Strona główna » Aktualności gastronomiczne » Justyna Adamczyk i Martin Castro na... | Aktualności gastronomiczne
Justyna Adamczyk i Martin Castro na „Mikserze Kulinarnym”
|
|
Ryby i owoce morza, tajniki mediów społecznościowych oraz jak osiągnąć sukces w branży gastronomicznej – to tematy „Miksera Kulinarnego”, który odbył się 9 czerwca w Akademii Inspiracji Makro w Warszawie. W spotkaniu edukacyjnym z cyklu „Szef dla Młodych Talentów” wzięło udział 80 uczestników z całej Polski.
Poprzez program „Szef dla Młodych Talentów” Makro Polska wspiera młodych adeptów sztuki kulinarnej. W tym celu sieć hurtowni organizuje bezpłatne spotkania edukacyjne dla uczniów szkół gastronomicznych – „Miksery Kulinarne”. Na spotkaniu, które odbyło się 9 czerwca w Akademii Inspiracji Makro w Warszawie, pojawiło się 80 osób z całej Polski.
Na uczestników czekał m.in. pokaz kulinarny Martina Gimeneza Castro – szefa kuchni restauracji Salto, nominowanego w kategorii „Szef Roku” Żółtego Przewodnika Gault&Millau Polska 2017. Pokazał on m.in., w jaki sposób odpowiednio ostrzyć noże, filetować ryby oraz wykorzystywać owoce morza do takich dań, jak ceviche z korwina czy tiradito z ostroboka.
Kolejna dawka wiedzy o owocach morza czekała na prezentacji produktowej Piotra Zycha, starszego specjalisty ds. ryb w Makro. Uczestnicy mieli możliwość zobaczyć, dotknąć i poczuć m.in.: małże, krewetki, ostrygi czy homary. Justyna Adamczyk – Redaktor Naczelna Żółtego Przewodnika Gault&Millau Polska – podpowiadała natomiast, jak sprawić, by restauracja była wyjątkowa i zasługiwała na wyróżnienie. W tajniki mediów społecznościowych i możliwości ich wykorzystania w gastronomii wprowadziła uczestników Karolina Talik, specjalista ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej w Makro. „Mikser Kulinarny” to także konkursy i quizy dla uczniów, w których do wygrania były m.in. bluzy kucharskie przygotowane przez firmę ChemaN, tygodniowe staże w restauracji Salto oraz kolacja degustacyjna w restauracji La Rotisserie. Partnerem projektu „Szef dla Młodych Talentów” są: Żółty Przewodnik Gault&Millau Polska – prestiżowy, międzynarodowy przewodnik prezentujący najlepsze restauracje, hotele i produkty w Polsce, ChemaN – producent profesjonalnej odzieży dla gastronomii oraz Provincja – producent najwyższej jakości dziczyzny, owoców leśnych i ich przetworów.
Źródło: MediaMakro.pl – 16.06.2017
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |