Strona główna » Aktualności gastronomiczne » Pizza Hut i restauracja sushi w ofercie ETC... | Aktualności gastronomiczne
Pizza Hut i restauracja sushi w ofercie ETC Swarzędz
|
ETC SWarzędz (fot. facebook.com-ETCSwarzedz)
|
Od otwarcia ETC Swarzędz po trwającej ponad rok modernizacji minęły już ponad 2 miesiące. Przez ten czas do grona najemców obiektu cały czas dołączają nowe marki. Już w najbliższym czasie pojawią się kolejne sklepy i restauracje – umowy najmu z ETC Swarzędz podpisały Pizza Hut, restauracja sushi oraz butik obuwniczy Via Promoda.
Strefa gastronomiczna centrum wzbogaci się o dwie nowe restauracje. Jedną z nich będzie znana sieciowa pizzeria – Pizza Hut, która w ETC Swarzędz zostanie otwarta w formacie Express. Należąca do koncernu AmRest sieć zajmie powierzchnię 64 mkw. i zlokalizowana będzie w strefie food court. Klienci będą mogli zarówno spożywać posiłki na miejscu, jak również wziąć je na wynos. Sieć zaoferuje wybrany asortyment najbardziej popularnych pizz oraz przekąsek z regularnej oferty Pizza Hut. Do dyspozycji klientów ETC Swarzędz oddana zostanie także restauracja, proponująca różnorodne przysmaki kuchni japońskiej, w tym przede wszystkim sushi. Zajmie ona powierzchnię 74 mkw. i tak jak Pizza Hut Express, zlokalizowana będzie w strefie gastronomicznej centrum.
Wzmocniony zostanie także segment obuwniczy. Swój lokal o powierzchni 90 mkw. otworzy sieć Via Promoda. Butik oferować będzie multibrandowy asortyment obuwia oraz akcesoriów włoskich marek, dedykowany dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Ta popularna w Wielkopolsce sieć posiada już cztery lokale stacjonarne w Poznaniu oraz prężnie funkcjonujący sklep internetowy. W Swarzędzu butik Via Promoda pojawi się po raz pierwszy.
– Tak jak deklarowaliśmy podczas otwarcia – nieustająco pracujemy nad tym, by wzbogacać ofertę ETC Swarzędz o nowe, ciekawe marki. Analizujemy lokalny rynek, poszukujemy oryginalnych i unikatowych konceptów, ale przede wszystkim wsłuchujemy się w głosy mieszkańców i staramy się tak dobierać najemców, by oferta ETC kompleksowo odpowiadała na najważniejsze potrzeby, bez konieczności wyjazdów na zakupy do Poznania. Trwają kolejne, zaawansowane negocjacje dotyczące obecności kolejnych sklepów w ETC Swarzędz i już w najbliższym czasie będziemy mogli informować o następnych najemcach, którzy zdecydują się z nami współpracować – komentuje Marcin Juszczyk, członek zarządu Grupy Capital Park.
W ciągu ostatnich dwóch miesięcy do grona najemców ETC Swarzędz dołączyło wiele nowych marek. Swoje salony otworzyły m.in. marki Pepco, Reserved, Vistula, Wólczanka oraz Medicine. Działalność rozpoczęły też dwie nowe restauracje – Olimp oraz SaporIta (kuchnia włoska).
ETC Swarzędz to jedno z najstarszych centrów handlowych w Wielkopolsce, które przeszło gruntowną modernizację pomiędzy lipcem 2016 a październikiem 2017 r. W tym momencie jest to pierwszy i jedyny tego typu nowoczesny obiekt handlowy na terenie Swarzędza i okolic. Centrum zajmuje 20 tys. mkw., na których mieści się 80 lokali handlowo-usługowych. Najemcami obiektu są zarówno znane, sieciowe marki takie jak Intermarche, Pepco, Rossmann, Drogeria Natura Reserved, Vistula i Wólczanka, Medicine, Top Secret, Diverse, Marters Sport, Smyk, 5-10-15, KiK, Deichmann, CCC, restauracja Olimp, KFC, ale też lokalni przedsiębiorcy, m.in. Piekarnia Natura, kwiaciarnia Artis Flower, sklep zabawkowy Kids OK, sklep winiarski Mine Wine, MB Bielizna i wiele innych. Komercjalizację obiektu prowadzi grupa BOIG. Inwestorami i właścicielami projektu są Grupa Capital Park oraz Akron Group.
Źródło: CapitalPark.pl – 22.12.2017; BeyondPR.pl
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |