Sobota 20 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Strategia rozwoju Louvre Hotels Group i zmiana...

Aktualności hotelarskie z kraju


Strategia rozwoju Louvre Hotels Group i zmiana tożsamości marki Golden Tulip


Dodano: 2017-10-03

Drukuj

Wyślij


Strategia rozwoju Louvre Hotels Group w Polsce - Louvre Hotels Group, piąta co do wielkości grupa hotelowa w Europie, zapowiada znaczący rozwój na polskim rynku. W ciągu najbliższych pięciu lat zamierza podwoić liczbę swoich hoteli w naszym kraju.

Nowych obiektów grupa szuka przede wszystkim w dużych aglomeracjach: Krakowie, Trójmieście, Poznaniu, Szczecinie, Rzeszowie, Białymstoku i Warszawie oraz w mniejszych miastach, mających ok. 100 000 mieszkańców. Chce również wzmocnić swoją dotychczasową obecność w miejscowościach wypoczynkowych i kurortach na pojezierzu mazurskim, wybrzeżu i w górach.



Zainteresowana nawiązaniem współpracy z prywatnymi inwestorami i właścicielami hoteli w oparciu o umowę franczyzy, zarządzania lub najmu. Rozważa różnorodne inwestycje, w tym np. kompleks hoteli różnych marek, hotel w obiekcie handlowym, czy condo hotel.

Obiekty powinny mieć co najmniej 50 pokoi i pasować do portfolio grupy. Jako marki nowych hoteli brane są pod uwagę nie tylko te obecne już w Polsce, czyli Golden Tulip, Campanile, czy Premiere Classe, lecz także powracający na polski rynek po kilkuletniej przerwie 3-gwiazdkowy Kyriad oraz nowe na naszym rynku: 4-gwiazdkowy Metropolo i 5-gwiazdkowy Royal Tulip. Nowe marki uzupełnią dotychczasową ofertę Louvre Hotels Group, która w ten sposób będzie w stanie jeszcze lepiej odpowiedzieć na zróżnicowane potrzeby gości.

Prywatnym inwestorom grupa oferuje korzystne warunki współpracy, przygotowywane indywidualnie dla każdego rodzaju partnerstwa. W przypadku franczyzy jest to dostęp do sieciowego systemu dystrybucji oraz rezerwacji, umieszczenie hoteli w katalogach sprzedażowych grupy, wspólne działania marketingowe, dostęp do nowego pro
gramu lojalnościowego, korzystanie z umów korporacyjnych. W przypadku rozliczeń związanych z najmem, grupa przyjmuje korzystny dla inwestora model rozliczenia czynszu za pokój, odchodząc od naliczania go według powierzchni najmu.

Impulsem do rozwoju Louvre Hotels Group było jej przejęcie przez chińskiego inwestora Jin Jiang International Holding, piątą na świecie grupę hotelową. Dla Jin Jiang region Europy Środkowo-Wschodniej jest jednym z priorytetowych obszarów rozwoju. Dowodem na
to jest utworzenie w Louvre Hotels Group stanowiska dyrektora ds. rozwoju na Polskę i Europę Wschodnią, którym został Adam Konieczny.
 

Zmiana tożsamości marki Golden Tulip - Golden Tulip zmienia tożsamość swojej marki, aby stać się wiodącą na świecie siecią ekskluzywnych hoteli. Kluczowa dla nowej strategii marki będzie teraz idea wszechobecnej zabawy. Proces rebrandingu dla istniejących już hoteli potrwa dwa lata.

Do 2020 roku co druga osoba podróżująca w sprawach biznesowych będzie millenialsem. Ludzie należący do tej generacji poszukują usług hotelarskich o wysokim standardzie, pozwalających na utrzymanie równowagi między życiem osobistym i zawodowym, realizację własnych potrzeb i kontakt ze znajomymi, bezpośrednio lub w sieci. Marki potrafiące zaspokoić te oczekiwania odniosą sukces na rynku, dlatego właśnie Golden Tulip podąża w tym kierunku.

Golden Tulip umożliwi czerpanie przyjemności z życia, pracy i podróżowania, bowiem nowa koncepcja marki zakłada, że każda chwila jest okazją do zabawy. Na gości w każdym hotelu czekać więc będą nowe atrakcje do odkrycia.

Pierwsza faza przejścia do nowej tożsamości marki polegać będzie na zmianie wizualnej. W centrum hoteli znajdzie się otwarta przestrzeń z wielofunkcyjnym lobby, zaprojektowanym jako nowoczesne miejsce do spędzania czasu. Usługi oferowane przez hotelowe restauracje i bary wykroczą poza standardową ofertę. Będą proponować m.in. dodatkowe atrakcje w ciągu dnia i dopasowanie się do potrzeb gości poprzez serwowanie posiłków w dogodnym dla nich czasie. Aby miło wspominać pobyt w hotelu, osoby podróżujące biznesowo będą mogły w hotelowych gabinetach kosmetycznych przetestować wybrane produkty. Przy sprzyjającej pogodzie, dach hotelu zmieni się w taras z unikatowym widokiem panoramicznym, gdzie będzie można spędzać czas i po powrocie podzielić się tymi wrażeniami z bliskimi osobami.

Kolejny kluczowy motyw nowej tożsamości to zmiana myślenia o hotelu jako o miejscu, w którym się nocuje, na miejsce, w którym spędza się czas. Nie dom, nie biuro, ale hybrydowa przestrzeń, w której toczy się życie gości. Hotele wykroczą poza swoją tradycyjną rolę, wykorzystując elementy bezpośredniego otoczenia. Po wejściu do budynku, interaktywna ściana pozwoli podróżnym zaplanować swój pobyt. Dzięki niej będą mogli sprawdzić bieżące wydarzenia kulturalne i sportowe, najlepsze trasy biegowe, prognozę pogody, połączenia komunikacji miejskiej i informacje o możliwości wspólnych przejazdów taksówką razem z innymi gośćmi hotelu.

W lobby pojawią się sklepy w koncepcji pop-up store, oferujące gościom produkty związane ze sztuką, kulturą i lokalnym rzemiosłem. Będzie można również wypożyczyć tandemy, dwuosobowe rowery, nawiązujące do  holenderskich korzeni marki, które będą kolejna atrakcją i zachętą do wspólnego spędzania czasu. 

Nowa strategia marki widoczna jest także w nowym logo i sloganie. Logo w sposób zabawny przedstawia tulipana leżącego na boku, a nazwa marki, zapisana nowoczesnym fontem, tworzy jego łodygę. Slogan „Playtime. Anytime” to proste hasło, które obiecuje, że każda chwila spędzona w hotelach Golden Tulip to szansa na zabawę.


Źródło: ProPublic.pl – 29.09.2017
 


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji