Piątek 29 Marzec 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Zarządzanie » Doświadczenie w zarządzaniu ośrodkami dla osób...

Artykuły serwisu


Doświadczenie w zarządzaniu ośrodkami dla osób niepełnosprawnych zapewnia hotelarzom przewagę


Dodano: 2012-12-17

Drukuj


We wczesnych latach osiemdziesiątych zorientowałem się, że moje placówki dla osób niepełnosprawnych zdobędą olbrzymią konkurencyjną przewagę, jeżeli będę je prowadził, tak jak się prowadzi luksusowe hotele w kurortach turystycznych. Po uważnym przestudiowaniu modeli Ritz-Carltona i Disneya, wprowadziliśmy w życie kulturę obsługi klienta zorientowanej na gościnność i zaobserwowaliśmy natychmiastowy wzrost poziomu jakości obsługi i doświadczeń zapewnianych przez nasze rezydencje. Nasza firma formalnie przystąpiła do przemysłu hotelarskiego w 2004 r., wraz z zakupem jednego z markowych hoteli Marriotta i jednego hotelu marki Choice. Zademonstrowane przez nas umiejętności prowadzenia rezydencji dla osób niepełnosprawnych w sposób zgodny z prowadzeniem luksusowych hoteli, skłoniła obu franczyzodawców do zaaprobowania naszego zakupu i wniosku o zarządzanie.

W miarę powiększania ilości posiadanych i zarządzanych hoteli, uświadomiliśmy sobie, że nasz talent do zarządzania ośrodkami dla niepełnosprawnych może być użyty z wielkim powodzeniem na arenie hotelarskiej. Oto kilka sugestii dla firm zarządzających hotelami:



Pokaż, że ci zależy przy każdej nadarzającej się okazji. Zarządzanie ośrodkami dla niepełnosprawnych musi być szczególnie skoncentrowane na rozwijaniu związków z klientami, ponieważ nasi rezydenci mogą przebywać z nami przez długie lata, jeżeli nawet nie przez resztę swojego życia. Rozwinięcie związków z gościem hotelowym, który być może będzie u nas przebywał tylko przez jedną noc, stanowi większe wyzwanie. Odkryliśmy, iż w ośrodkach dla niepełnosprawnych, wtedy kiedy staramy się każdego dnia pokazywać jak bardzo nam zależy na naszych rezydentach, możemy liczyć na ich wybaczenie przy zdarzających się sporadycznie wpadkach. Jakkolwiek, jeżeli nie ustanowiłeś solidnych związków z rezydentami, to nawet rzadko się zdarzające i drobne pomyłki stawać się będą wielkimi przeszkodami do przezwyciężenia. Tak więc szkolimy naszych dyrektorów naczelnych, aby powodowali, żeby goście wyczuwali naszą troskę nad nimi i byli traktowani z uprzejmością przy każdej okazji, w czasie każdej minuty spędzonej z nami. Goście hotelowi mogą nie pozostawać u nas latami, ale będą systematycznie powracać jeżeli nabędą u nas pozytywnych doświadczeń i jeżeli będą mieli przeświadczenie, że naprawdę się o nich troszczymy.

Jak sobie pościelisz, tak się wyśpisz. W trakcie długich lat doświadczeń, nabyliśmy głębokiego przeświadczenia o ważności jakości nocnego wypoczynku i wygodnego łóżka. Wiele lat temu starałem się usnąć na sprawdzonym przez personel materacu, w jednym z naszych ośrodków dla osób niepełnosprawnych. Był to najgorszy nocleg jaki mi się kiedykolwiek przydarzył. Od tego momentu zawsze byłem przeciwny zakupowi tego typu materaców. Zwiększyliśmy nasze koszty związane z materacami – ponieważ prawidłowe materace mają krótszy okres przydatności do użytku – ale nie pozwolimy, aby nasi rezydenci spali na materacach, na których nam samym nie jest wygodnie. W trakcie pierwszego roku zarządzania kompleksem Smyrna Nashville Fairfield Inn & Suites wymieniliśmy wszystkie materace piankowe, z tego samego powodu: nie czułem się na nich komfortowo, więc nie chciałem aby moi goście mieli z tego tytułu podobne problemy.

Kieruj się swoim nosem. Ponieważ zdecydowaliśmy się na prowadzenie naszych ośrodków dla niepełnosprawnych w sposób, w jaki prowadzi się luksusowe hotele, nie chcielibyśmy aby miały zapach specyficzny dla szpitali. Ostre środki chemiczne mogą usunąć brud i zapach z dywanów i tapicerowanych mebli, ale z kolei sam zapach tych środków jest straszny. Poświęcamy wiele czasu na poszukiwanie efektywnych alternatyw dla takich środków chemicznych i rozwinęliśmy nasze własne techniki usuwania plam i nieprzyjemnych zapachów. Te same techniki umożliwiają nam obecnie utrzymywanie w naszych hotelach świeżych i przyjemnych aromatów, a nie antyseptycznych lub wyperfumowanych.

Rozeznaj, kiedy większe wydatki w chwili obecnej, pozwolą ci na oszczędności później. Nasze doświadczenie w ośrodkach dla niepełnosprawnych pomogły nam w wyśrubowaniu najbardziej efektywnych metod w ulepszaniu wyglądu i trwałości naszych obiektów. Na przykład, jesteśmy dużo bardziej chętni od innych firm hotelarskich, na dokonywanie wydatków związanych z granitowymi kontuarami w łazienkach i recepcjach, ponieważ rozumiemy, że ten materiał, będzie wyglądał jak nowy, nawet po dziesięciu latach i przydawał hotelowi świeżego wyglądu. Dużo chętniej wydajemy również pieniądze na silniejsze odkurzacze, które są o wiele skuteczniejsze w usuwaniu zanieczyszczeń, powodując przedłużenie żywotności dywanów.

Baw się dobrze. Nasi rezydenci ośrodków dla niepełnosprawnych uwielbiają takie wydarzenia, jak wspólne gotowanie na świeżym powietrzu, w ciepłe wieczory lub przyjęcia ze szczególnych okazji. Rozpoczęliśmy organizowanie takich wydarzeń w Knoxville Airport MainStay Suites w celu dodania odrobiny zabawy i aspektu socjalnego do ich doświadczenia hotelowego. Ponieważ goście z wydłużonym pobytem mogą poświęcić nam nieco więcej czasu, takie wieczory i wydarzenia weekendowe tworzą poczucie silnej więzi społecznej w obiekcie.

Biorąc za wzór słowa Johna Ruskina, „Jakość nie jest nigdy przypadkowa; jest zawsze rezultatem inteligentnego wysiłku”, jesteśmy w sposób ciągły zaangażowani w jakościowe przedsięwzięcia innowacyjne. Jednym ze sposobów, w który to osiągamy, jest inteligentne zastosowanie umiejętności zyskanych w jednym z sektorów biznesu, w innym sektorze. Rezultatem jest zarówno wysoki poziom jakości, jak i świeże podejście do powszechnych i oczywistych zagadnień.

Mark Hamister 



Komentarze:

Podstawowe niezbędne narzędzia pracy współczesnego hotelarza ...więcej»

Bezpieczeństwo w małych obiektach hotelowych ...więcej»

Pomaganie integruje ...więcej»

Kradzież w hotelu? Nie daj sobie ukraść własnych praw! ...więcej»

Jak zostać idealnym managerem hotelu? ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji