Piątek 19 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Najmłodsza marka sieci Best Western rośnie jak na...

Aktualności hotelarskie z kraju


Najmłodsza marka sieci Best Western rośnie jak na drożdżach


Dodano: 2017-08-22

Drukuj

Wyślij


Best Western Hotels & Resorts, największa na świecie rodzina hotelowa, ogłosiła, że BW Premier Collection – soft brand wchodzący w skład jej portfolio – obejmuje już 75 obiektów na całym świecie. BW Premier Collection stworzona została z myślą o niezależnych hotelarzach. To, co ją wyróżnia, to unikalny model biznesowy pay-for-performance.

BW Premier Collection to marka typu soft brand, zrzeszająca najwyższej jakości niezależne hotele zlokalizowane na najważniejszych rynkach na świecie. Hotele BW Premier Collection muszą posiadać certyfikat jakości serwisu TripAdvisor oraz co najmniej cztery gwiazdki.



- Rozwój BW Premier Collection skoncentrowany był na jakości, nie ilości. Tworząc innowacyjny model, dostrzegliśmy, że marka stała się niezwykłą społecznością niezależnych, podobnie myślących hotelarzy, którzy są dumni z tego, co oferują, a jednocześnie pozyskują wartości związane ze współpracy z Best Western – powiedział David Kong, prezes i CEO Best Western Hotels & Resorts. – Wierzymy, że to odnosząca sukces formuła, a hotelarze podzielają to zdanie, czego dowodem jest dołączanie kolejnych obiektów oraz niesamowite tempo rozwoju marki – dodał.

Definiując na nowo tradycyjny model soft brand, BW Premier Collection zapewnia elastyczność oraz partnerstwo dla niezależnych hotelarzy, którzy mogli wcześniej nie być zdecydowani na kooperację ze znaną marką. Hotele mają możliwość zachowania swojej indywidualnej tożsamości i charakteru, płacąc jedynie za biznes, który dostarcza im marka, co pozwala na kontrolę nakładów finansowych.

Hotele BW Premier Collection wstępują do sieci po ocenie jakości i estetyki, po czym niemal natychmiast otrzymują dostęp do kanałów sprzedaży Best Western, programów marketingowych, szkoleń, a także innych narzędzi wspierających funkcjonowanie hotelu.

Best Western Hotels & Resorts pierwsze obiekty BW Premier Collection otworzyła w  Stanach Zjednoczonych oraz Puerto Rico w październiku 2015 roku. W ciągu jedynie dwunastu miesięcy marka rozszerzyła swój zasięg do 53 wysokiej jakości niezależnych hoteli typu upscale na terenie Wielkiej Brytanii, Europy kontynentalnej oraz Ameryki Północnej. Kolejne otwarcia planowane są w Meksyku, Francji, Kanadzie, a także Stanach Zjednoczonych.

Na polski rynek markę BW Premier Collection wprowadzono w marcu 2016 roku, włączając do niej dwa obiekty z Grupy Q Hotels – we Wrocławiu i Krakowie – funkcjonujące wcześniej pod marką Best Western Plus. Już niebawem portfolio hoteli BW Premier Collection w Polsce powiększy się o kolejny hotel. Będzie to położona w malowniczym Zakopanem Rezydencja Gubałówka, BW Premier Collection.
 

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod dziesięcioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western® i BW Premier Collection®, a także niedawno uruchomione marki franczyzowe SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Signature Collection®. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony. Best Western nieustannie ustala rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, obejmujące m. in. uzyskanie przyznawanego przez TripAdvisor® Certificate of Excellence przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasujące Best Western Plus i Best Western w top trzech markach hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price przez trzy kolejne lata, a także nagrodę Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową przez siedem lat z rzędu. Już ponad 30 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą znaczącą firmą tej wielkości i skali, która wprowadziła dla swoich klientów doświadczenie oparte na wirtualnej rzeczywistości, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.



Źródło: MSLGroup.pl – 21.08.2017
 


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji