trzech lat dodać do swojego portfolio 300 000 nowych pokoi, które poszerzą ofertę jej własnych marek z wybranym zakresem usług, jednocześnie zwiększając tempo rozwoju marek nabytych w zeszłym roku, w wyniku kontraktu zawartego z firmą Starwood International.

Do marek wywodzących się ze Starwood International należą m.in. Aloft i Element, natomiast do wcześniej związanych z Marriott International należą takie marki, jak Fairfield Inn i Courtyard, które obecnie mają w cyklu inwestycyjnym odpowiednio 370 i 280 hoteli. To czyni je największymi pod względem zaawansowanych procesów inwestycyjnych w sieci Marriott. Obecnie Marriott oferuje na całym świecie około 1,2 miliona pokoi hotelowych, a jego portfel inwestycyjny obejmuje kolejne 420 000 pokoi.



Aby lepiej zrozumieć o jakiej skali zjawiska mówimy, należy wziąć pod uwagę, że liczba 300 000 pokoi jest dwukrotnie wyższa niż globalny portfel wszystkich Hyatt Hotels. Jeśli to przedsięwzięcie rozwojowe zostanie zrealizowane, ekspansja hoteli z wybranym zakresem usług będzie w przybliżeniu równoznaczna z uruchamianiem nowego hotelu, mniej więcej co 14 godzin.

Element Cairo, Kair, Egipt

Marriott sfinalizowa
ł niesamowitej wielkości kontrakt ze Starwoodem o wartości 13 miliardów USD we wrześniu 2016 roku, a obecnie firma stara się usprawnić swoje siły sprzedażowe, które odpowiadają za obsługę 750 największych klientów korporacyjnych Marriotta, a ich celem jest lepsze przygotowanie się do kalkulacji cenowej dla klientów korporacyjnych na sezon, rozpoczynający się w maju.

Miejsca obiektów przejętych od firmy Starwood International w związku z kontynuacją rozwoju firmy nie należy bagatelizować. Dla przykładu można tu się posłużyć, byłą marką Starwooda – Aloft Hotels, która jest atrakcyjną propozycją, przyciągającą młode pokolenia światowych turystów. Marka ta oferuje około 126 obiektów na całym świecie, a 135 hoteli znajduje się w budowie. Kolejną marką Starwooda, jest Element, posiadająca 23 czynne obiekty i 73 znajdujące się w cyklu inwestycyjnym.

Fairfield Inn & Suites Miami Lakes, USA

Wśród realizowanych obecnie inwestycji, warto zwrócić uwagę, m.in. na:
- Aloft Adelaide – w Australii, wyposażony w kwatery typu loft, bieżnię i basen na dachu ze szklanym dnem, całodobowe centrum fitness i zaplecze spotkaniowe.
- Element Cairo – w stolicy Egiptu, w dzielnicy Heliopolis. Hotel wejdzie w skład największego w tym kraju kompleksu mieszkaniowo-administracyjno-handlowego.
- Fairfield Inn & Suites Miami Lakes – położony na Florydzie hotel dysponował będzie pokojami gościnnymi i apartamentami, zewnętrznym basenem i centrum fitness.


Komentarze:

Sieć delikatesów Fauchon otworzy swój pierwszy hotel w Paryżu ...więcej»

Rotana podpisuje umowy na zarządzanie hotelami w Dubaju i Sarajewie ...więcej»

Radisson Blu melduje się w belgijskiej Brugii – Wenecji Północy ...więcej»

Bless Collection Hotels - nowa marka hiszpańskiej Palladium Hotel Group ...więcej»

Radisson Collection wita w swoim portfelu historyczny gruziński obiekt w Tsinandali ...więcej»

Jak perfekcyjnie przygotować łóżko – Konkurs housekeepingu 2011 na słanie łóżek ...więcej»

Szanghaj wita pierwszy hotel kapsułowy ...więcej»

Szwajcarskie szkoły hotelarskie najlepsze na świecie ...więcej»

Nazistowski hotel zamieni się luksusowy hotel ...więcej»

Najdroższy hotel na świecie znajduje się na Seszelach ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji