Sobota 20 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Baza wiedzy i testy » Połowa hotelowych gości oczekuje bezpłatnych...

Artykuły serwisu


Połowa hotelowych gości oczekuje bezpłatnych śniadań


Dodano: 2008-06-20

Drukuj


W przybliżeniu połowa gości hotelowych, niezależnie od tego, czy przebywających w hotelu wypoczynkowo, czy będąc w trakcie podróży służbowej, oczekuje bezpłatnego śniadania w ramach określonej części stawki za pokój, jak wynika z nowego studium danych wykonanego przez YPB&R, międzynarodową agencję reklamową specjalizującą się w obsłudze turystów i wakacyjnych klientów hoteli.

Stanowiąc część procesu podejmowania decyzji o wyborze hotelu, 49 % osób podróżujących turystycznie i 53 % podróżujących służbowo, ma poczucie, że opcja bezpłatnych śniadań jest bardzo lub szczególnie dla nich ważna.

Postawy osób podróżujących służbowo wobec bezpłatnych śniadań są nawet jeszcze bardziej wyraziste przy ocenie stawek i wartości hotelu. Więcej niż trzy na pięć osób podróżujących służbowo (65 %), które zostały poddane badaniu szuka hotelu lub motelu, i uważa za bardzo pożądany obiekt, zapewniający bezpłatne śniadania, które zawarte są w stawce pokoju hotelowego.


Dane, z mającego się wkrótce ukazać publicznie raportu YPB&R wskazują również, że:

  • Siedem z dziesięciu osób przebywających w hotelu wypoczynkowo (71 %) lubi próbować nowe dania i potrawy, wychodząc na lunch lub na obiad, w trakcie wycieczki. Trzy czwarte (74 %) podróżujących służbowo, być może odzwierciedlając swoją możliwość korzystania z diet służbowych w trakcie spożywania posiłków, twierdzi, że lubi wypróbowywać nowe dania i potrawy, przebywając w podróży służbowej. „Wypoczynkowi i służbowi podróżni mówią nam, że często są w nastrojach sprzyjających eksperymentom kulinarnym w czasie wyjazdów,” mówi Dennis Marzella, wiceprezes strategicznego marketingu w firmie YPB&R, międzynarodowej agencji reklamowej, współpracującej w opracowaniu studium rocznego. „Wzbogacające życie doświadczenia, takie jak turystyka, dobre restauracje, teatr i inne czynności kwalifikowane są wysoko w kategoriach aspiracji, zarówno wśród podróżnych wypoczynkowych (64%) jak i biznesowych (68%).”
     
  • Więcej niż połowa (52%) osób podróżujących służbowo twierdzi, że preferuje spożywanie posiłków znajdujących się w restauracji zlokalizowanych poza hotelem, w którym przebywają. „Stwarza to wspaniałą okazję dla przedsiębiorstw dysponujących obiektami o pełnym zakresie usług do zwiększenia swojego udziału w rynku gastronomicznym, poprzez zastosowanie bardziej kreatywnych koncepcji restauracyjnych. Potrzeba leży najwyraźniej tu – 54 % tych podróżnych relacjonuje, że chciałoby większej różnorodności restauracji na terenie hotelu. Podróżni biznesowi będą prawdopodobnie z większym zaangażowaniem reagowali na restauracje bardziej stylowe, o wyższym poziomie od fast-foodów, w średniej klasy obiektach,” powiedziała Marzella.
     
  • Panuje zagmatwanie wśród dostępnych obecnie informacji żywieniowych. Turyści wypoczynkowi (70%) i osoby podróżujące służbowo (64%) są niemal zupełnie zgodni co do tego, że są całkowicie niezdecydowani, z uwagi na zagmatwane informacje, co powinni, a czego nie powinni jeść. Mimo to, 68 % osób podróżujących służbowo i 66 % turystów wakacyjnych spodziewa się, że podejmą wysiłek, aby jeść lepiej i prowadzić zdrowszy styl życia. „Spodziewajcie się, że podróżujący klienci będą bardziej reagować na zdrowsze, solidne i bardziej eleganckie przedsiębiorstwa gastronomiczne, takie jak koncepcja 52 restauracji Season wprowadzona w życie przez firmę Darden Restaurants w ostatnich kilku latach.,” zauważył Marzella. „Nadarza się również okazja dla mniejszych eleganckich, o nieco wyższym poziomie niż fast-food, lokali, z atrakcyjną dla gości kuchnią,” powiedział Marzella.


Komentarze:

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 11 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Testa dla hotelarzy 10 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test 3 - Technik obsługi turystycznej ...więcej»

Test dla hotelarzy 9 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji