Artykuły serwisu
Czy w twoim hotelu dobrze rozmawia się przez telefon?
Niektóre hotele mają tą umiejętność. Wiele nie. Umiejętności
rozmawiania przez telefon nie są na najwyższym miejscu na liście priorytetów w
wielu hotelach, ale jaki jest koszt dla satysfakcji gościa i powracającej
klienteli?
Telefon jest łącznikiem ze światem zewnętrznym. Dla większości klientów jest to
ich pierwsze wrażenie o hotelu. Wydaje się – może tylko mi – że ogólnie
etykieta obsługi telefonu w naszym przemyśle mogłyby być trochę...
Aby korzystać z Artykułów serwisu musisz być zarejestrowanym użytkownikiem. 1. Jeżeli nim JESTEŚ, prosimy o zalogowanie się:
2. Jeżeli nim NIE JESTEŚ, a interesuje Cię
praktyczna wiedza dla hotelarzy i chciałbyś korzystać z bogatych zasobów serwisu Hotelinfo24.pl zapraszamy do założenia bezpłatnego konta.
|
| |
1. Rejestracja w serwisie Hotelinfo24.pl oznacza akceptację przez użytkownika niniejszego regulaminu.
2. Wypełnienie formularza rejestracyjnego serwisu przez użytkownika oznacza jego zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie zawartych w nim informacji w celach statystycznych i marketingowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 roku (Dz.U. nr 133, poz.883).
3. Serwis Hotelinfo24.pl nie będzie przekazywać, sprzedawać, ani udostępniać zgromadzonych danych osobowych swoich użytkowników osobom trzecim.
4. Serwis Hotelinfo24.pl zapewnia każdemu użytkownikowi dostęp do swoich danych (poprzez Moje konto) w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub też usunięcia po uprzedniej autoryzacji.
5. Zarejestrowany użytkownik otrzymuje dostęp do własnego panelu (Moje konto), poprzez który ma możliwość korzystania z dostępnych usług serwisu: dodawanie/edycja obiektów w Katalogu obiektów, ogłoszeń, ofert pracy oraz wydarzeń branżowych.
6. Zarejestrowany użytkownik zgadza się na przesyłanie na swoje konto email treści informacyjnych pochodzących z serwisu Hotelinfo24.pl (Newsletter) oraz reklamowych wysyłanych za pośrednictwem serwisu Hotelinfo24.pl. To samo dotyczy osób, które wyraziły chęć otrzymywania informacji z serwisu, wpisując swój adres email.
7. Serwis Hotelinfo24.pl nie ponosi odpowiedzialności za czasowe przerwy w pracy serwera, na którym został umieszczony.
|
|
|