Czwartek 25 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Mercure Birstonas Royal Hotel SPA dołączy do...

Aktualności hotelarskie ze świata


Mercure Birstonas Royal Hotel SPA dołączy do Grupy Hotelowej Orbis


Dodano: 2017-12-14

Drukuj

Wyślij



Mercure Birstonas Royal Hotel SPA , Litwa


Mercure Birstonas Royal Hotel SPA będzie szóstym hotelem pod marką AccorHotels na Litwie - jednym z najszybciej rozwijających się państw Unii Europejskiej. Od 2019 roku Hotel będzie działać w ramach Grupy Hotelowej Orbis, na podstawie umowy franczyzy.

Sieć hoteli Mercure jest bardzo silna w Europie. Marka Mercure jest dobrze znana osobom podróżującym zarówno służbowo, jak i w celach prywatnych. Gospodarka Litwy rozwija się bardzo szybko, więc rozpoczynając tę długoterminową współpracę, chcemy w pełni wykorzystać możliwości pojawiające się w otoczeniu gospodarczym” – mówi Frank Reul, Dyrektor ds. Rozwoju Orbis/AccorHotels na Europę Wschodnią.



Mercure Birstonas Royal Hotel SPA położony jest nad Niemnem - najdłuższą litewską rzeką, w pięknym kurorcie Birstonas, w samym sercu regionalnego parku. Otoczony starym sosnowym lasem, hotel gwarantuje spokój i ucieczkę od zgiełku codziennego życia.

Czterogwiazdkowy Mercure Birstonas Royal Hotel SPA oferuje 150 wygodnych i przestronnych pokoi różnej kategorii, nowoczesną restaurację i bar, zaplecze konferencyjne, centrum SPA z basenami, sauną i ośrodkiem uzdrowiskowym. Na terenie obiektu znajduje się także urokliwy ogród zimowy oraz w pełni wyposażona sala kinowa.

Dołączenie do marki Mercure i partnerstwo z Grupą AccorHotels/Orbis było dla naszego hotelu decyzją o znaczeniu strategicznym. Wierzymy, że program lojalnościowy Le Club Accorhotels oraz globalny system sprzedaży i rezerwacji pomogą umocnić naszą pozycję na rynku. Planujemy zmienić nieco profil naszych gości by przyciągać więcej gości zagranicznych. Zależy nam, aby nasi pracownicy zdobywali między-narodowe doświadczenie, brali udział w programach szkoleniowych i mieli możliwość międzynarodowej kariery” – mówi Rimantas ?imkevi?ius, dyrektor hotelu.

Mercure to marka hoteli klasy średniej łącząca atuty międzynarodowej sieci gwarantującej wysoką jakość z niezobowiązującą atmosferą typową dla hoteli o indywidualnym charakterze, z których każdy jest inny, inspirowany lokalną kulturą i tradycją, zintegrowany z lokalną społecznością i zarządzany przez pełną entuzjazmu kadrę. Hotele sieci Mercure są zlokalizowane zarówno w centrach miast, jak i w nadmorskich lub górskich kurortach. Zatrzymują się w nich zarówno biznesmeni, jak i turyści z całego świata. Sieć hoteli Mercure liczy ponad 750 hoteli położonych w 58 krajach na całym świecie i oferuje doskonałą alternatywę dla gości stroniących od sieciowych, wystandaryzowanych hoteli bądź hoteli prywatnych.

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Wschodniej oferująca ponad 20 000 pokoi w 120 hotelach, Orbis jest wyłącznym licencjodawcą marek AccorHotels w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, MGallery by Sofitel, Pullman, Novotel, Mercure, adagio, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe. Od 1997 roku Orbis SA jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
 Partnerem strategicznym Orbisu jest AccorHotels

O AccorHotels:

AccorHotels jest wiodącą na świecie grupą hotelową działającą na rynku turystyki i usług lifestylowych,  która  proponuje podróżującym innowacyjne rozwiązania cyfrowe. Grupa oferuje wyjątkowe doświadczenia z pobytu w ponad 4100 hotelach, kurortach, rezydencjach i 3 000 najwspanialszych prywatnych domach na całym świecie. AccorHotels  działa w 95 krajach korzystając ze swojego podwójnego doświadczenia inwestora i operatora hoteli, prowadząc działalność za pośrednictwem HotelServices i HotelInvest. Portfolio hoteli AccorHotels znajdują się  luksusowe marki o międzynarodowej renomie, takie jak Raffles, Sofitel Legend, SO Sofitel, Sofitel, Fairmont, onefinestay, MGallery by Sofitel, Pullman i Swissôtel, popularne marki hoteli kategorii średniej i marki butikowe takie jak 25hours, Novotel, Mercure, Mama Shelter oraz adagio, jak i cenione marki hoteli ekonomicznych: JO&JOE, ibis, ibis Styles, ibis budget oraz regionalne marki Grand Mercure, The Sebel i hotelF1.

AccorHotels oferuje innowacyjne kompleksowe usługi od chwili rozpoczęcia podróży aż do jej zakończenia, czemu służy niedawne przejęcie firmy John Paul - światowego lidera usług concierge.
Dzięki niezrównanemu wachlarzowi marek i swojej bogatej, pięćdziesięcioletniej historii, AccorHotels wraz z międzynarodowym zespołem liczącym ponad 250 000 pracowników realizuje ważną, głęboko zakorzenioną w ich sercach misję – „by każdy gość czuł się mile widziany" (Feel Welcome). Goście cenią sobie możliwość uczestniczenia w jednym z najlepszych na świecie hotelowych programów lojalnościowych – Le Club AccorHotels.  
Grupa AccorHotels aktywnie działa wśród społeczności lokalnych i jest zaangażowana w realizację zadań z zakresu zrównoważonego rozwoju i zobowiązań solidarnościowych poprzez wdrażanie programu  PLANET 21, w ramach którego pracownicy, goście i partnerzy wspólnie przyczyniają się do osiągania zrównoważonego wzrostu.
Akcje Accor SA są notowane na giełdzie Euronext w Paryżu (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagiełdowym w Stanach Zjednoczonych (kod: ACRFY).  

Informacje i rezerwacja: accorhotels.group.com lub accorhotels.com
Zapraszamy do polubienia nas i śledzenia w serwisach Twitter i Facebook



Źródło: Accor.com – 11.12.2017


Komentarze:

Sieć delikatesów Fauchon otworzy swój pierwszy hotel w Paryżu ...więcej»

Rotana podpisuje umowy na zarządzanie hotelami w Dubaju i Sarajewie ...więcej»

Radisson Blu melduje się w belgijskiej Brugii – Wenecji Północy ...więcej»

Bless Collection Hotels - nowa marka hiszpańskiej Palladium Hotel Group ...więcej»

Radisson Collection wita w swoim portfelu historyczny gruziński obiekt w Tsinandali ...więcej»

Jak perfekcyjnie przygotować łóżko – Konkurs housekeepingu 2011 na słanie łóżek ...więcej»

Szanghaj wita pierwszy hotel kapsułowy ...więcej»

Szwajcarskie szkoły hotelarskie najlepsze na świecie ...więcej»

Nazistowski hotel zamieni się luksusowy hotel ...więcej»

Najdroższy hotel na świecie znajduje się na Seszelach ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji