Strona główna » Aktualności gastronomiczne » Makro Polska rozwija akcję CSR-ową „Nie...

Aktualności gastronomiczne


Makro Polska rozwija akcję CSR-ową „Nie marnuję, pakuję"


Dodano: 2017-07-25

Drukuj

Wyślij


We wszystkich halach Makro w Polsce rozpoczęła się akcja promująca program odpowiedzialności społecznej "Nie marnuję, pakuję". Na klientów sieci hurtowni czekają materiały informacyjno-edukacyjne oraz zniżki na artykuły jednorazowe do pakowania żywności.



Rocznie na świecie marnuje się 1,3 mld ton jedzenia, a w samej Europie 100 mln ton. Najwięcej jedzenia wyrzuca się w gospodarstwach domowych, a na drugim miejscu znajduje się gastronomia – restauracje i firmy cateringowe. W odpowiedzi na rosnący problem marnowania żywności Makro Polska prowadzi projekt odpowiedzialności społecznej "Nie marnuję, pakuję". Program, nad którym mecenat objęła Federacja Polskich Banków Żywności, zaadresowany jest do właścicieli lokali gastronomicznych i konsumentów. Poprzez plakaty, ulotki i inne materiały edukacyjne ma on na celu zachęcać do zabierania ze sobą nieskończonego posiłku z restauracji. Do akcji dołączyły warszawskie lokale Tel Aviv i Rani.

Makro Polska postanowiło rozszerzyć działania w ramach programu o ogólnopolską akcję promocyjną. We wszystkich halach w Polsce do 31 lipca br. obowiązuje 10% zniżki przy zakupie artykułów jednorazowych za minimum 100 zł. Poprzez rabat Makro Polska chce zachęcić swoich klientów, w tym właścicieli lokali gastronomicznych, do pakowania nieskończonego posiłku „na wynos” dla gości. Wszystkie hale zostały oznakowane naklejkami oraz edukacyjnymi plakatami, klienci mogą także zabrać ze sobą broszury informacyjne, które podpowiedzą, jak zaradzić problemowi marnowania żywności, a przy tym ograniczyć negatywny wpływ na nasz ekosystem.


Źródło: Makro.pl – 18.07.2017


Komentarze:

Dwa i więcej w jednym, czyli najciekawsze koncepty gastronomiczne ...więcej»

Ostatni Mikser Kulinarny w drugiej edycji programu Szef dla Młodych Talentów ...więcej»

Nowa restauracja Sphinx w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu ...więcej»

Krajowy finał World Class 2018 rozstrzygnięty! ...więcej»

Pierwsze akredytowane laboratorium, które bada wina ...więcej»

Pierwsze akredytowane laboratorium, które bada wina ...więcej»

Dwa i więcej w jednym, czyli najciekawsze koncepty gastronomiczne ...więcej»

Nowa restauracja Sphinx w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu ...więcej»

Krajowy finał World Class 2018 rozstrzygnięty! ...więcej»

Ostatni Mikser Kulinarny w drugiej edycji programu Szef dla Młodych Talentów ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji