Czwartek 28 Marzec 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing » Kroki do rozwijania obecności hotelu w sieci

Artykuły serwisu


Kroki do rozwijania obecności hotelu w sieci


Dodano: 2006-11-10

Drukuj


Internet jest najpotężniejszym zbiorem informacji, jaki został stworzony przez ludzkość, ale czasami odnalezienie pewnej informacji, której potrzebujesz może być zniechęcającym zadaniem. Internet, ze swoimi ciągle nowopowstałymi 64 milionami stron staje się prawdziwym mamutem do nawigacji.

Pośrednicy wcześniej niż inni wskoczyli w pościg o dominację w Internecie i dzisiaj ciągle zwiększają swoje umiejętności i techniki. Strony hoteli franchisingowych pracują nad zdobyciem większego udziału Internetu i codziennie są usprawniane. Interesujące jest to, że osoby udzielające licencje nadal włączają GDS oraz rezerwację głosem do swoich Internetowych obliczeń, aby głosić przewagę nad stronami pośredników; co jest trochę mylące. Bitwa miedzy nimi nadal trwa.

Aby wypromować swój hotel w Internecie, możesz nadal polegać na swojej firmie macierzystej, jeżeli masz taką lub możesz polegać na bardziej doświadczonych dostawcach-pośrednikach; lub możesz sobie pomóc, używając własnej strony internetowej, aby wspomóc swój udział lokalnego rynku w Internecie.

Właściciele oraz kierownicy mniejszych hoteli, a zwłaszcza niezależnych małych obiaktów zawsze szukają sposobów, aby współzawodniczyć w nowym świecie marketingu elektronicznego, ale coraz trudniej idzie im znalezienie potrzebnych źródeł. Jak ostatnio zaznaczył jeden z moich klientów „Mój hotel jest mały a ja jestem otoczony przez większe sieciowe hotele, jak mogę być pewien, że uzyskam swój sprawiedliwy udział w Internecie? Gdzie znajdę pomoc, której potrzebuję?”

Pomoc przyjdzie tędy. HotelIntrenetResources.com buduje bazę danych twórców stron internetowych przyjaznych środowisku hotelowemu, firm hostingowych, firm marketingu internetowego, wyszukiwarek rezerwacyjnych, narzędzi dla budowania stron i wielu innych źródeł, aby ułatwić wam poszukiwanie. Ich strona powinna działać od kwietnia i jest całkowicie bezpłatna zarówno dla społeczności hotelowej, jak również dla tych zasobów internetowych, które zostaną wyszczególnione w ich bazie danych.

Naszym marzeniem jest zobaczyć każdy niezależny hotel, obiekt typu Bed & Breakfast czy hotel boutique, każdego rozmiaru, z własną stroną internetową. Chcemy zniszczyć pogląd, że jest to drogi i skomplikowany proces. Istnieją dostępne źródła, które zaprojektują, stworzą i utrzymają waszą stronę w granicach budżetu. Najlepsze z nich zagwarantują nawet doskonały zwrot inwestycji.

Jeżeli nie posiadasz własnej strony internetowej, na co czekasz? Internet jest ciągle najtańszą sposobem, aby wypromować twój obiekt. Jeżeli rozejrzysz się dookoła, znajdziesz w pobliżu wielu wykwalifikowanych twórców stron internetowych, którzy sprawią, że rozpoczniesz działać w granicach swojego budżetu; twórcy, którzy znają przemysł hotelowy oraz typ strony na potrzeby twojego hotelu.

Jeżeli masz stronę internetowa i nie jest ona tylko miejscem rezerwacji, jak miałeś nadzieję, została przeanalizowana przez eksperta, zanim rozważałeś zatrudnienie „ekspertów od wyszukiwarek i dokonywania rezerwacji”, aby dodać narzędzia i usprawnienia dla źle funkcjonującej strony. Analiza strony powinna dostarczyć ci wskazówek dotyczących wszystkiego, co potrzebujesz zmienić, aby sprawić, żeby twoja strona była w pełni wydajna. To bardzo przypomina przyprowadzenie swojego samochodu do przeglądu, aby zobaczyć, co da się zrobić, żeby działał lepiej.

Słabo zaprojektowana i/lub słabo zamieszczona strona nie może być usprawniona tylko przy użyciu technologii wyszukiwania. Ostatnio, miałem klienta, którego strona była tak bogata w elementy flash, że żadne wyszukiwarki nawet nie zanotowałby ani nie zaindeksowały jego strony. Pomimo tego płacił innej firmie, aby kontynuowała przedstawianie strony w wyszukiwarkach. Rezultatem tego było, że przez wiele miesięcy nie otrzymał żadnych przekierowań z wyszukiwarek; nic dziwnego.

Nie zrozum mnie źle, jego strona była piękna i bardzo rozrywkowa z pokazem zdjęć, elementami flash, i skomplikowaną konstrukcją, ale miała jedynie kilku odwiedzających i jeszcze mniej rezerwacji. Ostatnio przeprojektowaliśmy jego stronę, aby było możliwe wyszukiwanie jej; otrzymała 23 skierowań z wyszukiwarki – w pierwszym dniu publikacji; żadna magia, zwyczajne przeprojektowanie strony przyjaznej wyszukiwarkom.

Jest kilka jasnych porad, aby rozwinąć swój wizerunek w sieci:

• Wybierz projektanta, który skupiony jest na robieniu rezerwacji na twojej stronie. Unikaj tych, którzy są skupieni tylko na stworzeniu mistrzowskiego projektu.
• Gdzie będzie zamieszczona twoja strona? Czy ich technologia będzie odpowiednia dla projektu strony hotelu? Czy mają ograniczenia, co do technologii projektu?
• Znajdź projektanta z doświadczeniem hotelowym lub który ma dostęp do kogoś z takim doświadczeniem, aby współpracował z nim nad twoją stroną. Twoja strona jest publikowana, aby sprzedawać pokoje; czy wiedzą jak się sprzedaje pokoje?
• Upewnij się, że projektant rozpoczyna z gotowym pomysłem; przepływ i dokonywanie rezerwacji.
• Czy projektant wie, jak przygotować stronę mogącą być w pełni wyszukiwaną? Wyszukiwarki są ciągle usprawniane i warunki wyszukiwania powinny być często oceniane.
• Znajdź projektanta stron, który weźmie odpowiedzialność za rezultat.
• Znajdź projektanta, który posiada zdolności i wiedzę, aby być pomocnym w wzmacnianiu rezultatów metod marketingowych, takich jak dwustronne linki, wiadomości oraz inne techniki. Strona internetowa jest pracą w toku.
• Akceptuj jedynie rezerwacje i unikalnych odwiedzających jako pomiar sukcesu; ilość „wejść” już nie jest uznawalnym kryterium.

Wiedza i narzędzia, jakie potrzebujesz są dostępne. Zacznij od analizy swojej strony; sprawienie, aby twoja strona była bardziej wydajna może być najlepszą małą inwestycją, jaką kiedykolwiek zrobiłeś.

Neil Salerno


© Copyright Neil Salerno
Tytuł artykułu w oryginale "Steps to Develop Your Hotel's Presence on the Web"
Reprint i tłumaczenie artykułu przez ehotelarz.com za zgodą autora.

Neil Salerno - hotelarz z ponad 30-letnim doświadczeniem zdobytym w wielu prestiżowych firmach hotelarskich (m.in. The Peabody Hotel Group, Marcus Corporation, Remington Hotels, Prime Motor Inns), specjalista od sprzedaży i marketingu, niezależny doradca dla wielu hoteli sieciowych (Marriott, Holiday Inn, Sheraton, Days Inn, Radisson, Hilton, Embassy Suites, Best Western, Choice, and Hampton Inn) oraz indywidualnych obiektów, twórca programów szkoleniowych skoncentrowanych na efektywność w sprzedaży, przewodnictwo w hotelarstwie, zarządzanie dochodem oraz zarządzanie sprzedażą przez Internet, autor wielu publikacji w magazynach branżowych – znany jako hotel marketing coach.

Kontakt:
Neil Salerno
email:
NeilS@hotelmarketingcoach.com
www.hotelmarketingcoach.com


Komentarze:

Horecatex – wsparcie w kreowaniu wizerunku twojego hotelu lub restauracji ...więcej»

Wynajem sali na konferencję – na co zwrócić uwagę? ...więcej»

Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»

Dlaczego warto zorganizować konferencję w hotelu? ...więcej»

Siedem wskazówek dotyczących założenia bloga dla Twojego hotelu ...więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji