Środa 24 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing » American Hotel & Lodge Association wyróżnia...

Artykuły serwisu


American Hotel & Lodge Association wyróżnia dwanaście hoteli za wybitne kampanie PR


Dodano: 2007-08-14

Drukuj


American Hotel & Lodge Association (AH & LA) rozdała nagrody za wybitne osiągnięcia  (AH&LA Achievement Awards) w trakcie uroczystego lunchu wydanego na cześć nagrodzonych gwiazd przemysłu (Stars of Industry Awards), odbywającego się podczas letniego szczytu tej organizacji w Loews Vanderbilt Hotel. Nagrody, wręczane od 1966 r., wyróżniają indywidualne obiekty hotelowe, które zorganizowały wybitne kampanie public relations. Nagrody są przyznawane w kategoriach: usług środowiskowych, ekologii, relacji z gośćmi, wydarzeń specjalnych; jednorazowych i ciągłych, a także przyznawana jest nowa nagroda – Prism.

Washingtom Athletic Club w Seattle w stanie Waszyngton został zdobywcą nagrody w kategorii usług środowiskowych w obrębie małych przedsiębiorstw, za swoje zaangażowanie na rzecz poprawy jakości życia ludzi w lokalnej społeczności. Przedsiębiorstwo organizuje pracownicze wpłaty dotacji na rzecz lokalnych oddziałów charytatywnej organizacji United Way; bierze czynny udział w działaniach różnorakich, lokalnych organizacji opieki społecznej; zapewnia wsparcie finansowe dla lokalnych programów działalności sportowej, a cała organizacja współpracuje z fundacją Seattle Police Foundation.

Loews Ventana Canyon Resort w Tucson, w stanie Arizona – zdobył nagrodę usług środowiskowych w kategorii dużych przedsiębiorstw. Hotele Loews dysponują własną polityką korporacyjną, zwaną polityką dobrego sąsiedztwa (Good Neighbour Policy), jednakże personel Ventana Canyon Resort postanowił dokonać adaptacji programu, który byłby pomocny dla kobiet i dzieci, w związku z czym wybrano program dla bezdomnych rodzin -  Nowego Startu dla Kobiet i Dzieci. Zespół hotelu Loews Ventana podejmuje wszelkie możliwe działania zmierzające w kierunku zapewnienia temu programowi wszystkiego, co jest mu niezbędne do skutecznego funkcjonowania, dostarczając umeblowanie, tekstylia, zapewniając szkolenia zawodowe, utrzymanie budynków i goszczenie u siebie uczestników programu w trakcie organizowanych imprez specjalnych. Kiedy zarząd miasta Tucson wezwał organizację Nowy Start do udzielenia pomocy i ochrony dla osób ewakuowanych w związku z huraganem Katrina, to zespół z kurortu Loews Ventana natychmiast zorganizował dla nich kwatery, przekazał meble, przygotował miejsca noclegowe i zgromadził lodówki.

Chancellor Hotel z San Francisco zdobył nagrodę w dziedzinie ekologii w kategorii małych przedsiębiorstw za swoje kompleksowe podejście do odpowiednich procedur związanych z ochroną  środowiska naturalnego. Hotel wycofał z obiektu wszystkie termiczne materiały izolacyjne z polistyrenu, zainstalował urządzenia oszczędzające wodę, a także stara się zagospodarowywać wszelkie możliwe odpadki, włącznie z resztkami mydeł, książkami telefonicznymi i tłuszczami kuchennymi.

Big Cedar Lodge w Ridgedale, w stanie Missouri, jest zdobywcą nagrody w dziedzinie ekologii w kategorii dużych przedsiębiorstw. Big Cedar Lodge jest zlokalizowany w górach Ozark, w związku z czym ochrona środowiska naturalnego wpływa również na sam obiekt. Hotel prowadzi działalność w sposób przyjazny dla otoczenia, poczynając od kart powitalnych zaopatrzonych w nasiona roślin hodowlanych, aż do pralni, która dziennie oszczędza około 38 tys. litrów wody. Nawet pole golfowe ma certyfikat Audobon Society – organizacji ekologicznej zajmującej się ochroną dzikiego ptactwa i innych dzikich zwierząt w ich naturalnym środowisku.

Hawthorne Hotel w Salem, w stanie Massachusettes, zdobywca nagrody w dziedzinie stosunków z gośćmi w kategorii małych firm, stworzył hotelowy blog. Jest on codziennie aktualizowany przez dyrektora naczelnego przy współudziale wszystkich działów hotelu. Personel działów cateringu i organizacji imprez okolicznościowych wykorzystują ten blog w celach marketingowych, a zwiększony ruch na tej stronie, spowodował, że stała się ona numerem jeden w rankingu wyszukiwarki Google pod hasłem „hotele w Salem”.

Langham Hotel w Bostonie jest zwycięzcą w dziedzinie relacji z gośćmi w kategorii dużych firm za swój program „Bardzo Ważne Dziecko – Very Important Baby (VIB)”. Langham nastawił się na obsługę rodzin podróżujących z niemowlakami i bardzo małymi dziećmi i tak zaprojektował swoje usługi, aby zaspokajały unikalne potrzeby tej kategorii gości. Poza udogodnieniami przeznaczonymi dla niemowlaków, nie zapomina się o dzieciach troszeczkę starszych, włącznie z procedurami przyjęcia do hotelu obowiązującymi w stosunku do dzieci, przekąskami i drobnymi prezentami, które powodują, że dzieci czują się jak specjalni goście tego hotelu.

Hermosa Inn z Paradise Valley w stanie Arizona jest zwycięzcą w dziedzinie organizacji specjalnych imprez okolicznościowych oferowanych w trybie ciągłym, w kategorii małych firm, za swój cykliczny program imprez artystycznych – Artist in Residence Series. Program ten przedstawia znanych artystów i autorów, stwarza gościom okazję do poznania artystów w prywatnym, intymnym otoczeniu. Wieczorne spotkania składają się z przedkolacyjnego przyjęcia, posiłku głównego obejmującego „specjalności” amerykańskiej kuchni w połączeniu z degustacją wina i nieformalnego spotkania z artystą, w czasie którego można mu bezpośrednio zadawać pytania.

Gaylord Opryland Resort oraz Convention Center z Nashville, w stanie Tennessee zdobyły nagrodę w dziedzinie imprez okolicznościowych w kategorii dużych przedsiębiorstw, za ich cykliczny świąteczno-muzyczny program „Country Christmas” organizowany z okazji Świąt Bożego Narodzenia. Do programu wykorzystuje się 3 miliony punktów świetlnych, około 700 ton lodu na wyrzeźbione figury lodowe naturalnej wielkości, a nawet występy słynnego zespołu musicallowego Radio City Rockettes!

Obiekt Comfort Suites – Perimeter Center z Atlanty w stanie Georgia został zwycięzcą w dziedzinie jednorazowych imprez okolicznościowych w kategorii małych firm. Po dokonaniu szerokiej renowacji w 2005 roku, Comfort Suites – Perimeter Center dokonał ponownego wejścia na rynek w jego mocno zatłoczonym segmencie. Zdecydowano się na kampanię marketingową promującą sprzedaż hotelu dla biznesu w ujęciu całościowym, skierowanym na umysły, ciało i ducha ich gości. Ponowne wielkie otwarcie hotelu umożliwiło gościom podążanie „ścieżką odkryć”. Goście byli zaznajamiani ze wszystkimi hotelowymi atrakcjami, w trakcie których mogli korzystać z dobrodziejstw masażu, spotkać się z przedstawicielami fitness z klubu LA Fitness, zobaczyć pokaz demonstracyjny ćwiczeń yogi, skonsultować się z kręgarzem i specjalistą od pielęgnacji skóry i odwiedzić nowe pokoje. Obchód skończył się w hotelowym barze, gdzie mogli skosztować nowych, zdrowszych potraw.

Nowa tegoroczna nagroda, nagroda Prism, jest przyznawana w celu wyróżnienia kreatywnej i innowacyjnej różnorodności programów, zintegrowanych ze strategicznymi planami hotelowymi i stanowiącymi znaczącą część sukcesu operacyjnego.Pierwszym zdobywcą nagrody Prism Award w kategorii małych przedsiębiorstw został Onyx Hotel z Bostonu. Onyx i jego firma rodzicielska, Kimpton Hotel and Restaurant Group, dążą do wykreowania siły roboczej, tak zróżnicowanej, jak zróżnicowana jest ich klientela. Hotel ustanowił miesięczną nagrodę kulturową (Monthly Culture Award), która jest przyznawana na podstawie nominacji udzielanych przez personel hotelu. Nagroda ta jest wręczana w trakcie comiesięcznego lunchu dla personelu, na sali udekorowanej flagami krajów reprezentujących ich rodzinne kraje, w trakcie którego umożliwione jest dzielenie się z całą grupą informacjami o tych właśnie krajach. Onyx pragnie korzystać z opinii poszczególnych pracowników, zadając im pytania w rodzaju, „Czy twój hotel szanuje różnice wynikające z kultury, religii i wieku?”. Onyx podejmuje działania w zakresie kontynuacji kultury tolerancji i zrozumienia panujących w obrębie hotelu.

Zdobywcą nagrody Prism w kategorii dużych przedsiębiorstw jest – Gaylord Opryland Resort and Convention Center z Nashville, Tennessee. Zarząd Gaylord Opryland zorientował się, że około 600 pracowników z blisko 4.000 załogi posługuje się językiem angielskim, jako swoim drugim językiem. Firma oferuje członkom swojego personelu dobrowolną edukację w zakresie nauki języka angielskiego. Spośród 350 osób, które podjęły naukę na kursie w 2006 roku, ukończyło go około 80 % uczestników, a następni już czekają na możliwość podjęcia nauki. Wszystkie firmowe druki dotyczące personelu dostępne są w języku angielskim i hiszpańskim, a wewnętrzny biuletyn informacyjny Music City Notes jest wydawany po angielsku, hiszpańsku i arabsku. Wszystkie te wysiłki przyczyniły się do tego, że Gaylord Opryland stał się miejscem pracy bardziej zróżnicowanym i otwartym na członków spoza kręgu osób, których językiem narodowym jest angielski.

Wiele spośród stanowych stowarzyszeń, partnerów AH&LA wybiera swoich własnych zdobywców nagród, którzy są prezentowani stowarzyszeniu jako kandydaci do oceny na szczeblu krajowym. Decyzje w zakresie tegorocznej rywalizacji podejmowali: Phil Hayward, wydawca magazynu Lodging, Ginger Croce - dyrektor ds. komunikacji American Bus Association i Allen Kay - dyrektor ds. relacji w Travel Industry Association of America.

Będąc na usługach przemysłu hotelarskiego już niemal od wieku, AH&LA jest jedynym amerykańskim stowarzyszeniem reprezentującym wszystkie jego sektory i akcjonariat właścicielski, włącznie z indywidualnymi obiektami hotelowymi, przedsiębiorstwami hotelowymi, studentami i członkami wydziałów uniwersyteckich oraz dostawcami dla przemysłu. Mając swoją siedzibę w Waszyngtonie, AH&LA, skupia członków, którzy mają poparcie wśród naczelnych władz krajowych na Kapitolu, reprezentują profil zarządzania wizerunkiem i public relations, edukacji, badań naukowych i informacji oraz innych usług o dodatkowych wartościach, które gwarantują oszczędności w ostatecznych rozliczeniach finansowych i zapewniają pozytywny klimat w biznesie w stosunku do przemysłu hotelarskiego. Lokalne stanowe stowarzyszenia partnerskie zapewniają reprezentację na szczeblu lokalnym i dodatkowe korzyści związane z oszczędnością kosztów dla swoich członków.


Komentarze:

Horecatex – wsparcie w kreowaniu wizerunku twojego hotelu lub restauracji ...więcej»

Wynajem sali na konferencję – na co zwrócić uwagę? ...więcej»

Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»

Dlaczego warto zorganizować konferencję w hotelu? ...więcej»

Siedem wskazówek dotyczących założenia bloga dla Twojego hotelu ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji