Czwartek 28 Marzec 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Aktualności gastronomiczne » Już 200 produktów nowych marek własnych w Makro

Aktualności gastronomiczne


Już 200 produktów nowych marek własnych w Makro


Dodano: 2018-02-15

Drukuj

Wyślij



(fot. makro.pl)


Sieć hurtowni Makro Polska wprowadziła już 200 produktów nowych marek własnych dedykowanych specjalistom w gastronomii: Makro Chef i Makro Professional. Do końca 2018 roku w ofercie pojawi się jeszcze kilkaset innych produktów tych marek oraz dodatkowo kilkanaście indeksów firmowanych najnowszą marką sieci – Makro Premium.

Wszystkie produkty sygnowane logotypami nowych marek własnych Makro Polska powstają we współpracy z ekspertami i szefami kuchni oraz zostają poddane testom i ścisłej kontroli jakościowej tak, by jak najlepiej dopasować je do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych. W efekcie dostępne produkty spożywcze, środki chemiczne oraz narzędzia i urządzenia inspirują do poszerzania swojego wachlarza specjalizacji oraz poprawiają komfort pracy. „Do współtworzenia nowych marek własnych Makro zapraszamy firmy renomowane, krajowe i międzynarodowe, uznawane za ekspertów w danej dziedzinie i liderów w swoich segmentach. Pozwala nam to wprowadzać do sprzedaży produkty odpowiadające wymaganiom jakościowym rynku, wsparte certyfikatami bezpieczeństwa i gwarancjami niezmiennej jakości” – mówi Sławomir Leszczyński, kierownik działu marki własnej w Makro Polska.

Marka Makro Chef obejmuje wysokiej jakości produkty i półprodukty spożywcze, w opakowaniach dostosowanych do potrzeb gastronomii. „Makro Chef to niewątpliwie bardzo bogata baza dla każdego szefa kuchni, pozwalająca na skomponowanie nawet najbardziej wyrafinowanego menu i dostosowanie go do indywidualnych wymagań lokalnego rynku” – podkreśla Sławomir Leszczyński. Na półkach można znaleźć takie pozycje, jak ryże, kasze, owoce w żelu, cięte zioła, kiełki, sery, sosy, sałatki, kiełbasy, miody czy pomidory suszone.

W lutym br. pojawią się pierwsze produkty z linii Makro Premium. „Produkty tej marki przeznaczone są dla najbardziej kreatywnych i wymagających kucharzy oraz będą cechować się ponad-przeciętnymi standardami jakości. W asortymencie znajdą się unikatowe produkty spożywcze z wpisaną w proces ich powstawania regionalną nutą lub wieloletnią tradycją. Mamy nadzieję, że oferując produkty o najwyższym standardzie jakości w optymalnych gramaturach, marka Makro Premium będzie zachęcać do nieustannego eksperymentowania w kuchni, nie tylko tej profesjonalnej, branżowej, ale także w domowym zaciszu – szczególnie wśród amatorów gotowania” – wyjaśnia Sławomir Leszczyński.

Makro Professional obejmuje środki czystości, narzędzia i akcesoria kuchenne cechujące się wysoką estetyką, solidnym wykonaniem i dbałością o detale. To marka dla wymagających, testowana w najtrudniejszych warunkach laboratoryjnych oraz podczas rzeczywistej pracy w kuchniach w centrach rozwojowych Grupy METRO w Azji i Europie Zachodniej. Na klientów czekają obecnie m.in.: płyny do mycia i dezynfekcji, czyściwa, dozowniki oraz noże do warzyw, dzielenia mięsa czy filetowania.

Do końca 2018 roku w ofercie marek własnych Makro Chef, Makro Professional i Makro Premium znajdzie się łącznie ponad 800 produktów.


Źródło: Makro.pl – 05.02.2018


Komentarze:

Dwa i więcej w jednym, czyli najciekawsze koncepty gastronomiczne ...więcej»

Ostatni Mikser Kulinarny w drugiej edycji programu Szef dla Młodych Talentów ...więcej»

Nowa restauracja Sphinx w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu ...więcej»

Krajowy finał World Class 2018 rozstrzygnięty! ...więcej»

Pierwsze akredytowane laboratorium, które bada wina ...więcej»

Pierwsze akredytowane laboratorium, które bada wina ...więcej»

Dwa i więcej w jednym, czyli najciekawsze koncepty gastronomiczne ...więcej»

Nowa restauracja Sphinx w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu ...więcej»

Krajowy finał World Class 2018 rozstrzygnięty! ...więcej»

Ostatni Mikser Kulinarny w drugiej edycji programu Szef dla Młodych Talentów ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji