Piątek 29 Marzec 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Zarządzanie » Operatorzy hoteli potrzebują tylko czterech...

Artykuły serwisu


Operatorzy hoteli potrzebują tylko czterech obszarów, aby odnieść sukces


Dodano: 2013-08-19

Drukuj


Czy Dyrektor Naczelny twojego hotelu ma swoje własne obszary działania? Tak. Obecnie wymagająca szybkich decyzji natura biznesu, przesunęła stanowisko Dyrektora Naczelnego z pozycji „kontrolera wydatków” i „pracownika recepcji na pierwszej zmianie” na pozycję głęboko zaangażowanego dyrektora sprzedaży zgodnie ze swoimi kwalifikacjami.

Powiedzmy raz jeszcze. TAK. Dyrektor Naczelny powinien być osobiście odpowiedzialny za zarządzanie specyficznymi obszarami hotelu.

Od kiedy zacząłem pracować w obiekcie o wielu różnych obszarach operacyjnych, radziłem każdemu Dyrektorowi Naczelnemu, aby wziął na siebie odpowiedzialność za cztery obszary działań: pierwszy - ich własna franczyza, drugi - konkurencja, trzeci - mnóstwo szans marketingowych stwarzanych przez systemy dystrybucyjne i czwarty - ich lokalne organizacje handlowe, takie jak CVB (Convention and Visitors Bureau) lub Izby Handlowe (Chamber of Commerce).



Kilka komentarzy dotyczących tych sugestii: Jak często Dyrektorzy Naczelni dzwonią do swoich przedstawicieli i poszukują wszystkich sposobów, w jakich franczyza może zapewnić im więcej dochodów z pokoi? Powinien być napisany i zbudowany plan działania w celu monitorowania wielu dostępnych zasobów, generujących dochody dla twojego hotelu wewnątrz określonego rynku.

Ktoś powinien dokonywać przeglądów i oceniać te szanse, a także podejmować działania zmierzające do wykorzystywania ich przez hotel. Po drugie, inteligentni operatorzy powinni potrafić zarządzać i codziennie trzymać rękę na pulsie w obszarze bardzo ważnych alternatywnych elektronicznych systemów dystrybucyjnych. Gdyby wszyscy Dyrektorzy Naczelni komunikowali się ze swoimi pracownikami recepcji przedstawiających raporty dotyczące osiągniętych przez nich sukcesów wynikających z ich codziennych wysiłków, w formie wydzielonego rozdziału w dziennym raporcie, byłoby wspaniale.

Jak już wcześniej wspomniano, Dyrektor Naczelny powinien zarządzać czterema obszarami działań sprzedażowych. Powinni w związku z tym momentalnie zaobserwować wzrost sprzedaży, jako rezultat sprawowania bezpośredniego nadzoru nad wyżej wspomnianymi działaniami.


Dokonajmy powtórnie przeglądu powodów, dla których Dyrektor Naczelny powinien rozpracowywać cztery główne rynki:

- Dyrektorzy Naczelni rozumieją już, jakim ambitnym zadaniem jest zdobycie kontaktu z klientem i umówienie się na rozmowy. Są też również bardziej wyrozumiali względem wagi zagospodarowania okresów wolniejszego ruchu w biznesie

- Dyrektorzy Naczelni rozumieją już uwarunkowania konkurencyjne, zachowania turystów i nawyki zakupowe na kluczowych internetowych stronach internetowych

- Przejmują odpowiedzialność za zwiększanie sprzedaży, zamiast trzymania się wizerunku „osoby zainteresowanej wyłącznie cięciem kosztów” i nie ponoszącym odpowiedzialności za kreowanie biznesu.

- Dyrektorzy Naczelni mogą służyć jako testerzy i kontrolerzy założeń i celów ustanowionych w stosunku do pokoi hotelowych i komunikowanych do całego personelu hotelu poprzez umieszczanie na zapleczu Dziennego Wykazu Sprzedaży Pokoi.

- Natychmiastowe rezultaty zajmowania się Dyrektora Naczelnego czterema głównymi obszarami działań będą bardzo istotne dla długotrwałego procesu budowania „środowiska sprzedaży pokoi”, którego celem jest pozyskanie zaangażowania wszystkich pracowników w uczestnictwie w nim.

- Zajmowanie się czterema podstawowymi obszarami działań bezpośrednio przez Dyrektora Naczelnego umieści twój hotel na czele konkurencji i będzie wskazywało twoim klientom, że ich biznes jest dla ciebie ważny i będziesz pracował jeszcze ciężej, aby zapewnić im satysfakcję.

- Kiedy Dyrektor Naczelny osiąga pomyślnie zakładaną miesięczną sprzedaż pokoi, to poziom jej/jego osobistej satysfakcji wzrasta, co udzieli się wszystkim pracownikom, powodując wzrost ich osobistej wydajności pracy. Wiemy jakim wyzwaniem dla Dyrektora Naczelnego może być zainicjowanie rozmów, zaplanowanie miejscowych inspekcji i zaproszenie klienta do biznesu, dokonywanie zaplanowanych zmian i kontrola wydatków.

Kiedy jednak Dyrektor Naczelny podejmuje aktywną rolę w ustalaniu celów w sprzedaży pokoi i przyjmuje na siebie odpowiedzialność za cztery podstawowe obszary działań, to wyznacza tym samym wspaniały przykład dla swoich pracowników, motywując ich i podnosząc na duchu, a także pokazując, że ona/on jest po ich stronie, stojąc przed takimi samymi wyzwaniami i odczuwając satysfakcję, kiedy wszyscy zaczynają odnosić sukcesy.

Pomyślnej sprzedaży!

Rick Welch



Komentarze:

Podstawowe niezbędne narzędzia pracy współczesnego hotelarza ...więcej»

Bezpieczeństwo w małych obiektach hotelowych ...więcej»

Pomaganie integruje ...więcej»

Kradzież w hotelu? Nie daj sobie ukraść własnych praw! ...więcej»

Jak zostać idealnym managerem hotelu? ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji