Piątek 29 Marzec 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Gastronomia » Proste tajemnice zwiększenia ilości sprzedaży...

Artykuły serwisu


Proste tajemnice zwiększenia ilości sprzedaży towarów reklamowych w twojej restauracji


Dodano: 2008-07-09

Drukuj


Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek dlaczego niektóre restauracyjne sosjerki, czapki i książki kucharskie znikają z półek, podczas gdy większość artykułów handlu detalicznego zajmuje bezproduktywnie cenne miejsca? Zamówiłeś Kubki z Logo, Podkładki, Firmowe Sosjerki i wiele innych pozycji odzwierciedlających unikalną atmosferę i smaki związane z twoim przedsiębiorstwem. Mimo tego, że jest to przecież wspaniały pomysł, aby mieć tego typu towary, to jednak brak zysków z takiej inwestycji może być frustrujący. Postaraj się wprowadzić w życie te proste tajemnice handlowe, aby zwiększyć swoją sprzedaż detaliczną w tym sezonie - i później także!

1. Wyeksponuj swoje produkty tam, gdzie mogą być oglądane w pełnej krasie

Upewnij się czy twoje towary reklamowe są wydatnie wyeksponowane na poziomie oczu klienta, obok wejścia do lokalu – przy kasie rejestracyjnej lub za barem, jeżeli jest do tego przystosowany – lub w innych miejscach, w których klienci mogą się zatrzymywać lub czekać. Upewnij się czy produkty są na bieżąco odkurzane, starannie ułożone, dobrze oświetlone, a ich nie zauważenie niemożliwe!

2. Wspomnij o tych produktach w swoim menu i innych godnych uwagi miejscach

Aby upewnić się, że klienci wiedzą, że masz jakieś 'reklamówki' na sprzedaż, napisz o tym w swoim menu i w odpowiednio skomponowanych marketingowych ulotkach („Nie zapomnij wziąć do domu naszej Nagrody w postaci Gęstego Sosu do Potraw. Nasi Kelnerzy z przyjemnością przyjmą twoje zamówienie!”), na ścianie obok wieszaków na okrycia i toalet. Dodanie Namiocików Reklamowych na restauracyjnych stolikach zawierających Reklamowe menu może doprowadzić do zwiększenia ich sprzedaży – odwołuj się w nich również do jakichkolwiek Kuponów Upominkowych, Certyfikatów lub Programów Lojalnościowych.

3. Spraw by twój personel był na bieżąco poinformowany o twoich produktach

Traktuj swoje produkty tak, jak inne pozycje w menu, prowadź w tym zakresie akcję edukacyjną wśród swojego personelu, dotyczącą dostępnych rozmiarów, stylów, kolorów i smaków. Będą, w związku z tym, w stanie odpowiadać na wszelkie zapytania klientów i zwiększyć sprzedaż tych produktów. Pamiętaj jednakże, aby natychmiast powiadamiać klientów, kiedy jakiś produkt nie jest dostępny, tak by unikali sytuacji, w których klienci mogliby się poczuć rozczarowani.

4. Upewnij się, czy twoje produkty mają sens w określonych okolicznościach

Możesz kochać golfa, ale sprzedaż piłeczek golfowych z logo firmy w twoim browarze, nie jest sensowną ofertą dla twoich klientów ( chyba, że jest on zlokalizowany przy polu golfowym !). Upewnij się, aby twoja oferta utrzymywana była w harmonii i zgodzie z twoim stylem i przedmiotem działania przedsiębiorstwa. Kolejna porada – kobiety są zazwyczaj osobami dokonującymi zakupów – tak więc, jeżeli oferujesz do sprzedaży odzież, upewnij się abyś w swojej ofercie miał zarówno odzież kobiecą, jak i męską.

5. Podnieś ceny

Może się to wydawać anty-intuicyjne – że, podnosisz swoje ceny, kiedy nie sprzedajesz tak dużo towarów reklamowych, jak sobie założyłeś, jednakże twoje T-Shirty  i inne specjalne produkty są towarami unikalnymi, więc jeżeli wyceniłeś je na zbyt niskim poziomie, to stały się mało atrakcyjne dla klientów. Pamiętaj, istnieje zasadnicza różnica pomiędzy 'dobrą wartością', a ‘niską wartością’, a generalna zasada jest taka: jeżeli nie sądzisz, że twoje towary reklamowe są coś warte, to tak samo będą myśleć twoi klienci. Przeprowadź niewielkie badania rynku w swoim regionie, dotyczących produktów pochodzących z innych firm i upewnij się, aby twoje ceny 'były na poziomie” tego konkretnego rynku.

 

6. Daj swoim klientom łatwą okazję Ostatniej Szansy

Spraw, aby twoje produkty były dostępne w sprzedaży na twojej stronie internetowej. Myślisz, że klienci zadzwonią po swój Kupon Upominkowy? Niektórzy tak, niektórzy nie. Myślisz, że skopiują formularz zamówienia z T-Shirtów? Może. Faktem jest, że internetowi klienci lubią robić zakupy w sieci, tak więc przyciągnięcie ich w chwili, kiedy są gotowi do dokonania zakupu jest kluczowe dla większej sprzedaży towarów reklamowych. A kiedy wejdą na twoją stronę, aby coś zakupić, nie irytuj ich migotliwą zawartością strony, wymyślnymi formularzami zamówień lub czymkolwiek innym, od kompletnego i bezpiecznego internetowego zamówienia. Twoi klienci przestaną u ciebie kupować jeżeli będą mieli wątpliwości co do tego, że numer ich karty kredytowej jest bezpieczny.

Wprowadź w życie te proste strategie tak, by twoje wyróżniające się towary reklamowe mogły jednocześnie reklamować twój lokal i przyczyniać się do zwiększania przychodów i ostatecznego wyniku finansowego. Poprzez zapewnienie swoim produktom lepszego wyeksponowania i łatwości dokonywania zakupów, umożliwiasz klientom zabranie ze sobą do ich domów. Wspaniałych wrażeń wyniesionych z twojej restauracji!

Mari Prientice


Komentarze:

System HACCP dla gastronomii - dlaczego jest niezbędny? ...więcej»

Audyt jakości w gastronomii - czym jest i dlaczego jest taki istotny ...więcej»

Sezonowanie mięs i serów ...więcej»

Jakie menu przygotować na imprezę, gdy goście nie jedzą glutenu? ...więcej»

Jak poprawić efektywność konferencji? Zaserwuj gościom Brain Food! ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji