Strona główna » Aktualności gastronomiczne » Makro Polska z nagrodą „Retailer of the... | Aktualności gastronomiczne
Makro Polska z nagrodą „Retailer of the Year”
|
Retailer of the Year 2017 (fot. makro.pl)
|
Sieć hurtowni Makro Polska zdobyła nagrodę „Retailer of the Year 2017 – Wybrany przez dostawców” w kategorii Hurtownicy i Dystrybutorzy. To jedyne na rynku wyróżnienie przyznawane sieciom handlowym przez dostawców.
Wręczenie nagród „Retailer of the Year 2017 – Wybrany przez dostawców” odbyło się 13 marca podczas uroczystej gali towarzyszącej kongresowi Poland & CEE Retail Summit 2018 w hotelu Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre w Warszawie. To jedyne wyróżnienie na rynku przyznawane sieciom hurtowym i detalicznym przez dostawców – producentów FMCG i dóbr trwałych. Nagrody wręczono w pięciu kategoriach, m.in. w kategorii Hurtownicy i Dystrybutorzy, w której zwyciężyła sieć hurtowni Makro Polska. Statuetkę odebrał Janusz Gembarski, Menedżer Pionu Sprzedaży w Makro Polska.
Zwycięzcy wyłonieni zostali na podstawie badania przeprowadzonego wśród dostawców przez renomowaną firmę badawczą AC Nielsen. Wśród kryteriów ocenianych w ramach plebiscytu znalazły się m.in.: warunki handlowe, logistyka, kontakty z zespołem współpracującym po stronie sieci, współpraca przy rozwoju biznesu czy wizerunek sieci.
Źródło: Makro.pl – 15.03.2018
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |