Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Orbis otwiera hotele Mercure i ibis Styles... | Aktualności hotelarskie z kraju
Orbis otwiera hotele Mercure i ibis Styles Maribor w Słowenii
|
|
Grupa Hotelowa Orbis, wyłączny licencjodawca marek AccorHotels w Europie Wschodniej, wchodzi na rynek słoweński podpisując umowy franczyzy na hotele Mercure i ibis Styles w Maribor z lokalnym inwestorem - Terme Maribor. Dzięki temu partnerstwu, hotele położone w centrum miasta Maribor wejdą do międzynarodowej sieci zrzeszającej ponad 4,200 hoteli w 95 państwach świata.
„Orbis jest wiodącym operatorem hotelowym w Europie Wschodniej. Nieustannie powiększamy sieć naszych hoteli działających pod markami AccorHotels, składającą się obecnie z 120 hoteli, głównie poprzez partnerstwo z silnymi inwestorami. Słowenia jest dwunastym krajem, w którym będziemy obecni, wzmacniając jednocześnie naszą pozycję w regionie. Otwarcie w Słowenii hoteli Mercure i ibis Styles, dobrze znanych i cenionych międzynarodowych marek, potwierdza dynamikę naszej strategii rozwoju.” – zauważył Ireneusz Węglowski, Wiceprezes Zarządu Orbis SA.
Istniejący już Hotel Piramida (76 pokoi) dołączy do sieci Mercure, a Hotel Orel (71 pokoi) do sieci ibis Styles z początkiem 2018 roku. Oba hotele zostaną w pełni dostosowane do najnowszych standardów sieci Mercure i ibis Styles.
Andrej Rakovi?, dyrektor Terme Maribor, powiedział: „Podpisanie dwóch umów franczyzowych oznacza nowy kierunek rozwoju Terme Maribor, ze strategicznym ukierunkowaniem na branżę hotelarską, zarówno w centrum miasta, jak i u podnóży Pohorje. Ten rok był dla naszej firmy niezwykle udany, potwierdzając, że nasze cele rynkowe i wizja są właściwe. Nawiązanie współpracy z renomowaną międzynarodową grupą hotelarską zapewni nam możliwość skorzystania z jej know-how i doskonalenia naszej oferty.”
Mercure oferuje osobom podróżującym służbowo i dla przyjemności atrakcyjną alternatywę w porównaniu do innych sieci hotelowych i hoteli niezrzeszonych. Mercure jest jedyną marką hoteli klasy średniej, która łączy siłę międzynarodowej sieci z gwarancją standardów jakości oraz doświadczeniem różnorodności. Każdy z hoteli Mercure jest inny i zarządzany przez entuzjastycznych hotelarzy. Hotele Mercure położone w centrach miast, nad morzem lub w górach, witają gości w 58 krajach na całym świecie.
Marka „ibis Styles” obok „ibis” i „ibis budget” należy do rodziny mega-marki ibis. ibis Styles to barwna, kojarząca się z pozytywnym myśleniem i nowoczesnością marka oferująca produkt typu „all inclusive”. Każdy hotel jest inny i unikalny, ale wszystkie oferują ten sam komfort, a w cenę pokoju wliczone są śniadania w formie bufetu i WiFi. Hotele tej sieci to idealne rozwiązanie dla gości poszukujących urozmaicenia, ceniących współczesny wystrój wnętrz i przystępne ceny.
*** Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Wschodniej oferująca ponad 20 000 pokoi w 120 hotelach, Orbis jest wyłącznym licencjodawcą marek AccorHotels w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, MGallery by Sofitel, Pullman, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe. Od 1997 roku Orbis SA jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Partnerem strategicznym Orbisu jest AccorHotels AccorHotels jest wiodącą na świecie grupą hotelową działającą na rynku turystyki i usług lifestylowych, która proponuje podróżującym innowacyjne rozwiązania cyfrowe. Grupa oferuje wyjątkowe doświadczenia z pobytu w ponad 4100 hotelach, kurortach, rezydencjach i 3 000 najwspanialszych prywatnych domach na całym świecie. AccorHotels działa w 95 krajach korzystając ze swojego podwójnego doświadczenia inwestora i operatora hoteli, prowadząc działalność za pośrednictwem HotelServices i HotelInvest. Portfolio hoteli AccorHotels znajdują się luksusowe marki o międzynarodowej renomie, takie jak Raffles, Sofitel Legend, SO Sofitel, Sofitel, Fairmont, onefinestay, MGallery by Sofitel, Pullman i Swissôtel, popularne marki hoteli kategorii średniej i marki butikowe takie jak 25hours, Novotel, Mercure, Mama Shelter oraz Adagio, jak i cenione marki hoteli ekonomicznych: JO&JOE, ibis, ibis Styles, ibis budget oraz regionalne marki Grand Mercure, The Sebel i hotelF1. AccorHotels oferuje innowacyjne kompleksowe usługi od chwili rozpoczęcia podróży aż do jej zakończenia, czemu służy niedawne przejęcie firmy John Paul - światowego lidera usług concierge. Dzięki niezrównanemu wachlarzowi marek i swojej bogatej, blisko pięćdziesięcioletniej historii, AccorHotels wraz z międzynarodowym zespołem liczącym ponad 250 000 pracowników realizuje ważną, głęboko zakorzenioną w ich sercach misję – „by każdy gość czuł się mile widziany" (Feel Welcome). Goście cenią sobie możliwość uczestniczenia w jednym z najlepszych na świecie hotelowych programów lojalnościowych – Le Club AccorHotels. Grupa AccorHotels aktywnie działa wśród społeczności lokalnych i jest zaangażowana w realizację zadań z zakresu zrównoważonego rozwoju i zobowiązań solidarnościowych poprzez wdrażanie programu PLANET 21, w ramach którego pracownicy, goście i partnerzy wspólnie przyczyniają się do osiągania zrównoważonego wzrostu. Akcje Accor SA są notowane na giełdzie Euronext w Paryżu (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagiełdowym w Stanach Zjednoczonych (kod: ACRFY).
Informacje i rezerwacja: accorhotels.group.com lub accorhotels.com Zapraszamy do polubienia nas i śledzenia w serwisach Twitter i Facebook
Źródło: Accor.com – 18.09.2017
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |