Piątek 29 Marzec 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Rosną wakacyjne oczekiwania Polaków

Aktualności hotelarskie z kraju


Rosną wakacyjne oczekiwania Polaków


Dodano: 2018-03-13

Drukuj

Wyślij



VacationClub - apartament Mielno


Jeszcze parę lat temu wystarczało nam niewiele: skromny pokój, łóżko i stolik. Najważniejsze – żeby było blisko na plażę. Dzisiaj, jak wynika z analizy przeprowadzonej przez VacationClub, oczekiwania turystyczne Polaków są dużo wyższe.
 
Przyjrzeliśmy się potrzebom polskich turystów. Z naszych analiz wynika, że rośnie zapotrzebowanie na wyższy komfort urlopowej miejscówki. Być może rosnąca popularność zagranicznych wczasów all inclusive sprawiła, że turyści mają dużo większe oczekiwania także wobec krajowych ofert. Przede wszystkim jednak nowa baza noclegowa w Polsce sprawia, że rodzima oferta może konkurować, a nawet przewyższa pobyty w zagranicznych kurortach takich jak Włochy czy Hiszpania – mówi Krystyna Wróblewska z VacationClub, serwisu rezerwacyjnego oferującego apartamenty w nadmorskich kurortach.



Co w pakiecie?

Z analiz VacationClub wynika, że turyści cenią sobie przede wszystkim wyposażenie apartamentu – wygodne łóżka, hotelową pościel i białe ręczniki, szybki internet bezprzewodowy oraz możliwość wykupienia codziennego wyżywienia. Dawniej standardem było korzystanie z kuchni – letnicy robili zakupy w markecie, a później w domu gotowali codzienny obiad. Dziś coraz więcej Polaków woli cieszyć się gotowymi daniami. Ale i tu jesteśmy bardziej wymagający. Ociekająca tłuszczem ryba ze smażalni nie jest już uważana za nadmorski rarytas.
 
A przypadku kapryśnej pogody, która zdarza się nad polskim morzem także w lecie, kluczowa jest oferta dodatkowa. Czyli możliwość zapewnienia rozrywki sobie i dzieciom. Dlatego świetną ofertą okazują się obiekty, które zapewniają dostęp do basenu, spa, sauny, siłowni czy klubów dla dzieci.

Okazuje się również, że wymagania rodaków coraz częściej dotyczą estetyki i designu apartamentu, w którym przyjdzie im spędzać urlop. Nieremontowane mieszkania na wynajem krótkoterminowy, czy też pokoje hotelowe w stylu późnego Gierka, nie spełnią już wymagań gości.

VacationClub - apartament Kołobrzeg

Kontakt z wynajmującym

Zmienia się także struktura kontaktów społecznych i dokonywania rezerwacji. Jeszcze kilkanaście lat temu robiliśmy to telefonicznie. Później – korzystając z dużych internetowych serwisów rezerwacyjnych. Dziś coraz większą popularność w tym względzie zdobywają portale społecznościowe.

Goście coraz chętniej dokonują rezerwacji np. za pomocą Facebooka. Poprzez media społecznościowe sygnalizują też potrzebę rozwiązania bieżących problemów czy zadają operacyjne pytania, np. o godziny otwarcia. Również kontent na Instagramie jest punktem wyjścia do pytań o ofertę, na które należy szybko reagować, prowadząc dialog z gościem w czasie rzeczywistym – mówi Krystyna Wróblewska. Jak podaje VacationClub, dziś tylko ok. 37 proc. rezerwacji wakacyjnych miejscówek dokonywanych jest telefonicznie. Pozostałych 63 proc. dokonuje się przez internet, w tym przynajmniej w połowie za pomocą urządzeń mobilnych – tabletu czy smartfona. – Jest to trend wzrostowy, zatem w naszej opinii, ostatnia wartość w najbliższych latach będzie rosnąć – przewiduje ekspertka.

VacationClub - apartament Kołobrzeg

Impuls do rozwoju branży turystycznej


Czy wzrastające wymagania turystów wobec ofert wakacyjnych w Polsce to dobry trend? Krystyna Wróblewska uważa, że tak. – Jako społeczeństwo jesteśmy coraz bardziej świadomymi konsumentami. Te zmiany dotyczą nie tylko pobytów wakacyjnych, ale też wielu innych dziedzin życia. Coraz częściej, podobnie jak nasi zachodni sąsiedzi, przy wyborze produktu czy usługi kierujemy się raczej standardem i jakością aniżeli ceną. To bardzo dobre wiadomości także dla branży turystycznej, bo daje jej duży impuls do dalszego rozwoju – twierdzi ekspertka VacationClub.

O VacationClub™

#Startup, polski serwis istniejący od wiosny 2016 r. – sieć apartamentów & kultowych domków letnich nad Bałtykiem. Jedyna w Polsce sieć apartamentów łącząca swobodne pobyty w apartamentach i Hotelowy Standard (tm). Oferuje Gościom usługi premium typowe dla hoteli: pościel i ręczniki hotelowe, bezpłatny dostęp do usług SPA (aquapark, baseny, łaźnie, sauny, jacuzzi), siłowni, Kids Clubów oraz opcje wykupienia wyżywienia w hotelowych restauracjach.  Obecnie zarządza apartamentami położonymi w Kołobrzegu, Świnoujściu i Mielnie. Należy do holdingu Zdrojowa Invest & Hotels – pioniera i lidera condohoteli w najpiękniejszych polskich kurortach.


Źródło: VacationClub.pl – 07.03.2018
 


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji