Wtorek 21 Listopad 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Adagio – wiodąca marka aparthoteli w...

Aktualności hotelarskie z kraju


Adagio – wiodąca marka aparthoteli w Europie dołącza do portfolio Grupy Hotelowej Orbis


Dodano: 2017-10-26

Drukuj

Wyślij


Orbis wprowadza Aparthotels Adagio® - nową markę hotelową na rynek Europy Wschodniej. Dzięki powiększeniu portfolio o Adagio - wiodącą markę aparthoteli w Europie - Grupa Orbis dywersyfikuje rozwój sieci i wchodzi na rynek aparthoteli położonych w centrach miast, co będzie dźwignią jej dalszego rozwoju.

Umowa licencyjna zawarta z Adagio SAS przyznaje Orbis SA prawo do prowadzenia hoteli pod następującymi markami: Adagio, Adagio Access oraz Adagio Premium w 8 państwach Europy Wschodniej: w Polsce, Czechach, na Węgrzech, w Rumunii, Serbii, Estonii, na Łotwie i Litwie. Umowa licencyjna została zawarta na okres 15 lat z możliwością jej przedłużenia na kolejne okresy pięcioletnie, umożliwiając Orbisowi dostęp do wszystkich usług, narzędzi, know-how i wsparcia Adagio SAS dla marek Adagio.

Czytaj dalej


REKLAMA




Aparthotels Adagio® powstała w roku 2007 jako wspólne przedsięwzięcie dwóch liderów rynkowych z dwóch różnych branż: Grupy Pierre & Vacances Center Parcs, wiodącej firmy w branży apartamentowców wakacyjnych w Europie i AccorHotels, wiodącego globalnego operatora hotelowego. Adagio stanowi atrakcyjne rozwiązanie i nowoczesną odpowiedź na oczekiwania osób podróżujących w celach prywatnych, rodzinnych czy służbowych.

Adagio to najlepszy wybór dla osób poszukujących wygody apartamentu, jednak z dodatkowymi usługami hotelowymi dla większego komfortu. Adagio jest silną marką, oferującą nie tylko sam pokój hotelowy, a raczej przestrzeń w której toczy się życie. Koncepcja Aparthotels Adagio® to dziś najlepsze rozwiązanie w przypadku średnich czy dłuższych pobytów – zapewnia wygodę, prywatność i niezależność. Dlatego jest tak popularna w Europie i w coraz większej liczbie państw na całym świecie. Nie ma wątpliwości, że włączenie tak lubianej i długo oczekiwanej w Europie Wschodniej marki do portfolio Orbisu otwiera nowe możliwości w ramach naszej strategii rozwojowej.” – mówi Gilles Clavie, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny Orbis SA.

W ostatnich latach zmieniły się wymagania klientów. Wielu gości sygnalizuje potrzebę większej elastyczności, przestrzeni i wolności, nie chcą też rezygnować z typowych usług hotelowych. Jednocześnie zmienił się model wykonywanej przez nich pracy, na bardziej projektowy, który wymaga dłuższych delegacji i częstszych podróży służbowych. Apartamenty Adagio umożliwiają im wybór, niezależność i dom z dala od domu, przy jednoczesnym zapewnieniu kluczowych usług hotelowych, zaufanie do ich jakości i gwarancję standardu. Koncepcja Aparthotels Adagio® przewiduje gradację cen pozwalającą na kontrolę kosztów noclegu.

"Współcześni podróżnicy coraz częściej wybierają aparthotele. Oferta „domu poza domem” staje się w Europie coraz bardziej atrakcyjna, tak dla turystów jak i dla biznesmenów. Adagio łączy w sobie autonomię życia w niezależnym mieszkaniu  z gościnnością hotelu; obecnie oferuje 100 adresów w 11 krajach. Liczymy na rozwój sieci w krajach Europy Wschodniej, gdyż wielu naszych obecnych klientów korporacyjnych ma znaczne potrzeby mieszkaniowe w Polsce i w Europie Wschodniej. Z przyjemnością rozpoczynamy współpracę z Grupą Hotelową Orbis, największą siecią hoteli w Polsce i Europie Wschodniej." - powiedział Karim Malak, Wiceprezes Zarządu Aparthotels Adagio.

W cenę apartamentów wliczone są usługi: recepcja czynna przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, która wita gości i udzielania informacji, Internet w pomieszczeniach ogólnodostępnych i we wszystkich pokojach, codzienne sprzątanie, kącik biznesowy, centrum fitness, basen (w niektórych aparthotelach). Opcjonalnie dostępne są: śniadanie w formie bufetu, pralnia i prywatny parking.


***
Grupa Hotelowa Orbis
to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Wschodniej oferująca ponad20 000 pokoi w 120 hotelach, Orbis jest wyłącznym licencjodawcą marek AccorHotels w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, MGallery by Sofitel, Pullman, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
Od 1997 roku Orbis SA jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
 
Strategicznym inwestorem Orbisu jest AccorHotels, wiodący na świecie operator hotelowy.

O AccorHotels:

AccorHotels jest wiodącą na świecie grupą hotelową działającą na rynku turystyki i usług lifestylowych,  która  proponuje podróżującym innowacyjne rozwiązania cyfrowe. Grupa oferuje wyjątkowe doświadczenia z pobytu w ponad 4100 hotelach, kurortach, rezydencjach i 3 000 najwspanialszych prywatnych domach na całym świecie. AccorHotels  działa w 95 krajach korzystając ze swojego podwójnego doświadczenia inwestora i operatora hoteli, prowadząc działalność za pośrednictwem HotelServices i HotelInvest. Portfolio hoteli AccorHotels znajdują się  luksusowe marki o międzynarodowej renomie, takie jak Raffles, Sofitel Legend, SO Sofitel, Sofitel, Fairmont, onefinestay, MGallery by Sofitel, Pullman i Swissôtel, popularne marki hoteli kategorii średniej i marki butikowe takie jak 25hours, Novotel, Mercure, Mama Shelter oraz Adagio, jak i cenione marki hoteli ekonomicznych: JO&JOE, ibis, ibis Styles, ibis budget oraz regionalne marki Grand Mercure, The Sebel i hotelF1. AccorHotels oferuje innowacyjne kompleksowe usługi od chwili rozpoczęcia podróży aż do jej zakończenia, czemu służy niedawne przejęcie firmy John Paul - światowego lidera usług concierge.
Dzięki niezrównanemu wachlarzowi marek i swojej bogatej, blisko pięćdziesięcioletniej historii, AccorHotels wraz z międzynarodowym zespołem liczącym ponad 250 000 pracowników realizuje ważną, głęboko zakorzenioną w ich sercach misję – „by każdy gość czuł się mile widziany" (Feel Welcome). Goście cenią sobie możliwość uczestniczenia w jednym z najlepszych na świecie hotelowych programów lojalnościowych – Le Club AccorHotels. 
Grupa AccorHotels aktywnie działa wśród społeczności lokalnych i jest zaangażowana w realizację zadań z zakresu zrównoważonego rozwoju i zobowiązań solidarnościowych poprzez wdrażanie programu  PLANET 21, w ramach którego pracownicy, goście i partnerzy wspólnie przyczyniają się do osiągania zrównoważonego wzrostu.
Akcje Accor SA są notowane na giełdzie Euronext w Paryżu (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagiełdowym w Stanach Zjednoczonych (kod: ACRFY). 

O Adagio:
Marka powstała w roku 2007 jako wspólne przedsięwzięcie AccorHotels i Pierre & Vacances Center Parcs i obejmuje trzy kategorie produktów: Adagio – modne aparthotele kategorii średniej położone w centrach dużych miast; Adagio access - marka ekonomicznych  aparthoteli położonych w pobliżu centrów miast, Adagio premium – luksusowe aparthotele. Sieć składa się z ponad 100 aparthoteli i 11 400 apartamentów w 15 państwach, docelowo planowane jest jej rozszerzenie do 15,000 apartamentów w 150 aparthotelach na całym świecie do roku 2020.

Informacje i rezerwacja: accorhotels.group lub accorhotels.com
Zapraszamy do polubienia nas i śledzenia w serwisach Twitter i Facebook



Źródło: Accor.com – 23.10.2017
 


Komentarze:

Jak przygotować obiekt przed zimowym obłożeniem? ...więcej»

Mistrzowski zespół sprzedaży Radisson Blu Resort w Świnoujściu ...więcej»

IGHP z nowymi władzami ...więcej»

Małgorzata Morek została dyrektorem Hilton ds. rozwoju na Polskę i Europę Wschodnią ...więcej»

Kayak.pl sprawdził, w których miastach opłaca się zarezerwować hotel ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

I Ogólnopolski Próbny Egzamin Zawodowy już na koniec listopada! ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Koneser to niewątpliwie naprawdę wielki sukces Pragi i...

2017-10-26, 21:44:33 ~zdrowy

Muzeum polskiej wódki w Koneserze to będzie na prawdę duża...

2017-09-21, 17:48:53 ~Mądrala

....Kosmetyki toaletowe marki Hermes są w Polsce tylko w...

2017-09-21, 13:38:15 ~MPH

Muzeum w Koneserze to wspaniały ukłon wykonawców w stronę...

2017-08-27, 18:22:27 ~Marek

Koneser to dla Pragi bardzo duża szansa. Jego komercyjna...

2017-08-25, 21:10:09 ~makler

Z takim wyrokiem się zgadzam ALE jest inny problem -...

2017-08-23, 09:19:19 ~TU... .

Koneser będzie miał naprawdę bogatą ofertę zarówno...

2017-05-28, 14:23:48 ~smakosz

Polecamy również przewodniki Stayfolonger na stronach...

2017-05-24, 16:28:23 ~Agata

Bardzo dziękuję za ten artykuł. Nie ma to jak przeczytać...

2017-05-18, 15:23:01 ~Budrys

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji