Praca w hotelarstwie Dodano: 2017-11-16 Odsłony: 97
Nazwa firmy: DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw - Pracuj.pl Od kilkudziesięciu lat marka hotelowa DoubleTree by Hilton cieszy się doskonałą reputacją na świecie. Ten sukces zawdzięczamy przede wszystkim naszym Pracownikom, którzy świadczą gościom usługi najwyższej jakości. Jesteśmy dumni z tego, że zatrudniamy ludzi reprezentujących najwyższy poziom, ponieważ doskonale wiemy, że opinia naszej marki jest w ich rękach.
Jeśli Twoim celem jest praca w miejscu prestiżowym, w którym troszczymy się nie tylko o gości
ale także o Pracowników DOŁĄCZ DO NAS!
DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw
jedno z największych centrów konferencyjnych sieci Hilton w Europie poszukuje kandydata na stanowisko Główna/y Księgowa/y
Miejsce: mazowieckie / Warszawa
| |
Opis stanowiska: Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów finansowo-księgowych oraz nadzór nad kompletnością księgowań;
Udział w tworzeniu procedur i regulaminów wewnętrznych,
Wsparcie merytoryczne innych pracowników działu;
Nadzór nad płatnościami w Spółce;
Przygotowywanie deklaracji VAT, JPK oraz reprezentacja Spółki wobec US, ZUS i innych organów państwowych;
Uczestnictwo oraz nadzór nad procesem zamykania okresów księgowych i przygotowanie raportów zarządczych;
Przygotowywanie sprawozdań finansowych Spółki oraz bieżąca współpraca z audytorem;
Współpraca z innymi działami w firmie oraz wspieranie Dyrektora Finansowego w kwestiach podatkowych;
Uczestnictwo w przygotowywaniu budżetu oraz nadzór nad jego realizacją. Wymagania: Minimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (doświadczenie w branży hotelarskiej będzie zdecydowanym atutem);
Preferowane wykształcenie o profilu księgowość/finanse;
Bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych (CIT, VAT, podatki lokalne);
Obsługa na poziomie bardzo dobrym pakietu MS Office, w szczególności zaawansowana znajomość arkusza Excel (dodatkowy atut);
Dobra znajomość programu księgowego Symfonia ERP (warunek konieczny) oraz Opera (mile widzialna);
Doświadczenie w wysyłaniu plików JPK;
Dobra znajomość języka angielskiego;
Certyfikat Ministerstwa Finansów uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych będzie dodatkowym atutem,
Dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za powierzone zadania;
Umiejętność zarządzania zespołem i nastawienie na realizację celów, komunikatywność;
Systematyczność, dokładność i terminowość;
Umiejętność pracy pod presją czasu;
Praca w siedzibie hotelu w dzielnicy Warszawa – Wawer. Oferujemy: Elastyczną formę zatrudnienia (umowa o pracę lub B2B);
Rynkowe wynagrodzenie;
Opiekę medyczną po okresie próbnym;
Ubezpieczenie na życie na preferencyjnym warunkach;
Możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia w branży hotelarskiej;
Pracę w przyjaznej atmosferze w młodym zespole profesjonalistów;
Duży zakres samodzielności przy realizacji zadań;
Możliwość korzystania z pobytów w sieci Hoteli Hilton na preferencyjnych warunkach,
Darmowy parking. Forma kontaktu: Prosimy przesyłać CV oraz list motywacyjny poprzez "Aplikuj"
Informujemy, że odpowiemy jedynie na wybrane aplikacje.
Prosimy o dołączenie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Polaris Hospitality Enterprises Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ul. Skalnicowej 21 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r Nr 101 poz.926 z póź.zm). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania".
Redakcja serwisu Hotelinfo24.pl nie odpowiada za treść wpisów dodanych przez firmy i osoby trzecie. |