Wtorek 16 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing » Budowanie linków - Pokaż mi linki!

Artykuły serwisu


Budowanie linków - Pokaż mi linki!


Dodano: 2010-09-21

Drukuj


Trzy łatwe kroki pomocne przy pozyskiwaniu większej ilości lokalnych linków do twojej strony internetowej i wzbogacenia optymalizacji wyszukiwarki

Powszechnym jest fakt, iż pozyskanie innych stron internetowych, które poprzez linki kierują do twojej strony jest jednym ze sposobów na poprawienie pozycji strony w rezultatach naturalnego wyszukiwania. Jednym z największych wyzwań, o jakich często słyszymy od hotelarzy jest to, że nie wiedzą jak to zrobić, a ja często spotykam się z pytaniem o ujawnienie swoich sposobów, których używałem jako hotelarz, odnosząc sukcesy w zastosowaniu skutecznych internetowych strategii marketingowych. Poniżej przedstawiam trzy łatwe kroki pomocne przy pozyskiwaniu większej ilości lokalnych linków do twojej strony internetowej i wzbogacenia optymalizacji wyszukiwarki.

Krok 1 – Wszystko opiera się na niszach

Przeanalizuj problem nisz rynkowych, na które nastawiona jest twoja działalność. Przykładowo, kiedy hotel znajduje się w pobliżu uniwersytetu. W świecie pozbawionym internetu, starałbym się nasycić informacjami tak wiele wydziałów uniwersyteckich jak tylko byłoby to możliwe, od wydziału sportowego po wydział prawa i szkołę biznesu, no a w celu pozyskania jak największej ilości nowego biznesu powinieneś przenieść tę samą strategię do biznesu. Podczas gdy większość z moich konkurentów figuruje być może w zestawieniu ogólnej markowej szkolnej strony w zakładce ‘hotele w naszym regionie’, to poprzez postawienie kilku dobrze umiejscowionych pytań w trakcie  przeprowadzanych rozmów telefonicznych, mogę nie tylko zapewnić sobie tam pozycję w wykazie do mojej niezależnej strony internetowej, ale także w wykazie na osobnych stronach poszczególnych wydziałów. Wyszukiwarki zwracają szczególną uwagę na strony z rozszerzeniem .edu i .gov, a poprzez poświęcenie kilku dodatkowych minut w trakcie normalnej rozmowy sprzedażowej, możesz zabezpieczyć sobie kilka nowych linków i zdecydowanie wspomóc pozycję strony w naturalnych wynikach wyszukiwania.

Krok 2 – Każda rozmowa sprzedażowa

Duża ilość wielkich korporacji dysponuje działami podróży przy pomocy których dokonuje rezerwacji. Jednakże wiele małych przedsiębiorstw w dalszym ciągu prowadzi bezpośrednią rezerwację. Wykorzystaj to na swoją korzyść. Jedno z moich ulubionych pytań, jakie zadaję podczas rozmów sprzedażowych brzmi „Czy publikujecie informacje na swojej stronie internetowej dla swoich podróżnych?” Jeżeli uzyskacie potwierdzenie, zaopatrz ich w informacje o swojej stronie, a jeżeli nie, wyjaśnij im, dlaczego jest to tak bardzo przydatne narzędzie umożliwiające podróżnym dokonanie „inspekcji” waszego obiektu i zobaczenia oferowanych im wartości, zanim zdecydują się na rezerwację. Chociaż strategia ta prawdopodobnie nie sprawdzi się w stosunku do takich firm jak Microsoft, czy Intel, to dużo częściej zadziała w przypadku firm małych i średniej wielkości. Możesz następnie skorzystać ze swoich narzędzi analitycznych, aby prześledzić, które firmy przekierowują do ciebie więcej biznesów przez ich strony internetowe.

Krok 3 – Zwiększ liczbę linków poprzez intensywniejszą analizę rynku

Jeżeli wyczerpałeś już wszystkie swoje naturalne zasoby, a w dalszym ciągu poszukujesz nowych, to jedno proste narzędzie pomagające w wyszukaniu potencjalnych linków można znaleźć na stronie feekeywords.wordtracker.com. Wpisz do narzędzia swoje miasto i/lub stan, a narzędzie pomoże ci w zrozumieniu, czego poszukują klienci. W przykładzie podanym poniżej,  wpis Stamford Connecticut doprowadził do kilkunastu rezultatów zawierających następującą frazę „parada balonowa w Stamford Connecticut”. Poprzez dokonanie szybkiego wyszukania znalazłem informacje dotyczące interesującej mnie parady, jak również adres jej strony internetowej i numery telefonów, pod którymi mogłem zasięgnąć bardziej dokładnych informacji. Następnym krokiem było wykonanie rozmowy telefonicznej z organizacją zajmującą się paradą i zasięgnięcie informacji na temat ewentualnego partnerstwa i uzyskania na ich stronie linka do mojej strony internetowej.

Powyższe kroki pomogą ci w pokonaniu syndromu „nie wiem, jak mam to zrobić” i w wygenerowaniu większej ilości linków do własnej strony internetowej.

Hotel Marketing


Komentarze:

Horecatex – wsparcie w kreowaniu wizerunku twojego hotelu lub restauracji ...więcej»

Wynajem sali na konferencję – na co zwrócić uwagę? ...więcej»

Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»

Dlaczego warto zorganizować konferencję w hotelu? ...więcej»

Siedem wskazówek dotyczących założenia bloga dla Twojego hotelu ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji