Czwartek 25 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing » Pięć sposobów na zwiększenie rozmachu w sprzedaży...

Artykuły serwisu


Pięć sposobów na zwiększenie rozmachu w sprzedaży i marketingu


Dodano: 2008-04-18

Drukuj


Postanowieniem na 2008 rok jest obmyślenie dróg zmaksymalizowania dochodów hotelu, w sposób inny niż podnoszenie stawek za pokoje oraz kontynuowanie prezentacji wartości naszych pokoi i hotelowych doznań.

Jeżeli w dalszym ciągu będzie się utrzymywał ubiegłoroczny trend nasilania się wzrostu stawek za pokoje hotelowe, to możemy w ten sposób skutecznie odstraszyć gości i zachęcić ich do poszukiwania alternatywnych miejsc zakwaterowania. Musimy obmyślić sposób na to, w jaki sposób zmaksymalizować dochody hotelu, z wyłączeniem podwyższania stawek, a jednocześnie zapewnić ciągłą demonstrację wartości naszych pokoi i hotelowego doznania.

Pomyśl o tym, jak wygląda rok w twoim hotelu i czego życzą sobie twoi klienci. Dokonaj oceny tego, jak najlepiej wykorzystywać swoje zasoby dla zmaksymalizowania dochodów – obejmuje to przestrzeń konferencyjną, urządzenia fitness, restauracje i wszystkie inne miejsca w hotelu, gdzie nadarzają się okazje do dzielenia się wrażeniami z naszymi gośćmi. Wykorzystuj aktualne trendy turystyczne, aby być kreatywnym w zakresie swoich ofert i wynagradzaj gości za ich poparcie i lojalność.

Poniżej przedstawiono kilka sposobów na utrzymanie twojej dynamiki w sprzedaży i marketingu:

1. Przy założeniu ciągłego wzrostu turystyki rodzinnej w 2008 roku, nadszedł już najwyższy czas, aby hotele zaczęły bardziej troszczyć się o rodziny.

  • Zagwarantuj im pokoje w sąsiedztwie. Rozważ ewentualność wprowadzenia dodatkowej dopłaty w wysokości 20$ za taką możliwość, bo możesz być pewien, że ta usługa jest ważna dla rodzin i warta dodatkowej zapłaty, gdyż w innym wypadku będą zdeterminowani do poszukiwania innego miejsca, np. w hotelu condo, czy poprzez opcje oferowane przez hotelowe apartamenty.
  • W przypadku oferowania bezpłatnych śniadań, upewnij się, że są one odpowiednie dla całej rodziny. O ile w hotelu przebywa „rodzina”, to prawdopodobieństwo, że mieszkają wspólnie ze swoimi dziećmi, graniczy z pewnością, no bo kto inny chciałby jeść śniadania. Rozważ ewentualność pobierania opłaty 5$ za trzecie lub czwarte dziecko.
  • Bezpłatne gry wideo zainstalowane w pokoju są bezcenną wartością dodaną dla dzieci w wieku przed-nastoletnim i nastolatków. Wiele dzieci podróżuje ze swoją grą Nintendo, a bezpłatne gry z pewnością ucieszą ich rodziców! Rozważ możliwość oferowania kolejnej bezpłatnej gry za każde zamówienie złożone w room service.
  • Zabezpiecz osobne, odpowiednie dla dzieci menu w twojej restauracji. W żadnym razie nie nazywaj go jednak „menu dla dzieci” jeżeli jego poszczególne pozycje nie są przyjazne dla dzieci. Przedstaw również w swojej ofercie opcje zdrowotne dla dzieci – a nie tylko smażone kurczaki z frytkami.
  • Rozważ możliwość wprowadzenia menu z usługami spa dla dzieci wraz z dostosowanymi do niego specjalnymi cenami. Tak wygląda nasz dzisiejszy świat – kiedy małe dziewczynki robią sobie manicure i pedicure, a nastolatki zaczynają korzystać z masaży.

2. Krótkie wypady turystyczne last minute będą się cieszyły powodzeniem również w 2008 roku.

  • Nie ma obawy, że twoje apartamenty i pokoje będą świeciły pustkami, jeżeli będziesz na bieżąco z nowoczesnym ich wyposażeniem. Jeżeli masz nie zajęte apartamenty, to zaoferuj pakiety apartamentowe. Upewnij się, że będą one łatwo dostępne poprzez twoją stronę internetową i będą zoptymalizowane dla potrzeb wyszukiwarek. Rozpowszechniaj zwięzłe, treściwe emaile promujące okazje last-minute. Zainwestuj także w kampanię reklamową pay-per-click.
  • Podmiejskie hotele z krytymi basenami mają naturalną okazję do promowania siebie jako miejsce na wypad turystyczny last-minute. Rozważ niezbyt kosztowną inwestycję w piłki plażowe o jaskrawych kolorach, wiaderka i łopatki dla przystrojenia okolicy basenu. Dodaj do tego wewnętrzne barbecue  i voila – masz już swój pakiet sezonowy.
  • Możesz je również sprzedawać jako „krótki wypoczynek last-minute”. Poszukiwanie takiego krótkiego, specjalnego wypoczynku pokazuje sposób, w jaki ludzie obecnie podróżują.

3. Goście poszukują również korzystnych ofert w zakresie usług gastronomicznych, szczególnie wtedy, kiedy wydają już dużo pieniędzy na zakwaterowanie w twoim hotelu. Rozważ możliwość wprowadzenia kredytu obiadowego w wysokości 25$ lub 50$, jeżeli gość wydaje co najmniej 200$ za pokój.

  • Zaoferuj zniżkę na następną dobę pobytu, po to aby raczej zatrzymać gościa w hotelu, niż poszukiwać alternatywnych propozycji żywieniowych.
  • Przyjrzyj się swoim aktualnym opcjom żywieniowym i postaraj się je zmienić. Wprowadź jakąś różnorodność, np. zainstaluj grill na wewnętrznym dziedzińcu dla celów organizacji zimowego barbecue, ewentualnie zaoferuj różnotematyczne zestawy bufetowe.

4. Osoby przebywające na wakacjach wybierają miejsca w pobliżu ich miejsca zamieszkania i podróżują samochodem.

  • Rozważ wprowadzenie pomocy dla swoich gości w opłatach parkingowych. Zaoferuj bezpłatne parkowanie, jeżeli dotychczas tego nie zrobiłeś, co najmniej na jedną dobę. Opłaty parkingowe rosną bardzo szybko, w związku z czym taki gest będzie wysoko doceniony.
  • Benzyna jest droga, więc ta oferta może się również przyczynić do spopularyzowania twojego hotelu w mediach. Zaoferuj zwracanie gościom kosztów poniesionych na zakup benzyny, jeżeli podróżują samochodem, powiedzmy do kwoty 40$? Gość powinien przedstawić rachunek za benzynę (wystawiony w ciągu 24 godzin przed przybyciem do hotelu), aby móc skorzystać z tej specjalnej oferty.
  • Podmiejskie hotele powinny wykorzystywać w większym stopniu swoje mikrobusy. Zorganizuj wycieczki objazdowe po szczególnie atrakcyjnych miejscach znajdujących się w twoim sąsiedztwie, według planu zakładającego zabieranie i odbieranie gości z lokalnego centrum handlowego, muzeum lub innego atrakcyjnego miejsca. Goście będą bardzo wdzięczni za to, że nie muszą korzystać z własnych pojazdów w trakcie pobytu w twoim hotelu
  • Rozważ zwiększenie kampanii reklamowych w mediach lokalnych w stosunku do obecnego poziomu takich akcji

5. Dziel się swoimi nowościami. Jeżeli tworzysz nową ofertę, wartość lub pakiet, promuj je. Popularyzuj swoją nazwę i kontaktuj się z gośćmi.

  • Korzystaj z poczty elektronicznej do wysyłania wysoce spersonalizowanych i uwzględniających życzenia ofert do lojalnych gości. Dziel się linkami do twojej strony internetowej i pozwól gościom na kontaktowanie się pod specyficznym adresem emailowym w celu zasięgnięcia głębszych informacji. Sprawia to, że komunikacja z twoimi klientami staje się bardziej osobista. Upewnij się, czy specjalne oferty znajdują się na stronie internetowej, aby dostęp do nich był łatwy i szybki.
  • Przekazuj informacje dotyczące pakietów w drodze komunikacji wewnętrznej tak, aby pracownicy wiedzieli o ich szczegółach, zanim dowiedzą się o nich goście.
  • Jeżeli jesteś stowarzyszony z jakąś marką, upewnij się czy markowy numer telefoniczny 800 ma dostęp do informacji o twoim pakiecie, informacje te są czytelne i czy można dokonać za jego pośrednictwem rezerwacji tego pakietu.

Nie obawiaj się wykorzystywać okazji. Obecnie nadszedł czas bycia kreatywnym i elastycznym w swoich ofertach.

Leora Lanz


Komentarze:

Horecatex – wsparcie w kreowaniu wizerunku twojego hotelu lub restauracji ...więcej»

Wynajem sali na konferencję – na co zwrócić uwagę? ...więcej»

Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»

Dlaczego warto zorganizować konferencję w hotelu? ...więcej»

Siedem wskazówek dotyczących założenia bloga dla Twojego hotelu ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji